soelvd Skrevet 17. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Faaaant <3 ønsker meg dex jeg Mmm, nydelige! Min favoritt er Emira. Craaazy dame Siter
pippin Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Åh, nå savner jeg tida da jeg passet søsknene til Mana... SØTE! Herregud, får vondt i sjela mi jo Siter
soelvd Skrevet 18. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Åh, nå savner jeg tida da jeg passet søsknene til Mana... SØTE! Herregud, får vondt i sjela mi jo Jeg er glad jeg skal ha de så lenge at jeg blir lei de, for å si det sånn Siter
Ane Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Har dere tenkt til å HD/AD røntge henne slik det er offisielt før valpene selges? Bare noe jeg kom på. Vet hun er blanding, men uansett. Siter
Castella Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Dex og Fant :heart: :heart: :heart: Siter
Castella Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Herrrrrrregud så søte! noe av det søteste jeg har sett på lenge! Kommer sikkert til å bli nydelige hunder! Siter
Mud Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Det er ikke kamplysta det skal stå på Nydelige sjarmtroll Siter
Castella Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Tispa har slått seg fantastisk godt til ro. Er veldig overrasket for vi fikk beskjed om at hun kom til å være stressa. Men nei, hun er tidenes største kosegris og sover dagen lang annet enn når hun er med ut. Deilig Takk for det. Akkurat nå krever det ikke så sykt mye, spørs når de blir eldre Hiver med en film av herlige Tipsy som tigger etter kos: HERREGUD for en skjønn tispe!! Forelsket jeg! Siter
soelvd Skrevet 18. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Har dere tenkt til å HD/AD røntge henne slik det er offisielt før valpene selges? Bare noe jeg kom på. Vet hun er blanding, men uansett. Nei, kommer nok ikke til å gjøre det. Eller, omplasseringssenteret har ikke tenkt å gjøre det (pengene der går jo bare såvidt rundt når man jobber som man gjør) og vi har ikke råd til å betale for det til en hund som ikke er vår. Dex og Fant :heart: :heart: :heart: Mmm, og spesielt Fant, han er ekstra søt. Han er liksom så rolig og god. Herrrrrrregud så søte! noe av det søteste jeg har sett på lenge! Kommer sikkert til å bli nydelige hunder! Satser på det. De er så ulike, blir utrolig morsomt å se hvordan de blir til slutt! Det er ikke kamplysta det skal stå på Nydelige sjarmtroll Oh no! Herlighet for et rabalder de lager når de er våkne, knurrer og bjeffer enormt. Myyye mer enn bare i går, liksom HERREGUD for en skjønn tispe! Forelsket jeg! Hun er farlig fin.. Min favoritt Bendick. Eller B for bolla som vi sier her Siter
LittleLight Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Ååå herreguuuud, så tjukke og deilige små bøller! Siter
Toril Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 De er skjønne og dere gjør en flott jobb. Siter
lucy Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Skrevet 20. Mars 2012 Go' tjukken Bendick med fineste tan-øyenbrynene Siter
lucy Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Skrevet 21. Mars 2012 Forresten, vet at aldersdiskusjonen er ferdig, men fant et bilde av min da han var to uker: Ikke helt på samme nivå som dine da du først trodde de var to uker haha Siter
soelvd Skrevet 23. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 De er skjønne og dere gjør en flott jobb. Go' tjukken Bendick med fineste tan-øyenbrynene Så herlige de er! Takk dere Edit: må nesten legge til at nå er de fire og en halv uke En ny bildespam. Valpene var ute for første gang i dag. Litt vanskelig å ta bilder oppi bingen merka jeg. Sola steika og valpene koste seg. Jeg timet tydeligvis akkurat nå skolebussen kom, så ble endel sosialisering :lol (derfor alle hendene) (Flere bilder på neste side ) 1 Siter
MaritaS Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 åååå, så små og tjukke og nusselige! Siter
LilleZara Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 Flotte bilder av flotte hunder! Siter
idaemiliee Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 E'kke sunt å se slike bilder.. Blir jo skikkelig syk! Siter
Enits Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 Jeg har sååååå lyst på dex <3 *sukk* Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.