Guest Belgerpia Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Oh yes, det er MYE lyd ellers. Og det husker jeg jo fra de tidligere valpekassene jeg har vært borti også. Herlighet for et bråk noen ganger. Men matbiten har jeg aldri vært med på før, så den kom som en overraskelse. Kanskje naivt å tenke at DER skal de liksom være stille Du hadde jo fått hetta om du hadde sett Tjukken fra Dina's første kull i aksjon - han stod midt i matfatet og spant rundt, supte i seg maten mens han hele tiden knurra på innoverpust.... Han har ikke spesielt mat eller ressursforsvar som voksen så jeg ville pustet med magen. Siter
soelvd Skrevet 1. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2012 Du hadde jo fått hetta om du hadde sett Tjukken fra Dina's første kull i aksjon - han stod midt i matfatet og spant rundt, supte i seg maten mens han hele tiden knurra på innoverpust.... Han har ikke spesielt mat eller ressursforsvar som voksen så jeg ville pustet med magen. Haha - da hadde jeg fått hetta ja Godt å høre det gikk bra med han, da er det håp for disse også. Siter
soelvd Skrevet 1. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2012 Fineste Emira har fått seg et nytt hjem Vi har 3 valpekjøpere til vi antar kommer til å kjøpe valp, men de skal komme på besøk først. Så da har mest sannsynlig halve gjengen fått sge nye hjem (synes ikke det er så ille med tanke på at de bare har liggi ute på finn i en uke). Fine Emiraen 3 Siter
soelvd Skrevet 4. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2012 Da har Chilli også fått et nytt hjem og flytter nord for Bergen om noen uker 3 Siter
Symra&Pippin Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Jeg synes Monti er skikkelig tøff som tør å ligge på ryggen og skreve med alle de pirayaene der rundt seg! Flinkeste gutten! Siter
soelvd Skrevet 4. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2012 Jeg synes Monti er skikkelig tøff som tør å ligge på ryggen og skreve med alle de pirayaene der rundt seg! Flinkeste gutten! Han er vel ikke helt klar over hva han driver med selv, haha.. Siter
soelvd Skrevet 4. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2012 Har dex fått hjem? Nei. Men kan jo legge til at ingen av valpene blir solgt etter utseende. Det blir gjort en vurdering av om personene passer og deretter blir det valgt ut valp som vi tror passer til personen. Siter
pippin Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Enits vurderer valp! Dex sjarmeeeerer! (neeeida ) Veldig bra at flere får seg hjem! Siter
Enits Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Jeg har ikke mulighet til å ha hund så vurderer nok ikke. Bare nysgjerrig på om noen har falt for dex både av utseende og personlighet og ønsket seg han Han er min favoritt og ene filmen av han var jo bare herlig 1 Siter
soelvd Skrevet 5. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2012 Enits vurderer valp! Dex sjarmeeeerer! (neeeida ) Veldig bra at flere får seg hjem! Ja, han er en tøff gærning som sjarmerer alle som er innom Siter
Castella Skrevet 5. April 2012 Rapporter Skrevet 5. April 2012 Å herregud! De filmene ble for mye for meg ass... jeg døde nesten av valpesyke... jeg har lyst å kjøpe hele gjengen... favoritten er den litt korthårede med skjevt jevnt bless...den er nyyyyyyydelig!! Siter
Guest lijenta Skrevet 5. April 2012 Rapporter Skrevet 5. April 2012 Godt at valpene begynner å få eiere som er klare til å overta når tiden er der Siter
soelvd Skrevet 5. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2012 Å herregud! De filmene ble for mye for meg ass... jeg døde nesten av valpesyke... jeg har lyst å kjøpe hele gjengen... favoritten er den litt korthårede med skjevt jevnt bless...den er nyyyyyyydelig! Hehe, ja. Han er nyyyydelig sjarmerende Godt at valpene begynner å få eiere som er klare til å overta når tiden er der Helt klart. Venter en god del respons nå over påske. Er ikke høytid rett før påske dessverre. Minst en raring somk får oppoverører, uten tvil Siter
soelvd Skrevet 9. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. April 2012 Ler av de halveisoppoverørene! Nå har han ett opp og et halvveis. Rarere og rarere for hver dag Siter
LittleLight Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Så fantastisk jaktgolden du har, skikkelig godgutt. Siter
MiO Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Hvordan syns du det har vært (og er) å være "valpemor" egentlig? Er det noe som frister til gjentagelse? Siter
soelvd Skrevet 9. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. April 2012 Så fantastisk jaktgolden du har, skikkelig godgutt. Takk, han er helt utrolig Hvordan syns du det har vært (og er) å være "valpemor" egentlig? Er det noe som frister til gjentagelse? Skal jeg si som samboern, kanskje? "Det hadde vært bedre om vi fikk betalt for de" Jeg synes det er superålreit. Jeg lærer enormt mye, synes det er fantastisk gøy å se på utviklingen av de og ikke minst får jeg en god overdose kos hver eneste dag. Og ellers ler vi av de dagen lang, så mye rart de finner på! Men selvsagt. Dritt og piss overalt, en real vaskejobb minst en gang om dagen og valper som hyyyler for oppmerksomhet (jada, mat har de fått, det er oppmerksomhet de vil ha ) klokka sju på morgenen krever jo sitt. For ikke å snakke om foring, alle skal ha oppmerksomhet, sosialiseres, de får turer ut, etc. Så mye jobb! Gjentakelse? Absolutt (selv om jeg tok denne muligheten fordi jeg er sikker på at den ikke byr seg igjen, vi kommer nok aldri til å drive med avl). Akkurat nå? Nei takk Men absolutt senere om muligheten byr seg. Dessuten er det helt priceless å ha familier på besøk som nesten ikke klarer å gå fra de igjen. Og som sender meldinger, ber om bilder, etc hele tiden fordi de gleder seg sååååå mye. 3 Siter
soelvd Skrevet 13. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2012 Da har fineste Dexen fått seg et nytt hjem. Han flytter til en ung mann i Sogn neste uke 4 Siter
SaraS Skrevet 15. April 2012 Rapporter Skrevet 15. April 2012 Tror du Dex får beholde navnet sitt? *håpehåpe* Siter
soelvd Skrevet 15. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2012 Tror du Dex får beholde navnet sitt? *håpehåpe* Tror ikke det, dessverre. I løpet av helgen har flere brikker falt på plass og 4 fantastiske familier har vært på besøk og de skal alle ha valp. Alle sammen reiser til bergensområdet. Så nå er det kun Fant igjen som trenger et hjem! Resten reiser i løpet av neste uke og uken etter. Rettelse: alle har nå fått hjem! 4 Siter
Tinkie Skrevet 15. April 2012 Rapporter Skrevet 15. April 2012 Hurra hurra! Du får få noen av dem til å ta med valpene på sonen-turer i Bergen! Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.