SiriEveline Skrevet 27. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2013 Brukte det jo i går, og syntes ikke det sklir så mye opp. Nå har jeg litt valpefett på hoftene ovenfor der beltet ligger som kanskje litt holder igjen, men det sklir bare til sidene hvis ozzy plutselig bytter vei. Har ikke prøvd f.eks baggen så veit ikke hvor mye hurtta sklir i forhold til det.. Hvis du er i Tønsberg i sommer kan du låne det en tur? Tror ikke jeg skal til Tønsberg med det første, men skal si ifra om jeg er på de kante Takk for tilbudet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 27. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2013 Idag ble det er Hunter halsbånd i turkis med metallspenne. Trengte er reservebånd til å ha i bilen. Skulle ikke du hatt et ekstra kobbel i bilen også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2013 Skulle ikke du hatt et ekstra kobbel i bilen også? Jupp, men det har jeg heldigvis mange av. Nå henger det to stk i bilen + sporselen. Så nå er jeg forberedt. Kommer til å glemme hunden neste gang, det er jeg sikker på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2013 Til Pi: Handlers godbiter i fisk og okse. Så jeg får i hundene piller 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2013 "Tävla och trena Rapport" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2013 8 pakning med kalveører og litt volum til flatpelsen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 10. August 2013 Rapporter Share Skrevet 10. August 2013 Ferplast ergocomfort sele. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 10. August 2013 Rapporter Share Skrevet 10. August 2013 20stk Grisehaler 500gr tørrfisk 10stk 500gr v&h med lam og ris, for å prøve 5stk "godbiten" lever, vom, kalkun, fisk og biff... 3stk forskjellige pakker med hvite tygge tyggebein, med noe kjøtt tvinnet rundt beinet 1stk stor PK med dentastick Nå burde vi ha godbiter og tyggeting for en stund. Har også kjøpt to rogz halsbånd, 1 rødt og 1 brunt. Og kobbel til det røde halsbåndet. Ellers så var det tilbud på hundemat for en stund siden og jeg kjøpte 3stk 15kg..og glemte at jeg akkurat hadde bestilt en 15kg sekk fra profine som var på vei med posten... 60 kg hundemat, kjekt å ha, måtte til og med låne plass på det ene gjesterommet til mamma for å oppbevare den ene sekken, her var det ikke plass og vil ikke sette den i garagen, tilfelle dyr skulle begynne å gnage på sekken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. August 2013 Rapporter Share Skrevet 10. August 2013 20stk Grisehaler 500gr tørrfisk 10stk 500gr v&h med lam og ris, for å prøve 5stk "godbiten" lever, vom, kalkun, fisk og biff... 3stk forskjellige pakker med hvite tygge tyggebein, med noe kjøtt tvinnet rundt beinet 1stk stor PK med dentastick Nå burde vi ha godbiter og tyggeting for en stund. Har også kjøpt to rogz halsbånd, 1 rødt og 1 brunt. Og kobbel til det røde halsbåndet.Ellers så var det tilbud på hundemat for en stund siden og jeg kjøpte 3stk 15kg..og glemte at jeg akkurat hadde bestilt en 15kg sekk fra profine som var på vei med posten... 60 kg hundemat, kjekt å ha, måtte til og med låne plass på det ene gjesterommet til mamma for å oppbevare den ene sekken, her var det ikke plass og vil ikke sette den i garagen, tilfelle dyr skulle begynne å gnage på sekken En hund eller to til så er problemet løst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 10. August 2013 Rapporter Share Skrevet 10. August 2013 En hund eller to til så er problemet løst! Ha ha, gjett om jeg har fått høre den Nå skal Chicka være enebarn hele sitt liv, men ellers så hadde det jo vært en god grunn til å kjøpe flere hunder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 13. August 2013 Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 Redningsvest og regndekken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 13. August 2013 Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 Seng, halsbånd, utstillingstelt, ny apport, bitepølse og for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Uff...da har jeg vært og handlet igjen...på Høøks... Et kjekt dekken å ha på hvis det regner og sludder ute, men ikke er så kaldt ute, dette er ikke så fôret. Fôret regn og refleksdekken er ikke å forakte nå som høsten straks er her Den i gul også så billig!!!! 49kr Siden jeg har så dilla på treningskobbel i det siste, og ikke har et i skinn Til å ha børster, klotenger, salver og annet stæsj 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Til å ha børster, klotenger, salver og annet stæsj Den så veldig grei ut! Kan du gi en tilbakemelding på om du er fornøyd med plass og rominndelig når du har fått den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 15. August 2013 Rapporter Share Skrevet 15. August 2013 Den så veldig grei ut! Kan du gi en tilbakemelding på om du er fornøyd med plass og rominndelig når du har fått den? Det skal jeg gjøre, den er egentlig til heste børster osv så håper den har litt plass, uten å bli alt for stor. Ei venninne av meg har en lignende og man får mye oppi den, uten at den blir diger å drasse på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 15. August 2013 Rapporter Share Skrevet 15. August 2013 Uff...da har jeg vært og handlet igjen...på Høøks... Et kjekt dekken å ha på hvis det regner og sludder ute, men ikke er så kaldt ute, dette er ikke så fôret. Fôret regn og refleksdekken er ikke å forakte nå som høsten straks er her Den i gul også så billig!! 49kr Siden jeg har så dilla på treningskobbel i det siste, og ikke har et i skinn Til å ha børster, klotenger, salver og annet stæsj Dilla på hundeutstyr eller ? Har vært sånn selv i perioder, men nå har jeg klart å styre meg en god stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Helen Bergersen Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 For ca 1 mnd siden fikk jeg halsbåndet til Zappa i posten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Dilla på hundeutstyr eller ? Har vært sånn selv i perioder, men nå har jeg klart å styre meg en god stund Renate er vel shoppingqueenen her inne når det kommer til hundeutstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Dette er mitt siste kjøp. En meget fornøyd Bliss viser frem de nye leksakene sine:)Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Renate er vel shoppingqueenen her inne når det kommer til hundeutstyr. Hæ...jeg??? Og nå driver mange og sier til meg at jeg må slutte å kjøpe hundeutstyr fordi hun har blitt så gammel. For noen TULL!!! Jeg må enten skaffe meg en ny hund i samme størrelse...ellers så kan sonen folket med mellom store hunder glede seg til et kjempe salg av utstyr; ) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Hæ...jeg??? Og nå driver mange og sier til meg at jeg må slutte å kjøpe hundeutstyr fordi hun har blitt så gammel. For noen TULL!! Jeg må enten skaffe meg en ny hund i samme størrelse...ellers så kan sonen folket med mellom store hunder glede seg til et kjempe salg av utstyr; ) Har akkurat samme tankene selv, da jeg snart skal bytte hund. Og jeg har nå over 100 halsbånd- og har ikke lyst til å selge noen av de. Men jeg burde vel. Og man kan ikke få for mye hundeutstyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Hæ...jeg??? Og nå driver mange og sier til meg at jeg må slutte å kjøpe hundeutstyr fordi hun har blitt så gammel. For noen TULL!! Jeg må enten skaffe meg en ny hund i samme størrelse...ellers så kan sonen folket med mellom store hunder glede seg til et kjempe salg av utstyr; ) Du ja. Chicka er nok en av de mest velutstyre hundene her! Og de blir aldri for gamle til å få nye ting. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Har akkurat samme tankene selv, da jeg snart skal bytte hund. Og jeg har nå over 100 halsbånd- og har ikke lyst til å selge noen av de. Men jeg burde vel. Og man kan ikke få for mye hundeutstyr Får ikke quotet begge på mobilen. Debbie: Jeg har også skikkelig vanskligheter med å tenke på at jeg skal selge utstyret hennes de gang: ( Noe kommer jeg aldri til å selge, men har dekken og seler hengende i skap (dekken) og liggende i skuffer som enten er for stort, lite eller jeg likte det ikke på Chicka, som jeg kommer til å selge, har ikke så mange minner ved det utstyret. Nirm: Jeg gidder ikke høre på dem, Chicka må da være "pen i tøyet" selvom hun er en eldre dame. Mange eldre damer er faktisk veldig nøye på hvordan de ser ut, så det så, selvom jeg tror det er mer meg som er nøye på det her..hi hi; ) Så lenge jeg har råd til det og ikke skader andre med innkjøpene mine, så holder jeg bare på, det er sååå gøy!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 MONSTERFLEXI! No more gjørmete langline Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Får ikke quotet begge på mobilen. Debbie: Jeg har også skikkelig vanskligheter med å tenke på at jeg skal selge utstyret hennes de gang: ( Noe kommer jeg aldri til å selge, men har dekken og seler hengende i skap (dekken) og liggende i skuffer som enten er for stort, lite eller jeg likte det ikke på Chicka, som jeg kommer til å selge, har ikke så mange minner ved det utstyret. Nirm: Jeg gidder ikke høre på dem, Chicka må da være "pen i tøyet" selvom hun er en eldre dame. Mange eldre damer er faktisk veldig nøye på hvordan de ser ut, så det så, selvom jeg tror det er mer meg som er nøye på det her..hi hi; ) Så lenge jeg har råd til det og ikke skader andre med innkjøpene mine, så holder jeg bare på, det er sååå gøy! Klart de må være fine i tøyet. Det er en nødvendighet Siste hunden jeg hadde har jeg beholdt alt etter, de hundene før solgte jeg masse. Og jeg savner det, noe er jo ikke å få tak i lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts