Gå til innhold
Hundesonen.no

Tegneleken uke 1:Karikatur


Recommended Posts

Ikke?

Jaaa det er Ikke! :D Litt lang osv da :whistle:

Pippin: Den grönisen var kuuuuuuuul :D

Takk Vimsaaan! :)

Åh, så fantastisk kul! Den er ute på facer'n allerede! Klarte ikke å tagge deg, men navn er med!

Du er bare fantastisk flink! Kuuult!

Takk! :)

Kjempemorro tegning Grim! :D Og så morsomt å se alle tegningene..! Gleder meg til å begynne på nytt tema :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Her er min. Hadde blitt mye kulere med tusjer og farger og sånn. Men men. Noen som kjenner igjen hunden sin?

Jei! Skal vi se.. Drit i proposjoner, pelsmengde, tynn/tykk osv da Hvem har jeg tegnet? 1: 2: 3: 4: 5: Ble litt mange for jeg ble litt ivrig

Hahahaha jeg ble inspirert

Ok håper jeg ikke er for sen, men her er min tegning =)

Kanskje ikke så vanskelig å se :)

Såå flinke folk er!

Håper det ikke bare er digitalt som er lov...?

xc3llv.jpg

Trooor det er lille fjompen min jeg? :innocent:

Alt er lov! Maling osv også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er da ikke alvorlig avstandsforelska i henne for ingenting! :P

Herlig :D Du har absolutt fått med rampeblikket hennes :ahappy:

Jeg har lyst å legge den ut på Facebook. Noe navn jeg skal skrive på? (Jeg har deg vel ikke på face? *usikker*).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :D Du har absolutt fått med rampeblikket hennes :ahappy:

Jeg har lyst å legge den ut på Facebook. Noe navn jeg skal skrive på? (Jeg har deg vel ikke på face? *usikker*).

Takk! Du skal bare legge ut, det er bare hyggelig. (Jeg heter Anne Slettli, bare søke meg opp på FB. Bilde av Delta som profilbilde også... :P)

Dere er så utrolig flinke! Får jo helt prestasjonsangst her, jo! :w00t:

Likte spesielt godt Action tegningen til Aymee - nydelig! :wub:

Aw, tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min. Hadde blitt mye kulere med tusjer og farger og sånn. Men men. Noen som kjenner igjen hunden sin? :P

IMG_5096.jpg

Norris jo :ahappy: Med fine lange øyevipper :lol: Men ja, hun hadde syns det var dødelig urettferdig at Pøbel hadde så mange tennisballer, og hun ingen! (Så trenger jeg ikke å nevne at hun ville hatt tennisballene til Pøbel, samme hvor mange hun hadde hatt selv? *flir*

Norris er forøvrig en hund som er velegnet som tegneseriehund! Skulle ønske jeg kunne tegne, jeg tror det hadde blitt morsomme striper :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson

Åååh, nå føler jeg at min ble dritdårlig.. :P Som sagt, dårlig fokus på å få den fin da jeg må fokusere på jobbintervjuet jeg har i mårra, men den ble litt søt for det.

Bilde.jpg

pippin: Nr 3... Er det...? :D

Haha! Det er jo tullingen min, jo. :D Herlig!

Her er min. Hadde blitt mye kulere med tusjer og farger og sånn. Men men. Noen som kjenner igjen hunden sin? :P

IMG_5096.jpg

Herlig Grim! Gleder meg til å se mer fra deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis det er sånn at dere kjeder dere skikkelig, så kan dere godt få tegne noe jeg kan bruke som logo på hjemmesiden min o.l. altså, med en Norris og en poodledoodle ;) Jeg har litt tanker om hvordan det skal se ut, men jeg kan jo ikke tegne selv, stakkars stakkars meg :lol: Kan gjerne være karikatur/tegneserie-lignende, Norris er jo litt tegneserie-hund, og jeg ser ikke helt for meg at en puddel er helt feil som det heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jei! Skal vi se.. Drit i proposjoner, pelsmengde, tynn/tykk osv da :lol: Hvem har jeg tegnet?

1:

kamaaar.jpg

2:

ikkeeee.jpg

3:

guuuus.jpg

4:

fareeer.jpg

5:

speer.jpg

Ble litt mange for jeg ble litt ivrig :whistle:

Hvordan får du til denne bakgrunnen egentlig? Det ser ut som bilder som er gjort noe med, men kanskje du har tegnet det? Er stilig iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...