Gå til innhold
Hundesonen.no

Geocaching


AnnChristin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 821
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cachen min ble publisert 23:15, og FTF ble logget 23:29. Dette på et utkikkspunkt litt inne i skogen. Da var det jo allerede mørkt, og cacheren hadde bedrevet "motbakkeløping" for å nå opp først. Ette

Har registrert meg :-) Jeg lastet ned den KarpeSkrotum linket til over her, har ikke gått ut for å finne noe enda, men ser ut som appen fungerer bra iallefall. Ser at det ligger en cache i parken re

I dag måtte Geita "dø" Moahahaaa. Kuleste FTF 3mil totalt! http://www.geocaching.com/geocache/GC4J5KF_fjellgeita?guid=63e3d00d-ebb7-459e-a420-34c56c1a2309

Posted Images

Begynner å bli fryktelig nysgjerrig på geocaching. :) Kommer sikkert til å teste det ut nå utover høsten :ahappy: Vet det ligger catcher her hvor jeg bor (har funnet noen når jeg har gått tur).

*Endte opp med å lage meg en konto :D Nå må jeg bare få i gang mobilen! (akkurat nå er jeg litt irritert over at jeg solgte GPS'en til exen min)

Det er flere cacher på Os ja :-) 4. September er det skravlesamling (event)på Bella Napoli på Nesttun. Treff folka bak nicka. Event på Fløien ved Skomakerdiket kl 12 førstkommende lørdag også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere cacher på Os ja :-) 4. September er det skravlesamling (event)på Bella Napoli på Nesttun. Treff folka bak nicka. Event på Fløien ved Skomakerdiket kl 12 førstkommende lørdag også

spennende :) takk for tipset, vet ikke om jeg tørr å stille opp på noe sånnt da :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende :) takk for tipset, vet ikke om jeg tørr å stille opp på noe sånnt da :P

Det er underhodet ikke farlig. En snakker geocaching i stedet for hund, men nerdinga kan av og til være på samme nivå :ahappy:

Hvis Bones dukker opp, kan h*n få tips om en viss julehistorie, cacheowner pleier å være på disse samlingene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er underhodet ikke farlig. En snakker geocaching i stedet for hund, men nerdinga kan av og til være på samme nivå :ahappy:

Hvis Bones dukker opp, kan h*n få tips om en viss julehistorie, cacheowner pleier å være på disse samlingene

Jeg skal ha det i bakhodet :)

Skal ut å finne min første catch i dag :bananas: Gleder meg vanvittig mye :D:P Kommer garantert til å få premium versjonen i løpet av dagen. Er for få cacher uten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er gode på slike? http://www.geocaching.com/geocache/GC32R8Z_asterix-listigs-serie-serie-8 slike mysteries skjønner jeg aldri :lol: Er en hel serie med slike (både med tegneserietema, mattema, kulturtema etc), og nå har jeg prøvd meg litt på de enkleste, og jeg er virkelig helt blank :lol: Føler meg dum :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant 3 cacher på tur i marka i dag, og la/droppet (eller hva man nå skal kalle det) geocoinen der ute.

Gav opp på en, etter å ha lett på det ganske spesifikke stedet ei stund, og loggførte en "ikke funnet". Når jeg kom hjem nå nettopp hadde jeg fått en mail fra de som laget cachen med ekstra hint :) Får prøve på nytt til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et ekstra hint til Er du smartere enn en 5.klassing? ved Høvik skole i Drammen? :)

Jeg har endt opp med disse koordinatene: 59 45.561 10 14.347, stemmer de? :lol:

Husker ikke koordinatene lengre,men den er på transformatorkiosken på st Hallvard vgs. GHS :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant tre cacher i England i går, mine første utenlandske cacher. :D

Så du hadde fått engelsk medalje også :)

Hvordan gjorde du det når du var i england, hadde du lastet ned koordinater på forhånd eller?

Har lyst til å få tatt noen når jeg drar til polen senere i år, men har ikke lyst til å få ei enorm telefonregning heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du hadde fått engelsk medalje også :)

 

Hvordan gjorde du det når du var i england, hadde du lastet ned koordinater på forhånd eller? 

Har lyst til å få tatt noen når jeg drar til polen senere i år, men har ikke lyst til å få ei enorm telefonregning heller...

Brukte bare mobilen som vanlig og skrudde av roaming da vi var ferdige. Ble ikke så dyrt den lille stunden.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...