Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

Skulle handle noe ikke hunderelatert i dyrebutikken i dag, kom ut med det + hunderelatert ting :sleep: 

Ikke noe jeg egentlig trenger, meeeen det var på slag. 50% avslag på Hunter halsbånd og kobbel, og var heldig å fant akkurat i Kiska sin størrelse (og farge!). Da klarte jeg virkelig ikke å holde meg!

12319230_10153297928686475_225295008_n.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Titovn skrev:

Skulle handle noe ikke hunderelatert i dyrebutikken i dag, kom ut med det + hunderelatert ting :sleep: 

Ikke noe jeg egentlig trenger, meeeen det var på slag. 50% avslag på Hunter halsbånd og kobbel, og var heldig å fant akkurat i Kiska sin størrelse (og farge!). Da klarte jeg virkelig ikke å holde meg!

12319230_10153297928686475_225295008_n.jpg

Hva heter halsbåndet? Lurer på om det er samme jeg har vurdert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20kg kattemat og ei katteluke.
13kg Acana Senior
ca 1,5kg okse tyggeting fra Rocco. Dessverre manglet mesteparten av oksepenisene. Skulle ha 25, men fikk bare 5 :( Men men, fikk refundert de kronene da. + i boka til zooplus. Og det var billig, så verdt det uansett. :) 

Handlet også et par halsbånd og en sele hos plantasjen. 10kr pr stykk på restsalg. Halsbåndene er julegaver til en venninne sine hunder og selen var tiltenkt Rocky, men den var akkurat litt liten. Så da får svigersøs den til Scotty. Tror den skal passe ham, han er litt smalere bygd enn bulldozeren min. :P Kan hende den blir hakket for liten til ham også, han er ganske dyp i brystet han også selvom han er smalere. 
Hadde lyst å kjøpe seler til venninna mi også, men det var kun XL størrelsen igjen, og det passer ikke affenpinchere inn i. :lol: 
Sele:
http://www.plantasjen.no/hundesele-medium-gronn-200011610-no
Halsbånd:
Finner dem ikke på siden, men var sorte nylonhalsbånd med refleks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

35kg våtfòr, (pluss 50kg fòr til kattene, hamstrer til dårlige tider), hunter lakseolje, ooog endel Hurtta-ting. 

 

hurtta_halvstryp_rosa.jpeg
En til Pluto, glemte å bestille til Bjørn. Men han har i neongul, så får bare prøve med det først. Er litt krise at ting ikke matcher :lol: 

878930827.jpg
Vi har en, så trengte bare en til for at de skulle ha likt. 

2013300647.jpg
En til hver. Håper bare den passer Bjørn, alle sånne dekken pleier egentlig å ikke passe pga tissen hans. Men nå er det ingen vei tilbake :sleep:

hurtta_micro_reflexv_st_rosa_3_1.jpg
En til hver :D 

hurtta_y-reflexsele_rosa_9.jpg
En til hver

hurtta_outdoors_stretch_leash_raspberry.
Strikkbånd til Pluto, har lært etter hjernerystelsen fordi selen røyk :P 

Gleder meg så sinnsykt til alt kommer. Da kan de endelig matche med alt :D  

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
På 16.10.2015 at 11:44 AM, Wilhelmina skrev:

Stygg-stilig Hurtta-sele :P

2ciag5v.jpg

Grunnen til at hun ser ut som hun har solgt smør uten å få betaling er fordi det regner, og da er livet grusomt :thumbsdown:

Digger den fargekombinasjonen!! Håper den vil være mulig å få tak i når jeg får hund :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkbåndet var aaaalt for lite for Pluto, så da bruker Bjørn det. Ikke at jeg egentlig trenger det, med hans 3,5kg trekker han meg ikke akkurat overende :sleep: 

Og jeg måtte bestille et rosa halsbånd til Bjørn også, de må jo matche! Så nå matcher de endelig :sleep: 

Refleksdekkenet til Bjørn har jeg fortsatt ikke fått, de klarte å sende først en i XL, så ettersendte de en i XL så jeg fikk to i XL - og da jeg sa jeg skulle ha en i XS og en i XL var de utsolgt for XS. Så får bare vente enda litt til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HeleneFS skrev:

Digger den fargekombinasjonen!! Håper den vil være mulig å få tak i når jeg får hund :D

Jeg har en y sele i 70cm, som ikke ser ut til å bli solgt med det første liggende, så du får gi en lyd om du ender opp med en hund som passer inn i den. :P 

---

Har siden sist handlet et par ting. 
En H sele fra hööks:
043553-20-15100-upp-fra-01.jpg?width=490

En grå memory foam seng fra wish. Den levde i akkurat 5 dager før den fikk en skade i skummet. Innbitt graver den bikkja mi. :P Ingen skade i stoffet da og skumbiten ligger enn så lenge fint så den får bli så lenge den ser fin ut. :) Er uansett 2 lag med memory foam inni, så kun ene siden som har fått en revne. 
https://www.wish.com/c/large-memory-foam-dog-bed-with-removable-cover-46-x-27-5644745d61d6cf2cc415a0c3 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skavvise...det siste, rykende ferske kjøpet mitt er to leker en sånn gryntegris og en bamse uten særlig fyll-sak til 10,- stk. på Coop...når jeg skulle inn å kjøpe niste på vei til jobb.

Ellers har jeg nettopp handlet kilovis med hundemat, noe utstyr på hööks som vi ikke hadde brukt for. To kobbel(de er litt greie, er sånn gummi grip ting på de, så de er gode å holde igjen trekkhund med), et halsbånd til minien...bare fordi det var på salg og klebebandasje(som var den eeeegentlige grunnen til å gå innom hööks).

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt nytt lærkobbel etter at de to andre jeg hadde forsvant på sporløst vis for lenge siden... Det kobbelet jeg har brukt til nå har begynt å bli ganske så tygd i stykker (det er stoff og blir brukt som draleke :P)

Kjøpte også en kjørestrikk, ettersom det var knallgøy å stå på ski, pluss at det snart er sesong for både rulleskøyter og kickbike!?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På 30.1.2016 at 11:03 PM, Rocket skrev:


En grå memory foam seng fra wish. Den levde i akkurat 5 dager før den fikk en skade i skummet. Innbitt graver den bikkja mi. :P Ingen skade i stoffet da og skumbiten ligger enn så lenge fint så den får bli så lenge den ser fin ut. :) Er uansett 2 lag med memory foam inni, så kun ene siden som har fått en revne. 
https://www.wish.com/c/large-memory-foam-dog-bed-with-removable-cover-46-x-27-5644745d61d6cf2cc415a0c3 

 

Er den senga i god kvalitet? Virker jo nesten for godt til å være sant å få en så stor seng i memory foam til den prisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tuvane skrev:

Er den senga i god kvalitet? Virker jo nesten for godt til å være sant å få en så stor seng i memory foam til den prisen!

Jeg er fornøyd til nå. :) Har jo ikke hatt den så lenge enda. Rocky er som nevnt en innbitt graver, og da mener jeg det. :P Han graver som en gal. Fått 1 flenge i selve madrassen, men trekket har holdt fint. :) Både bikkja og kattene elsker den. :) 

Den er jo ikke veldig tykk da, 2,5 - 3 cm. kanskje så mye som 4? Syns den er verdt 200ish kr. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...