Gå til innhold
Hundesonen.no

Geocaching


AnnChristin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 821
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cachen min ble publisert 23:15, og FTF ble logget 23:29. Dette på et utkikkspunkt litt inne i skogen. Da var det jo allerede mørkt, og cacheren hadde bedrevet "motbakkeløping" for å nå opp først. Ette

Har registrert meg :-) Jeg lastet ned den KarpeSkrotum linket til over her, har ikke gått ut for å finne noe enda, men ser ut som appen fungerer bra iallefall. Ser at det ligger en cache i parken re

I dag måtte Geita "dø" Moahahaaa. Kuleste FTF 3mil totalt! http://www.geocaching.com/geocache/GC4J5KF_fjellgeita?guid=63e3d00d-ebb7-459e-a420-34c56c1a2309

Posted Images

Mystery er min store svakhet, så jeg må bare spørre om noen er enige med meg.

Denne er det jeg har løst, i følge loggene skal det være noe ulendt terreng, noe som ikke stemmer med mitt Google Maps. Kan noen si ifra om jeg har vært helt på vide veier?

Legger løsningen i spoiler, løst på datamaskin.

Hohoho

Edit: Nå kom det opp et nytt sted som kan passe! Fjerner koordinatene :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en 17 km lang vårtur i dag for å plukke PI-dags-mysteriet :D Litt startproblemer med at jeg ikke hadde løst mysteriet, og når jeg skulle det var geocaching.com nede og appen funket dårlig :frantics: men heldigvis ordnet det seg tilslutt og jeg fikk plausible koordinater. Det ble også funn, og pi-dags-suveniren kom på plass i samlingen min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker puslespill!

Noen som vet om flere mysteries i Vestfold som innebærer puslespill? :D

Fikk hentet Pi-dag suvenir med en kjapp kjøretur til slutt, den i Larvik ble avsett til fordel for å møte Keos lillebror :ahappy:

11058281_10153084664647597_1269017944016

Så fint bilde :)

(det er ihvertfall puslespill i Rogaland - med noe attåt om du noen gang er den veien er det jo greit å ha dem løst :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har en trackable som har som mål å besøke alle land i Europa. Den har vært flere måneder i Tyskland nå, men hurra hurra, nå har den reist avgårde til Finland. :)

Den andre jeg hadde forsvant innen en måned, og har ikke dukket opp igjen. :(

Ellers så har jeg ikke vært på cachejakt siden i fjor sommer, men unntak av én i desember. På tide å komme seg ut på cachejakt igjen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Fant en cache i helgen for å få souveniren. Lenge siden sist. Premiummedlemskapet mitt har gått ut, men tenker jeg venter litt med å fornye siden jeg fremdeles er i en cachedvale.

Trackable'en min som ble stuck i Tyskland en stund kom seg som sagt omsider til Finland, og nå har den akkurat tatt turen til Portugal også. Har reist 17 167 kilometer nå. Moro! Den andre jeg sendte ut som forsvant i Stavanger september i fjor dukket plutselig opp i Flekkefjord nylig. Hurra hurra! :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en cache i helgen for å få souveniren. Lenge siden sist. Premiummedlemskapet mitt har gått ut, men tenker jeg venter litt med å fornye siden jeg fremdeles er i en cachedvale.

Trackable'en min som ble stuck i Tyskland en stund kom seg som sagt omsider til Finland, og nå har den akkurat tatt turen til Portugal også. Har reist 17 167 kilometer nå. Moro! Den andre jeg sendte ut som forsvant i Stavanger september i fjor dukket plutselig opp i Flekkefjord nylig. Hurra hurra! :)

Men argh! Min som startet ved Polarsirkelen og skulle til New Zealand kom seg til Bodø, altså besøkte én person. Borte har den vært :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Host*

Der hadde man visst fornyet premiummedlemskap og lagt ut ny cache. :icon_redface: Kanskje ikke ideelt å legge ut nye cacher når man egentlig er litt sånn lei av geocaching, men jeg har fulgt godt med på de jeg har hatt liggende ute selv om jeg ikke har cachet selv.

Ellers så ønsker jeg meg gps. Bruker telefon når jeg er på cachejakt, men har lånt med meg gps når jeg legger ut cacher.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...