Gå til innhold
Hundesonen.no

Tegneleken uke 1:Karikatur


Recommended Posts

Da tar jeg ansvar og lager en tegnetråd :D Burde det stå uke 10 siden det er uke 10 i år?

Siden kl. er over 24.00 og det trodd slt er mandag så kan de som vil legge ut tegningen/e sine!

Diskutering av regler osv tas i denne tråden.

Da begynner jeg: Jeg har tegnet min tegning i Paint,men sånn tuchting der jeg tegner med fingen,IKKE enkelt! Jeg fikk heller ikke til karikatur,men det får bare være :P

Hvem har jeg tegnet?

casperdalmis.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Her er min. Hadde blitt mye kulere med tusjer og farger og sånn. Men men. Noen som kjenner igjen hunden sin?

Jei! Skal vi se.. Drit i proposjoner, pelsmengde, tynn/tykk osv da Hvem har jeg tegnet? 1: 2: 3: 4: 5: Ble litt mange for jeg ble litt ivrig

Hahahaha jeg ble inspirert

Haha,dere er flinke! Dritkult:-D

IW; Er det Zaraen min du har tegnet?<3

Lola; Hvis ingen protesterer,så sier jeg at vi kan ta bildene herfra:-) Ihvertfall for min del. Hva sier dere andre?

Beklager mangel på smilefjes,skriver fra mobil.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shibaene ble litt småfeite og ikke fullt så atletiske som de virkelige versjonene er :lol:

Bare å stjele, det synes jeg er greit ihvertfall. Nevne tegneren hvis det skal ut på hjemmeside, blogg osv er greit da.

Morsomt å se hvor fort man kjenner igjen hundene! Amiga var kul, haha!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Åååh, nå føler jeg at min ble dritdårlig.. :P Som sagt, dårlig fokus på å få den fin da jeg må fokusere på jobbintervjuet jeg har i mårra, men den ble litt søt for det.

Bilde.jpg

pippin: Nr 3... Er det...? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, nå føler jeg at min ble dritdårlig.. :P Som sagt, dårlig fokus på å få den fin da jeg må fokusere på jobbintervjuet jeg har i mårra, men den ble litt søt for det.

Bilde.jpg

pippin: Nr 3... Er det...? :D

Haha så søt!

Og ja det er Angusmannen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er bare å lagre, enig med Pippin da, kan kanskje kreditere personen som har laget tegningen om vi skal legge ut hverandres tegninger andre steder :) Eks. link til Facebooksiden eller til innlegget her inne.

Det er Zara den "dachsen" ja :D

Edit: øverste til pippin er jo enkel, Kamar og Pøbel!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...