Krokus Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Små søtnosene! <3 Jeg håper de får seg gode hjem alle sammen og slipper det som moren gikk igjennom. Siter
Guest Belgerpia Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Det er ett par av de der som har potensiale til å bli skikkelig hjerteknusere *sukk* HERRRRRLIG Siter
Evelzz Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 HERLIGE! Du har helt sikkert skrevet det et eller annet sted, men sløv som jeg er må jeg spørre om du aner hva de er blanding av? Siter
soelvd Skrevet 24. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Takk dere! De blir kulere for hver dag HERLIGE! Du har helt sikkert skrevet det et eller annet sted, men sløv som jeg er må jeg spørre om du aner hva de er blanding av? Moren er blanding av schæfer, dobbermann og pincher (bærer mest preg av det siste, litta frøken) og faren er blandings av border collie og buhund. Tjo og hei, for en blanding Siter
Mud Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Skrevet 25. Mars 2012 Tilmed jeg får lyst på.. Godt jeg overhodet ikke har mulighet Lurer på om noen av de blir sonen- hunder jeg Siter
soelvd Skrevet 26. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mars 2012 Tilmed jeg får lyst på.. Godt jeg overhodet ikke har mulighet Lurer på om noen av de blir sonen- hunder jeg Hehe, de er farlig søte ja. Spesielt nå som de er med ut litt i sola og hopper bortover gresset helt blotta for kroppskontroll :wub: Tviler på at det blir noen sonenhunder Siter
pippin Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Skrevet 26. Mars 2012 Åh jeg er helt forelska i den som er mest brun jeg! Siter
soelvd Skrevet 27. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2012 Åh jeg er helt forelska i den som er mest brun jeg! Brun? Søte de er! Takk Lille Dexen: Siter
soelvd Skrevet 28. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mars 2012 Nest nederste bildet - ser ut til å være brun med blå øyne. Ah! Ja, utrolig masse kule farger på han der! Monti koooser seg med valpene: 1 Siter
Guest Limo Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Skrevet 28. Mars 2012 Så herlige valper Monti er skikkelig flink med dem. Så rolig og grei Siter
pippin Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Skrevet 30. Mars 2012 Brun? Ja den nest nederste. Er ikke den brun da, selv om den ser sort ut? Brun i sola Og Monti er sååå flink med valpene jo! Siter
soelvd Skrevet 30. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2012 Ja den nest nederste. Er ikke den brun da, selv om den ser sort ut? Brun i sola Og Monti er sååå flink med valpene jo! Han er nok mest svart og hvit, med litt brunt på innsiden av ben, hale, over øyet, mm.. Men ser det kan se sånn ut på bildene. Jeg er ikke god på farger, det kan nok hende de har brunt i seg, men de SER svarte ut i mine øyne Og ja, kjempeflink Siter
ToneS Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Herlige filmer! Dex er nok min favoritt også Håper noen av de drar til sonenfolk slik at vi kan holdes oppdatert på bilder fremover! Siter
LinL Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Åh, ja man liker valpemager, men jeg eeelsker valpepoter Forresten, hvis dere finner ut at dere vil ha en valp, så blir det litt mye. Da kan jeg godt overta (for alltid!) Monti, ikkeno problem Siter
Tyfonia Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Hærlige Monti og onkel-bebisene hans Siter
borderen Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Herlighet så flink Monti er med valpene! SÅÅ tålmodig og rolig med dem, selv om han bare en unggutten selv! Siter
soelvd Skrevet 31. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Herlige filmer! Dex er nok min favoritt også Håper noen av de drar til sonenfolk slik at vi kan holdes oppdatert på bilder fremover! Ja, det hadde vært noe.. Jeg skal klare å oppdatere med bilder uansett, ikke søren om de bare får reise avgårde med valpene uten at jeg får jevnlige oppdateringer! Åh, ja man liker valpemager, men jeg eeelsker valpepoter Forresten, hvis dere finner ut at dere vil ha en valp, så blir det litt mye. Da kan jeg godt overta (for alltid!) Monti, ikkeno problem Hahaha. Monti skal være hos med for alltid Men jeg skal ha det i bakhodet om jeg skal bort på ferie og ingen av barnevaktene (de står i kø liksom, jeg tuller ikke ) kan. Herlighet så flink Monti er med valpene! SÅÅ tålmodig og rolig med dem, selv om han bare en unggutten selv! Ja, helt utrolig flink. Han kan ligge sånn som det der i eeeevigheter. Det ser rett og slett ut som om han koser seg samtidig som han er litt fascinert. 1 Siter
SaraS Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Herregud, så flink han er med valpene! Så forsiktig og varsom. Ser ut som han koser seg skikkelig Siter
soelvd Skrevet 31. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Herregud, så flink han er med valpene! Så forsiktig og varsom. Ser ut som han koser seg skikkelig Jepp, det tror jeg jammen han gjør! Håper noen følger med enda, lurer litt her. Har begynt å blande inn littegranne v&h i foret deres, fikk endel tips om det. Resultatet er at de knurrer når de spiser og hiver i seg i en enorm fart. Det kan da ikke være bra? De får mat til de blir mette hver eneste gang, om det har noe å si. Eller er jeg bare hønemor? Det høres så voldsomt ut! Edit: de blir fora fra et stort fat. Siter
Guest 2ne Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Du er bare hønemor Ressursforsvar er ikke uvanlig, særlig ikke når de fortsatt er hele kullet, og spesielt ikke når det er noe som er så godt som V&H. Ikke stress med det du, så sant det ikke er full slosskamp i matfatet Siter
soelvd Skrevet 31. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Du er bare hønemor Ressursforsvar er ikke uvanlig, særlig ikke når de fortsatt er hele kullet, og spesielt ikke når det er noe som er så godt som V&H. Ikke stress med det du, så sant det ikke er full slosskamp i matfatet *Puuuh, puste ut for nå* Skal filme de en dag, så kan du få avgjøre Hønemor, ja.. Kanskje ikke så rart, vil ikke levere ut 8 Fantaer Siter
Guest 2ne Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Film de du, så får vi se Men det er ikke uvanlig med litt knurring og sånt i valpekassa, enten det er i forbindelse med mat eller ikke. De måler styrke med hverandre og leker ganske heftig, det er sånn det er å vokse opp. Siter
soelvd Skrevet 31. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Film de du, så får vi se Men det er ikke uvanlig med litt knurring og sånt i valpekassa, enten det er i forbindelse med mat eller ikke. De måler styrke med hverandre og leker ganske heftig, det er sånn det er å vokse opp. Oh yes, det er MYE lyd ellers. Og det husker jeg jo fra de tidligere valpekassene jeg har vært borti også. Herlighet for et bråk noen ganger. Men matbiten har jeg aldri vært med på før, så den kom som en overraskelse. Kanskje naivt å tenke at DER skal de liksom være stille Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.