Evelzz Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Skrevet 19. Juni 2012 GRATTIS Soelvd! Velfortjent! Herregud så heldig den damen og de valpene var som havnet hos deg Keep us posted da, gleder meg til å høre at hun har det knall hos ikke-hundespisende indere 4 Siter
soelvd Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Har fått noen spørsmål om Tipsy og barna, så oppdaterer her. Vi får jevnlig oppdateringer av barna, vi har hilst på et par av de i sommer. De er skikkelig turboer, men også utroooolig snille og helt vanvittig glad i alt og alle. Bendik var vi så heldige at vi fikk låne i en hel uke i sommer, mens jeg har sneket med meg Emira på et par turer når jeg er hjemme (hun bor i samme bygd). Tipsy flyttet til slutt til Bømlo - en liten halvtime herfra. Det er vi selvsagt utrooolig glade for, fint å ha gulljenta i nærheten! Hun bor hos en enslig mann med masse tid og kjærlighet. De småutfordringene hun har takler han helt utmerket, og den litt småstressa tispa vi henta i mars er blitt utrolig avbalansert og når vi besøkte henne hjemme for et par uker siden så hun ut som om hun hadde funnet sjelefred. Så avbalansert, glad og fornøyd. Deilig! Har stjålet noen bilder og tatt noen selv: Tipsy, Bendik og Monti i sommer: Tipsy hjemme hos matfar Bendik og mor: Bendik: Emira: Chilli: Fant: Gorbi (Nå Rocky) Dex (nå Shanti) 3 Siter
Tinkie Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Å næmmen se på dem'a! De har jo blitt fantastisk vakre! Du får be om ennå flere bilder, så vi kan få se mer! Siter
Navnløs Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Dex/Shanti er bra fin! Skikkelig solskinnshistorie, dette. For en jobb dere gjorde. Vi har også vært fosterhjem for K9, om enn i litt mindre skala Fantastisk når det ordner seg for disse hundene. Siter
Mardina Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Så flotte valpene har blitt Og høres ut som at Tipsy har fått et flott hjem også Siter
Mirai Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Så gøy! Veldig fint å høre at Tipsy har funnet det perfekte hjemmet også . Siter
Poter Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Tipsy så fin og rolig ut i blikket Siter
Recommended Posts