Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise hotel 2012


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 983
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg håper Triana tar tak i den spyttinga. Det der går jo ikke ann! For noen drittfolk. Håper Dennis ryker denne uka.

Du veit det er ille når tv3-dama sier " Og sånn at dere vet det, Dennis lever i beste velgående!"

Morsomt at Christina klaget på at alle tørrhumpet hverandre, og så når hun skal bestemme "kongen befaler" så gjør hun akkurat det samme. Ahh jeg har sjelden sett mer dobbeltmoral enn det som kommer ut

Hun Athena var så tøff alene foran kamera, og beskrev seg selv som falsk og kynisk.

Også kommer hun inn og fniser nervøst og virker livredd mens hun tenker på å velge det som er best for gruppa.

Men hun var (nesten) flink til å naske da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å. HERRE. FRED.

Jeg blir provosert, enda jeg har sikkert sett seks sesonger av dette programmet og vet jeg ikke burde.

Miguel: ER DET MULIG. Jeg liker ham ikke, han "diskuterer" som en tolvåring og er virkelig etter Maria for alt hun gjør.

Andreas: Sykelig sjalu og diskuterer ikke noe mer saklig enn Miguel. Jeg liker det veldig dårlig når noen er ute etter andre uansett hva de gjør.

Camilla: Plusspoeng for å stå opp for Maria!

Athena: Ehh hva kan man si. Virker veldig usikker og litt stille, men det kan jo fort snu. Hun er nok ikke så utspekulert som hun liker å tro at hun er.

Edit: Og jeg må jo bare si at Miguel spydde jo ikke akkurat blod, da. Snakk om å overdramatisere.

p%C3%A6kkern-960x540.jpg?18b19d

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei, mads får ikke tuppe stian ut! Da blir jeg furt. Synes Tommy har blitt veldig anonym i det siste. Så da heier jeg på stian! Og så liker jeg Vida Lill. :lol: Hun er sånn de skal være på PH!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt drømmevinnerpar må bli Vida og Stian, med Tommy og ? på andre plass.

Lurer på om jeg ikke må si det og. Eller, kanskje egentlig Stian og nordlenningen. Jeg har litt sansen for henne jeg, hun lar seg ikke pille på nesen, selv om hun er litt løs på tråden av og til. Tommy derimot har falt litt i kurs hos meg, han blendet meg lenge med den sexy dialekten sin, men egentlig er jo han bare en kåt oslogutt i bondeklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...