Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

Skrevet
26 minutter siden, Pointerbølle skrev:

Hvor har du kjøpt det? Jeg skal ha, men x2...

anbefaler deg å kjøpe på skistart.no, billigste stedet jeg fant da jeg kjøpte hvertfall :)

  • Like 1
Skrevet
1 time siden, Pointerbølle skrev:

Hvor har du kjøpt det? Jeg skal ha, men x2...

Jeg kjøpte det på dyrebutikk her i Bergen. Trengte det raskt, så har ikke sjekket nett. 

  • 2 weeks later...
Skrevet

Spontankjøpte meg en Zero DC short på stevne i dag. Med unntak av bilselen, så er det den eneste selen Koda har som ikke er selvsydd [emoji28]

Men veldig fornøyd hittil! Virker som om den sitter veldig godt.

3bcfc14373ffeefd4cde18695d0a4fb9.jpg

ec32d3f484a2570f50862c003af28004.jpg

  • Like 3
  • 4 weeks later...
Skrevet
Akkurat nå, WelshenNemi skrev:

Ja synes det er rosa eller lilla hun kler best :ahappy: folk klarer fortsatt lure på om det er hannhund da :P

Folk tror stakkars Casper er tispe når han går med rosa sele og halsbånd :lol: Jeg ikke forstå :lol: 

Skrevet
Akkurat nå, Snoffe skrev:

Folk tror stakkars Casper er tispe når han går med rosa sele og halsbånd :lol: Jeg ikke forstå :lol: 

Merkelig :P greit at hun markerer som en hannhund altså, men det har jo ikke de fleste som møter henne sett :teehe:

  • Like 1
Skrevet
På 2.5.2016 at 0:56 PM, Polfarer skrev:

Fordi jeg har litt smått dårlig samvittighet for å forlate bikkja i helga (helt irrasjonelt, jeg vet :P) har jeg shoppet litt nye leker. 

Target

6.jpg

Leker

5.jpg

2.jpg

11.jpg

De rauki-lekene så morsomme ut, hvor er de kjøpt? :D

Skrevet
1 time siden, Tuvane skrev:

De rauki-lekene så morsomme ut, hvor er de kjøpt? :D

De er kjøpt på toys4dogs.pl :) Min som egentlig ikke bryr seg nevneverdig om leker går helt av skaftet for den øverste der som har pip. Eneste leken hun har vist samme entusiasme for er kaninleken fra Ganzie.

Skrevet
57 minutter siden, Polfarer skrev:

De er kjøpt på toys4dogs.pl :) Min som egentlig ikke bryr seg nevneverdig om leker går helt av skaftet for den øverste der som har pip. Eneste leken hun har vist samme entusiasme for er kaninleken fra Ganzie.

Trygg side å handle på? Må medgi at jeg blir litt skeptisk når jeg ikke finner noe på engelsk og de har så fryktelig mange "kredittgreier" nederst på siden.

Skrevet
57 minutter siden, Polfarer skrev: De er kjøpt på toys4dogs.pl [emoji4] Min som egentlig ikke bryr seg nevneverdig om leker går helt av skaftet for den øverste der som har pip. Eneste leken hun har vist samme entusiasme for er kaninleken fra Ganzie.

Trygg side å handle på? Må medgi at jeg blir litt skeptisk når jeg ikke finner noe på engelsk og de har så fryktelig mange "kredittgreier" nederst på siden.

Ja, helt trygt! Nå har ikke jeg bestilt til Norge, så vet faktisk ikke om de sender dit men de svarer rask på mail og snakker godt engelsk. Og om det er noe du vil ha derfra og de ikke sender så er det bare å sende meg en PM så kan jeg sende eller ta med til Norge :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

  • 1 month later...
Skrevet

HelsiTar Agility Träningsväst

Agilityvest fra Helsitar :) Kjempefornøyd så langt, lett og fin vest til sommerbruk - akkurat det jeg ville ha!

  • Like 3
Skrevet

Har handlet litt fra @Arielle siden hun hadde tilbud på noen lagervarer. :D Et par spormarkører og et blått/sort bånd i paracord til Rocky. Og et lilla paracord retrieverbånd til nyehunden. (Som hverken er planlagt eller i det heletatt aktuell på sikkert noen år enda. :lol: ) 

  • Like 2
Skrevet

Ny Hurtta Motivation treningsvest frå Divinedog. Den gamle har holdt i mange, mange år, så det var på tide med ein ny. Bestilte på søndag og i dag låg den i postkassa :D 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...