pippin Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hah! Hadde en magefølelse på den apsoen gitt.. Synd pommen ikke vant! Ikke sjokkerende resultat da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg tror Lhasaen vinner, men det er ikke den jeg heier på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Skjønner ikke helt hva som var så spesielt med den, men nå er jeg heller ingen ekspert på rasen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Synd med terrieren, men likte nuffen og lhasaen! Pommen var jeg nok den eneste som ikke likte, selv om den hadde en herlig attitude. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 NEI! Han burde tatt Nuffe eller pomme... Enig! (men den Lhasaen er veldig bra, nå falt jeg 15 år tilbake i tid når jeg holdt på med miniatyrhund ) Helt alvorlig jeg er imponert over at de holder seg fra å strigråte, jeg hadde ikke klart det tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Synes den lhasaen var rålekker - så rein i linjene og virkelig bra bevegelser. Pommer greier jeg liksom ikke å se på som annet enn bjeffete små beist, så det var ingen hit hos meg heller (selv om den var svensk med Micke som handler). Nuffen var bra, den også forøvrig . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Mine favoritter var pomme - nuffe - norwich. I det minste ble nuffen reserve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Helt alvorlig jeg er imponert over at de holder seg fra å strigråte, jeg hadde ikke klart det tror jeg Jeg og er imponert over det, jeg tror jeg hadde sippa *ler* Jeg syns lhasaen var fin jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Absolutt en verdig vinner, selvom mine favoritter var pomme og nuffe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Vinneren hadde kjempebra bevegelser, det skal den ha ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Haha! Jeg sippet på deres vegne jeg! Bare fordi begge to hadde så fantastisk reaksjon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Det var ikke langt unna nei! Åh de får ingen av trofeene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Perfektomondo at hele nettet bare falt bort og jeg trodde BIS'et ikke hadde begynt :S Jaja må vel se reprisen på yotube da....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Omg! Lo meg ihjel av bloopersene tilslutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Snufs, da var det over BTW; hvor ble denne søndagen av 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Snufs, da var det over BTW; hvor ble denne søndagen av Den fløy forbi. Glemte en stund at jeg hadde hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krokus Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ja, snufs, et helt år til neste gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Den fløy forbi. Glemte en stund at jeg hadde hund Hund? Hvem, hva, hvor? Ja, snufs, et helt år til neste gang Skal vi dra neste år? 6 år siden sist, sukkkkkk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Gah... Jeg kan ikke se på afghanere, får tårer i øya! Forøvrig likte jeg BIS-vinneren. Flott, liten sak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hund? Hvem, hva, hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IdaC Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 HAHA, jeg er sent ute, men JIMMY vant gruppen han har vært favoritten min siden jeg fikk øye på han! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Nå skal jeg i hvertfall se bis finalen i reprise når det er så mye snakk om en pomme.. Jeg er hemmelig forelsket i den rasen jeg, har møtt så mange kule av de i det siste. De er jo dritmorsomme! Og smarte! Nesten så det er en rase jeg vurderer hvis A vokser av seg pelsallergien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Får helt vondt av å se på pommen, jeg... På bordet viste den SÅ mange signaler på at den ikke trives i det hele tatt... Ikke rart den smisker etterpå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Jeg kom til å tenke på den blodhunden, jeg. Mon tro om ikke øynene på den var operert for å få øyenlokkene så tilliggende? Jeg greier liksom ikke for mitt bare liv å tro at en hund med så mye hud (vel - denne var ikke av de versten, men likevel) kan ha så stramme øyelokk helt av seg selv... Jeg tipper at veterinærbesiktigelsen ikke avslører operative inngrep? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krokus Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Skal vi dra neste år? 6 år siden sist, sukkkkkk... Det hadde vært gøy! Og kvalifisere oss og vinne hele skiten også da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts