Strøssel Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 liker fortsatt ikke miguel jeg.. han prøver litt for hardt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 oh damn you spoiler. Jeg har ikke styrke til å unngå jeg. Var i stor diskusjon med meg selv, men jeg mååååååtte titte! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 oh damn you spoiler. Jeg har ikke styrke til å unngå jeg. Var i stor diskusjon med meg selv, men jeg mååååååtte titte! Hahahaha! Samme greiene her. Jeg vet ikke hvorfor jeg gadd å diskutere med meg selv engang. Jeg visste jo at jeg ikke kom til å klare å stå i mot... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Ikke skriv noe hint til hva som står i spoiler pls, Paradisedrama er høydepunktet i uka! Jeg syns Miguel og Maria fikk snakket bra for seg og satt de andre på plass under Pandora, akkurat som jeg håpet. Herlig! Gleder meg til i morra, håper Miguel er kynisk som rakkern! Syns forresten den gamle gjengen oppfører seg som en gjeng med ufine mobbere på ungdomsskolen. Sånn er det hvert år. "Nei, vi tar jo imot de nye veldig bra vi". Mhm Dennis, som slår og spytter på folk.. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Sitat fra Bloggen til Kristin fra spørsmålsrunde: "2. Kan du være så snill å skrive i et innlegg eller noe om du og Dennis holder på eller om dere er sammen ? pleas! jeg døøør , dere er så søt i lag <3" Svar: "Hehe. Vi dater, men er ikke sammen... Enda " OG Are og Iselin dater også! Han som frivillig dro ut dra PH for å slippe henne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Ikke skriv noe hint til hva som står i spoiler pls, Paradisedrama er høydepunktet i uka! Jeg syns Miguel og Maria fikk snakket bra for seg og satt de andre på plass under Pandora, akkurat som jeg håpet. Herlig! Gleder meg til i morra, håper Miguel er kynisk som rakkern! Syns forresten den gamle gjengen oppfører seg som en gjeng med ufine mobbere på ungdomsskolen. Sånn er det hvert år. "Nei, vi tar jo imot de nye veldig bra vi". Mhm Dennis, som slår og spytter på folk.. De kastet ut Triana for overdrevent brukt av seksuelt ladet kroppsspråk, det er spoileren.. (i wish) AH, hvilket påminner meg om torsdag kveld fra nydalen, hvor Else gjør sin tolkning Jeg liiiiker torsdager jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Jeg synes det har begynt å gå over streken der inne jeg ... Jeg tror de har blitt så ufattelig innkjørt i sin egen lille boble at de ikke ser hvordan de oppfører seg! Å SPYTTE på noen? Hallo??? Og hva galt har Miguel gjort egentlig, annet enn å være litt annerledes (nei, jeg liker han ikke, han er for fløtepus, men han er jo ikke slem!). Are og Iselin - haha! Jeg liker Iselin jeg, hun har vokst skikkelig på meg! Håper Iselin og Stian vinner. De er fair og snille og morsomme, og Stian setter virkelig pris på Iselin og får henne til å åpne seg. Han er en fin fyr han 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Begynner å få litt Lene-vibber av Christina. Da blei jo faktisk Nanna sendt hjem pga mobbingen fra hu og Lene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Oi, jeg hadde helt glemt hvor drøyt det der var! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Men vi må jo nesten skrive litt hint angående hva spoilerne handler om, ikke alle spoilere er om samme ting? F.eks kan man skrive at spoileren handler om noe som har skjedd etter paradise, parsermoni, deltager ut/inn osv? For meg er det iallefall greit å vite hva som skjer etterpå, så de spoilerne vil jeg ha med meg Etter paradise Oj, helt utrolig at Are og Iselin dater! Etter det han har sagt og gjort! Kanskje han ikke var så drittsekk som han ble fremstilt som da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Og fytti som det begynte å boble i meg av det klippet der! FY FAE....! Jeg hadde ikke godtatt sånn prat, men samtidig så er jo den persone som kjefter (OVER HVA?? Feil sko!? ) som er helt ute å kjøre.. Jeg vil ikke titte spoiler! Ikke lenge igjen nå likevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Neeei, Dennis :cry: :cry: :cry: :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 1 minutts stillhet? Jeg døøør! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Neeei, Dennis :cry: :cry: :cry: :cry: Good riddens... Drittunge. Spytte på folk fordi han er redd noen skal være kjekkere enn han. Tåpelig. Jeg stusset over at Dennis syntes det var så grusomt at Andreas gråt. Han burde være vant til det liksom.. Heier på Stian og Iselin jeg. Iselin er den eneste dama med hodet på rett plass faktisk (utrolig nok), de andre er bitchete dramaqueens som mest av alt minner meg om en eller annen jenteklikk i 7 klasse. Og jeg liker Maria tror jeg. Det virker som de andre jentene føler seg truet av henne. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 HAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAH jeg dør!! Har noe så tragisk og patetisk! Han er da ikke død! De sees igjen om noen uker liksom! 1 minutts stillhet og gravmonument på speil, er det mulig!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Good riddens... Drittunge. Spytte på folk fordi han er redd noen skal være kjekkere enn han. Tåpelig. Jeg stusset over at Dennis syntes det var så grusomt at Andreas gråt. Han burde være vant til det liksom.. Heier på Stian og Iselin jeg. Iselin er den eneste dama med hodet på rett plass faktisk (utrolig nok), de andre er bitchete dramaqueens som mest av alt minner meg om en eller annen jenteklikk i 7 klasse. Og jeg liker Maria tror jeg. Det virker som de andre jentene føler seg truet av henne. Ja, jeg er enig. Dennis fortjener å gå ut. Idiot! Men det var litt trist nå uansett da.. Hehe.. Men hvorfor snakker de om folk som går ut som om de var døde? "Dennis var en kjempefin gutt.. " ?? Jeg og liker Maria, men jeg tror det bare er fordi hun står frivillig utenfor "klikken". Litt artig med ei jente som ikke bare dilter. Heia Iselin og Stian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Du veit det er ille når tv3-dama sier " Og sånn at dere vet det, Dennis lever i beste velgående!" 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Heier på Stian , Tommy & Iselin .... De andre kan bare ryke ut en etter en .. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg mener og at Iselin er den eneste jenta med hodet på rett plass hun er kul synes jeg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 *Flir* Ja, det tok av! Men fælt å se Kristin så trist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 *Flir* Ja, det tok av! Men fælt å se Kristin så trist Men da slipper hun i alle fall å dvele mer over om hun skal ha sex på tv eller ikke! (Til å ikke følge med på Paradise - jeg har sett tre episoder denne sesongen - vet jeg ALT for mye. Ikke skjønner jeg hvorfor jeg går inn i denne tråden og leser, heller. ) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Herregud så tragiske de var. Det var gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Hvor lenge skal de være der inne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Paradise hotel, dag 28: Stian koser med et levende astmaanfall Hahahaha han får sagt det http://comoyo.no/filter/paradise-hotel-dag-28-stian-koser-med-et-levende-astmaanfall/ Dennis må nå sende hjem en av sine homies, så han spaserer bort til Christina. Hun må nå velge mellom ham og Tommy, og bryter straks ut i gråt. En hes, snørrete, allergisk, lubben, astmatisk gråt. Nei i dag koste jeg meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Haha, jeg kjente ikke et SNEV av sympati eller tristhet for at han gikk ut. Hahaha. Herlig. Nevnte jeg HAHAHA? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts