WelshenNemi Skrevet 27. November 2015 Rapporter Share Skrevet 27. November 2015 Diverse tyggebein og godbiter 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 27. November 2015 Rapporter Share Skrevet 27. November 2015 To richo heldresser, for å unngå snøklumper. Men så regnet snøen bort :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 4. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2015 Vant gavekort Også bestilt godbiter og et til lys som skal gis bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titovn Skrevet 4. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2015 Skulle handle noe ikke hunderelatert i dyrebutikken i dag, kom ut med det + hunderelatert ting Ikke noe jeg egentlig trenger, meeeen det var på slag. 50% avslag på Hunter halsbånd og kobbel, og var heldig å fant akkurat i Kiska sin størrelse (og farge!). Da klarte jeg virkelig ikke å holde meg! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 5. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2015 1 time siden, Titovn skrev: Skulle handle noe ikke hunderelatert i dyrebutikken i dag, kom ut med det + hunderelatert ting Ikke noe jeg egentlig trenger, meeeen det var på slag. 50% avslag på Hunter halsbånd og kobbel, og var heldig å fant akkurat i Kiska sin størrelse (og farge!). Da klarte jeg virkelig ikke å holde meg! Hva heter halsbåndet? Lurer på om det er samme jeg har vurdert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 5. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2015 Ventar på at den nye gensaren til dyret skal komme med postbilen. Sidan ho ikkje har nok kle i frå før av 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2015 2 stk starmark fireplug og 1 stk puppy kong med pip (Lykke sin favoritt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 12. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2015 20kg kattemat og ei katteluke. 13kg Acana Senior ca 1,5kg okse tyggeting fra Rocco. Dessverre manglet mesteparten av oksepenisene. Skulle ha 25, men fikk bare 5 Men men, fikk refundert de kronene da. + i boka til zooplus. Og det var billig, så verdt det uansett. Handlet også et par halsbånd og en sele hos plantasjen. 10kr pr stykk på restsalg. Halsbåndene er julegaver til en venninne sine hunder og selen var tiltenkt Rocky, men den var akkurat litt liten. Så da får svigersøs den til Scotty. Tror den skal passe ham, han er litt smalere bygd enn bulldozeren min. Kan hende den blir hakket for liten til ham også, han er ganske dyp i brystet han også selvom han er smalere. Hadde lyst å kjøpe seler til venninna mi også, men det var kun XL størrelsen igjen, og det passer ikke affenpinchere inn i. Sele:http://www.plantasjen.no/hundesele-medium-gronn-200011610-no Halsbånd: Finner dem ikke på siden, men var sorte nylonhalsbånd med refleks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 12. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2015 57kg våtfòr, hestehale, bøffelhorn, hestekjøtt, kalveklov, pet head doggie fragrance (åhh, den lukter sååå godt), søtpotetsticks med andekjøtt (en av favorittene til Bjørn), ny hurttasele til Pluto og ølgjærtabletter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 14. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2015 Nå får det bare bli snø og fint så jeg kan få brukt den litt! 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 14. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2016 35kg våtfòr, (pluss 50kg fòr til kattene, hamstrer til dårlige tider), hunter lakseolje, ooog endel Hurtta-ting. En til Pluto, glemte å bestille til Bjørn. Men han har i neongul, så får bare prøve med det først. Er litt krise at ting ikke matcher Vi har en, så trengte bare en til for at de skulle ha likt. En til hver. Håper bare den passer Bjørn, alle sånne dekken pleier egentlig å ikke passe pga tissen hans. Men nå er det ingen vei tilbake En til hver En til hver Strikkbånd til Pluto, har lært etter hjernerystelsen fordi selen røyk Gleder meg så sinnsykt til alt kommer. Da kan de endelig matche med alt 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 29. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2016 Ny treningsveske! Elsker den allerede God plass og mange lommer så nå er alt utstyret samlet på en ryddig måte 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 30. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2016 I dag har vi kjøpt: Variocage bilbur, Utstillings bånd kam godbiter ☺ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 30. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2016 På 16.10.2015 at 11:44 AM, Wilhelmina skrev: Stygg-stilig Hurtta-sele Grunnen til at hun ser ut som hun har solgt smør uten å få betaling er fordi det regner, og da er livet grusomt Digger den fargekombinasjonen!! Håper den vil være mulig å få tak i når jeg får hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 30. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2016 Strikkbåndet var aaaalt for lite for Pluto, så da bruker Bjørn det. Ikke at jeg egentlig trenger det, med hans 3,5kg trekker han meg ikke akkurat overende Og jeg måtte bestille et rosa halsbånd til Bjørn også, de må jo matche! Så nå matcher de endelig Refleksdekkenet til Bjørn har jeg fortsatt ikke fått, de klarte å sende først en i XL, så ettersendte de en i XL så jeg fikk to i XL - og da jeg sa jeg skulle ha en i XS og en i XL var de utsolgt for XS. Så får bare vente enda litt til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 30. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2016 1 time siden, HeleneFS skrev: Digger den fargekombinasjonen!! Håper den vil være mulig å få tak i når jeg får hund Jeg har en y sele i 70cm, som ikke ser ut til å bli solgt med det første liggende, så du får gi en lyd om du ender opp med en hund som passer inn i den. --- Har siden sist handlet et par ting. En H sele fra hööks: En grå memory foam seng fra wish. Den levde i akkurat 5 dager før den fikk en skade i skummet. Innbitt graver den bikkja mi. Ingen skade i stoffet da og skumbiten ligger enn så lenge fint så den får bli så lenge den ser fin ut. Er uansett 2 lag med memory foam inni, så kun ene siden som har fått en revne. https://www.wish.com/c/large-memory-foam-dog-bed-with-removable-cover-46-x-27-5644745d61d6cf2cc415a0c3 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovozero Skrevet 30. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2016 Ruffwear front range sele: Ruffwear webmaster sele: Og 16 pakker godbiter fra Canider 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 30. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2016 Skavvise...det siste, rykende ferske kjøpet mitt er to leker en sånn gryntegris og en bamse uten særlig fyll-sak til 10,- stk. på Coop...når jeg skulle inn å kjøpe niste på vei til jobb. Ellers har jeg nettopp handlet kilovis med hundemat, noe utstyr på hööks som vi ikke hadde brukt for. To kobbel(de er litt greie, er sånn gummi grip ting på de, så de er gode å holde igjen trekkhund med), et halsbånd til minien...bare fordi det var på salg og klebebandasje(som var den eeeegentlige grunnen til å gå innom hööks). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 31. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2016 Kjøpt nytt lærkobbel etter at de to andre jeg hadde forsvant på sporløst vis for lenge siden... Det kobbelet jeg har brukt til nå har begynt å bli ganske så tygd i stykker (det er stoff og blir brukt som draleke ) Kjøpte også en kjørestrikk, ettersom det var knallgøy å stå på ski, pluss at det snart er sesong for både rulleskøyter og kickbike!? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 13. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2016 Kjøpte noen leker og godbiter i dag. Vi har storforbruk av begge deler, spesielt etter det kom en whippet i hus *ler* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 13. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2016 3 stk av slike solbriller til whippsene, en rød, blå og svart og så en slik solbrille til Tundra så nå er alle klare til påsketur 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 13. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2016 En treat maze, som sammen med en skogstur med mange lukter sørget for at valpen er oppbrukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 13. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2016 På 30.1.2016 at 11:03 PM, Rocket skrev: En grå memory foam seng fra wish. Den levde i akkurat 5 dager før den fikk en skade i skummet. Innbitt graver den bikkja mi. Ingen skade i stoffet da og skumbiten ligger enn så lenge fint så den får bli så lenge den ser fin ut. Er uansett 2 lag med memory foam inni, så kun ene siden som har fått en revne. https://www.wish.com/c/large-memory-foam-dog-bed-with-removable-cover-46-x-27-5644745d61d6cf2cc415a0c3 . Er den senga i god kvalitet? Virker jo nesten for godt til å være sant å få en så stor seng i memory foam til den prisen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 13. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2016 2 timer siden, Tuvane skrev: Er den senga i god kvalitet? Virker jo nesten for godt til å være sant å få en så stor seng i memory foam til den prisen! Jeg er fornøyd til nå. Har jo ikke hatt den så lenge enda. Rocky er som nevnt en innbitt graver, og da mener jeg det. Han graver som en gal. Fått 1 flenge i selve madrassen, men trekket har holdt fint. Både bikkja og kattene elsker den. Den er jo ikke veldig tykk da, 2,5 - 3 cm. kanskje så mye som 4? Syns den er verdt 200ish kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 20. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2016 Tjenestetegn i boks, så nå er vi klar for kurs i spesialsøk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts