Gå til innhold
Hundesonen.no

Tipsy og hennes 8 små :)


soelvd
 Share

Recommended Posts

  • Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Heisann folkens... Etter anbefaling fra fostermor til Bendik datt jeg innom her på Hundesonen... Og her fant jeg jo jaggu innlegg om Bendik og hans søsken .. Bendik er da mitt nye barn, og vi koser

Høres bra ut. Tenker hun skal få være med en liten tur rett borti skogen her, kanskje hun vil gå et godbit-spor feks. Eller trene noen triks, tror hun har godt av å få brukt hodet sitt litt. Tror no

Da har fineste Dexen fått seg et nytt hjem. Han flytter til en ung mann i Sogn neste uke

Posted Images

Takk dere! De blir kulere for hver dag :D

HERLIGE! :D

Du har helt sikkert skrevet det et eller annet sted, men sløv som jeg er må jeg spørre om du aner hva de er blanding av? :)

Moren er blanding av schæfer, dobbermann og pincher (bærer mest preg av det siste, litta frøken) og faren er blandings av border collie og buhund. Tjo og hei, for en blanding ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilmed jeg får lyst på.. Godt jeg overhodet ikke har mulighet :P

Lurer på om noen av de blir sonen- hunder jeg :P

Hehe, de er farlig søte ja. Spesielt nå som de er med ut litt i sola og hopper bortover gresset helt blotta for kroppskontroll :wub: :wub: Tviler på at det blir noen sonenhunder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den nest nederste. Er ikke den brun da, selv om den ser sort ut? Brun i sola :P

Og Monti er sååå flink med valpene jo! :wub:

Han er nok mest svart og hvit, med litt brunt på innsiden av ben, hale, over øyet, mm.. :) Men ser det kan se sånn ut på bildene. Jeg er ikke god på farger, det kan nok hende de har brunt i seg, men de SER svarte ut i mine øyne :lol: Og ja, kjempeflink :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige filmer! Dex er nok min favoritt også :wub: Håper noen av de drar til sonenfolk slik at vi kan holdes oppdatert på bilder fremover!

Ja, det hadde vært noe.. :D Jeg skal klare å oppdatere med bilder uansett, ikke søren om de bare får reise avgårde med valpene uten at jeg får jevnlige oppdateringer!

Åh, ja man liker valpemager, men jeg eeelsker valpepoter :wub: Forresten, hvis dere finner ut at dere vil ha en valp, så blir det litt mye. Da kan jeg godt overta (for alltid!) Monti, ikkeno problem :D:heart:

Hahaha. Monti skal være hos med for alltid :D Men jeg skal ha det i bakhodet om jeg skal bort på ferie og ingen av barnevaktene (de står i kø liksom, jeg tuller ikke :P ) kan.

Herlighet så flink Monti er med valpene! :o SÅÅ tålmodig og rolig med dem, selv om han bare en unggutten selv!

Ja, helt utrolig flink. Han kan ligge sånn som det der i eeeevigheter. Det ser rett og slett ut som om han koser seg samtidig som han er litt fascinert. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så flink han er med valpene! Så forsiktig og varsom. Ser ut som han koser seg skikkelig :)

Jepp, det tror jeg jammen han gjør!

Håper noen følger med enda, lurer litt her. Har begynt å blande inn littegranne v&h i foret deres, fikk endel tips om det. Resultatet er at de knurrer når de spiser og hiver i seg i en enorm fart. Det kan da ikke være bra? De får mat til de blir mette hver eneste gang, om det har noe å si.

Eller er jeg bare hønemor? Det høres så voldsomt ut!

Edit: de blir fora fra et stort fat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare hønemor :) Ressursforsvar er ikke uvanlig, særlig ikke når de fortsatt er hele kullet, og spesielt ikke når det er noe som er så godt som V&H. Ikke stress med det du, så sant det ikke er full slosskamp i matfatet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare hønemor :) Ressursforsvar er ikke uvanlig, særlig ikke når de fortsatt er hele kullet, og spesielt ikke når det er noe som er så godt som V&H. Ikke stress med det du, så sant det ikke er full slosskamp i matfatet :P

*Puuuh, puste ut for nå* Skal filme de en dag, så kan du få avgjøre :lol: Hønemor, ja.. Kanskje ikke så rart, vil ikke levere ut 8 Fantaer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...