Gå til innhold
Hundesonen.no

Tegneleken uke 1:Karikatur


Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Her er min. Hadde blitt mye kulere med tusjer og farger og sånn. Men men. Noen som kjenner igjen hunden sin?

Jei! Skal vi se.. Drit i proposjoner, pelsmengde, tynn/tykk osv da Hvem har jeg tegnet? 1: 2: 3: 4: 5: Ble litt mange for jeg ble litt ivrig

Hahahaha jeg ble inspirert

Så mye dere har tegnet :w00t: Ble bare en her. Måtte bli ferdig med en annen tegning til i dag...

kar_langh.jpg

Åhhh Zara! :heart: Dere aner ikke hvor glad jeg blir når noen velger Zara for noe sånt som dette :banana::icon_redface: :icon_redface: :icon_redface:

Så utrolig flinke alle er! Så er det så gøy å se alle de ulike stilene tegningene kommer i! :bananas:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jei! Skal vi se.. Drit i proposjoner, pelsmengde, tynn/tykk osv da :lol: Hvem har jeg tegnet?

2:

ikkeeee.jpg

3:

Ble litt mange for jeg ble litt ivrig :whistle:

Ikke?

Her er min. Hadde blitt mye kulere med tusjer og farger og sånn. Men men. Noen som kjenner igjen hunden sin? :P

IMG_5096.jpg

Ett stk Talli der iallefall :P

Stilige tegninger dere lager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min. Hadde blitt mye kulere med tusjer og farger og sånn. Men men. Noen som kjenner igjen hunden sin? :P

IMG_5096.jpg

:lol: !

Er det en Pøbel med massevis av tennisballer inni der? For flattelatten er litt sånn avhengig, han. Også er det en Kamar inni der - I know that look! :lol: Også en Mozza!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: !

Er det en Pøbel med massevis av tennisballer inni der? For flattelatten er litt sånn avhengig, han. Også er det en Kamar inni der - I know that look! :lol: Også en Mozza!

Stemmer. :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jei! Skal vi se.. Drit i proposjoner, pelsmengde, tynn/tykk osv da :lol: Hvem har jeg tegnet?

1:

kamaaar.jpg

Åh, så fantastisk kul! Den er ute på facer'n allerede! Klarte ikke å tagge deg, men navn er med!

Du er bare fantastisk flink! Kuuult!

Her er min. Hadde blitt mye kulere med tusjer og farger og sånn. Men men. Noen som kjenner igjen hunden sin? :P

IMG_5096.jpg

Blondie, Pøbel, Kamar, Mozza iallefall!

Dere er flinke alle sammen! Så utrolig moro å se!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...