Tekopp Skrevet 17. August 2014 Rapporter Skrevet 17. August 2014 Fant min første geocoin i dag! Siter
Kokospaniel Skrevet 17. August 2014 Rapporter Skrevet 17. August 2014 Bones, kom coinen din sin ut av Tyskland igjen? Vi har en tb som sitter fast der nede, har vurdert å reise ned og hente den. Siter
AnnChristin Skrevet 17. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2014 Terho har mista sin i skogen på tur med svigermor, så jeg må lage en ny brikke med koden hans på! :-/ Siter
yurij Skrevet 17. August 2014 Rapporter Skrevet 17. August 2014 Tyskere er helt umulige. Jeg har en FTF coin som havnet i Tyskland akkurat (og har mistet en haug der fra før) Den skal brukes til å starte nye cacher med her i Norge og skulle aldri vært avgårde. Jeg har mailet fyren som hadde den og han som grabbet den fra ham igjen,har lagt write note i loggen for å få dem til å droppe den i en cache så den kan starte frerden tilbake til Norge og fortsette sin mission som FTF coin. Inget svar og de fortsetter å logge visited rundt hele tyskland. Argh Siter
AnnChristin Skrevet 17. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2014 Tyskere er helt umulige. Jeg har en FTF coin som havnet i Tyskland akkurat (og har mistet en haug der fra før) Den skal brukes til å starte nye cacher med her i Norge og skulle aldri vært avgårde. Jeg har mailet fyren som hadde den og han som grabbet den fra ham igjen,har lagt write note i loggen for å få dem til å droppe den i en cache så den kan starte frerden tilbake til Norge og fortsette sin mission som FTF coin. Inget svar og de fortsetter å logge visited rundt hele tyskland. Argh Har du brukt google translate og skrevet på tysk? :-P Siter
Artemis Skrevet 17. August 2014 Rapporter Skrevet 17. August 2014 Bones, kom coinen din sin ut av Tyskland igjen? Vi har en tb som sitter fast der nede, har vurdert å reise ned og hente den. Den har som du ser på kartet ikke vært i Tyskland. Siter
yurij Skrevet 17. August 2014 Rapporter Skrevet 17. August 2014 Har du brukt google translate og skrevet på tysk? :-P Mailene er skrevet på tysk ja,men ikke via Google translate Det ville vel blitt litt spes med setningsoppbygging? Siter
Kaja Skrevet 17. August 2014 Rapporter Skrevet 17. August 2014 Jeg har en Garmin 320 (jaktgps), men jeg ser inni der at jeg kan legge inn cacher, men how? Jeg er HELT fersk, har ikke engang funnet en eneste cache. Men ser at det er en del i Lillehammer hvertfall, siden jeg suger i å gå på tur annet enn rene treningsturer så fant jeg ut at jeg får rett og slett begynne med dette Sånn ellers så nileser jeg på Geocachingsiden, forstår omtrent ingenting og hvilken app er best? (gratis) til tlf? Siter
AnnChristin Skrevet 18. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2014 Mailene er skrevet på tysk ja,men ikke via Google translate Det ville vel blitt litt spes med setningsoppbygging? Enda bedre med ordentlig tysk ;-) Vet bare mange sender på engelsk og da svarer de hvertfall ikke :-P Siter
yurij Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Franskmenn og tyskere er ikke kjent for å hverken kunne eller ville snakke engelsk uansett i hvilken sammenheng. Nå holder jeg på mine siste tber,jeg har sendt en med en venninne til Australia men det er den siste jeg gidder sende ut. Typisk også at når cachen har logger fra sånne som bare har noen få cacher så kan man banne på at tb er borte. Jeg har mistet 20 stk og har 15 i sirkulasjon. Altså over halvparten av dem som er sendt ut er borte. Husket dere suveniren på lørdag? Siter
Tabris Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Jeg har en Garmin 320 (jaktgps), men jeg ser inni der at jeg kan legge inn cacher, men how? Jeg er HELT fersk, har ikke engang funnet en eneste cache. Men ser at det er en del i Lillehammer hvertfall, siden jeg suger i å gå på tur annet enn rene treningsturer så fant jeg ut at jeg får rett og slett begynne med dette Sånn ellers så nileser jeg på Geocachingsiden, forstår omtrent ingenting og hvilken app er best? (gratis) til tlf? Jeg bruker c:geo, den er gratis og jeg er veldig fornøyd med den. Yep, husket souvenir på lørdag. Siter
Tinkafu Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Så gøy med masse geocachere her.. Min TB er stuck i Trondheim av alle plasser, så håper den kommer seg nedover snart, har vært vekk i mange måneder, og den skal egentlig ta turen nedover mot Australia.. Siter
Tekopp Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Husket dere suveniren på lørdag? Hvordan er det du finner ut av sånne ting? Fikk ikke med meg at det var noe spesielt på lørdag før på søndag desverre... Siter
yurij Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 3.lørdag i august er den internasjonale geocache dagen. Fast hvert år Siter
AnnChristin Skrevet 18. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2014 Var opptatt så ingen suvenier på meg Siter
maysofie Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Det ble suvenir på meg Det irriterer meg grønt at jeg ikke har mulighet til å dra på event neste helg, CITO-eventet på lørdag kom jeg meg ikke til. Mangler letterbox/wherigo (som jeg egentlig har funnet frem til og skulle ta) og event, æææh så kjedelig Siter
Kokospaniel Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Jeg trava meg rundt i skauen på jakt etter en av de andre suvenirene, så jeg fikk den internasjonale cachedagen på "reint uhell" Mangler event og earthcache på å fylle suvenir"matrisa", begge deler innenfor rekkevidde i løpet av uka Siter
Aslan Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Så gøy med masse geocachere her.. Min TB er stuck i Trondheim av alle plasser, så håper den kommer seg nedover snart, har vært vekk i mange måneder, og den skal egentlig ta turen nedover mot Australia.. Hvilken cache i Trondheim? ________ Jeg har foreløpig kun tradisjonell-cachen Men har sitti og løst et par mysteries i det siste, har sett meg ut både multi, wherigo, letterbox og earthcache så jeg har litt å velge i, og HELDIGVIS er det en som arrangerer event 31 august, håper ingenting kræsjer med det *krysser fingrene* Siter
Kaja Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Fant to av 3 jeg hadde tenkt å ta før jobb den siste var jo klin umulig og jeg kom tilogmed 10 min for sent etter jobb, huff 2 eller 3 etter jobb også 2 Siter
Tinkafu Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 De siste dagene så har TB reist fra sør Trøndelag til Hedmark og tilbake igjen. Er nå i Røros. Samme personen, så ikke sikkert at TB er med. Spennende å se om den kommer seg nedover snart. 1 Siter
Kaja Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Irriterer meg grønn over den ene jeg ikke fant idag, kan ikke fatte og begripe hvor den er! Er det noen andre steder man kan finne ut hvor? Hintet var dritdårlig og den er bitteliten, samt at det er en million gjemmesteder innenfor en meter rundt gpskoordinatene. Siter
yurij Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 GC kode? Du kan maile co for å få flere hint,eller høre med noen som har funnet den nylig Siter
Artemis Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Jeg står fortsatt fast på GC42HJE som jeg klaget over hr for noen måneder siden. Argh! Kommer sikkert til å irritere meg over den til jeg er gammel og grå Må være noe kjempelogisk jeg bare ikke ser. Siter
Kaja Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Haha så flaut?! Jeg er den eneste av alle som ikke har funnet den http://www.geocaching.com/geocache/GC2QYWV_vingnes-bru Skylder på at jeg er fersk.. Siter
Recommended Posts