Shlush Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Ååååh :D Jeg digger dem! Sååå søte de er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.S.P Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Fjellbris var utrolig vakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Bestemt deg for hvem du skal beholde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Smelt! Konstruktivt, ja jeg vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 13. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 Hahahaha, å herregud så nydelige! Regn! <3 Ååååh :D Jeg digger dem! Sååå søte de er Fjellbris var utrolig vakker Smelt! Konstruktivt, ja jeg vet Takk skal dere ha. Moro at dere har ulike favoritter Bestemt deg for hvem du skal beholde? Gud de er søte! Har du blitt noe klokere på hvem du ønsker å beholde? Ikke så veldig mye klokere. Har en favoritt ut fra personlighet, og hun er ganske pen også. Men vet ikke om det blir henne enå... Må vente litt til før jeg bestemmer meg Video fra idag (får den ikke større, men klikk på full screen symbolet eller se den på vimeo så blir den større): 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 14. April 2012 Rapporter Share Skrevet 14. April 2012 En herlig,herlig gjeng . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 14. April 2012 Rapporter Share Skrevet 14. April 2012 Så søte! Den som var glad i kos Alle sammen! Så morsomt at de ser ut som bamser man får kjøpt i norske suvernirbutikker enkelte steder. Prikk like! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 16. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2012 Dette blir et "jukseinnlegg" men siden jeg har tatt en video av alle valpene idag hver for seg, samt bilder så henviser jeg til bloggen: http://kimburu.blogs...alpestudie.html Edit: ombestemte meg. Her er en del av bildene: Lune: Isi: Regn: Rim: Dis: Fjellbris: Videoene: Har også laget halsbånd til valpene. Første forsøk på noe sånt for min del, men de funker i alle fall. Pene sømmer kan jeg riktignok ikke skryte av, men de fyller sin funksjon 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 16. April 2012 Rapporter Share Skrevet 16. April 2012 åh, du er jo flink jo! får valpekjøperne med seg halsbåndene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 16. April 2012 Rapporter Share Skrevet 16. April 2012 Syns de står så fint alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 16. April 2012 Rapporter Share Skrevet 16. April 2012 Fine små voffser! Halsbåndene ser jo kjempebra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikkjehuset.no Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 :wub: Såå nydelige, helt betatt av Isi og Dis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Jeg visste jeg ikke burde gått inn her - jeg har lyst på Husky jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 jeg må bare si det ENDA en gang- du er veldig flink til å ta bilder! (og jeg kommet til å kidnappe deg ut på treningstur en dag - med kamera, så du vet det) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 2, 4 og 6 som skilte seg ut eksteriørmessig for meg også. Muligens med 4 og 6 som favoritter. Skal du beholde en selv? Mine favoritter også. Men nå, med de siste bildene her, så må jeg si at nummer 6 skiller seg aller mest ut. Se så hun står da! Ser ut som en statue! Men må si at nummer 2 har veldig fint uttrykk Valpene har fått navn presentert her i rekkefølgen valp 1 - valp 6. mer info i bloggen Snøfrost Lune Fønvind "Lune" Snøfrost Gnistrende Iskrystall "Isi" Snøfrost Plaskende Regn "Regn" Snøfrost Isende Rim "Rim" Snøfrost Svale Dis "Dis" Snøfrost Kjølige Fjellbris "Fjellbris" Fiiiine navnene! Men jeg har byttet om, du har gjort en feil med de to øverste, så jeg rettet opp for deg, jeg Spent på hvem som er favoritten personlighetsmessig og hvem du ender opp med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 17. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 En herlig,herlig gjeng . Så søte! Den som var glad i kos Alle sammen! Så morsomt at de ser ut som bamser man får kjøpt i norske suvernirbutikker enkelte steder. Prikk like! Takk takk. Hun som blir koset på magen i den videoen er Fjellbris, men det er mange av valpene som liker det Kosebamser i utseende, men de har nåler i kjeften (men de er faktisk ikke så ille til å bite på meg, flinke jenter!) åh, du er jo flink jo! får valpekjøperne med seg halsbåndene? Takk for det. Sømmene er som sagt ikke pene, men valpekjøperne må gjerne få de med seg om de ønsker. Jeg har MYE mer bånd, refleks osv liggende. Kan sikkert lage 20 til Syns de står så fint alle sammen! Fine små voffser! Halsbåndene ser jo kjempebra ut! :wub: Såå nydelige, helt betatt av Isi og Dis Jeg visste jeg ikke burde gått inn her - jeg har lyst på Husky jeg... Takk skal dere ha. jeg må bare si det ENDA en gang- du er veldig flink til å ta bilder! (og jeg kommet til å kidnappe deg ut på treningstur en dag - med kamera, så du vet det) Jeg lar meg frivillig kidnappes fjernutløser var tingen og endelig få kjøpt seg når man skulle ta oppstilte bilder på egen hånd. Et stativ også nå, så slipper jeg å flytte det vaklevorne hagebordet frem og tilbake. Mine favoritter også. Men nå, med de siste bildene her, så må jeg si at nummer 6 skiller seg aller mest ut. Se så hun står da! Ser ut som en statue! Men må si at nummer 2 har veldig fint uttrykk Fiiiine navnene! Men jeg har byttet om, du har gjort en feil med de to øverste, så jeg rettet opp for deg, jeg Spent på hvem som er favoritten personlighetsmessig og hvem du ender opp med! Isi og Lune skal nok ikke bytte navn, men jeg kan forstå at Lune passer bedre på en rød en på mange måter vanskelig å velge i denne gjengen her, men jeg har en favoritt så det er mulig det blir henne. Bruker noen dager til på å bli sikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Fine dem har blitt og skjønner valgets kvaler. Du er jo flink som har laget utstyr til dem satser på gode trekkhunder hehe. Kan godt komme en tur og kosemose dem når det passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Supersøte er de! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Jeg visste jeg ikke burde gått inn her - jeg har lyst på Husky jeg... *Bare nikker og er enig* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 åååå jeg må få meg ett liv og slutte å surfe rundt her! Jeg tror jeg tar alle sammen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Jeg synes de er så fine alle sammen at det er HELT umulig å få noen favoritt! Liker nr 1, men så liker jeg også de brune, også liker jeg Dis, men Rim er jo SÅ fin! Nei, godt jeg ikke skal velge noen valp fra dette kullet av min absolutte favorittrase! aaaaw så fine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 1. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Valpene har nå begynt å flytte til sine nye hjem. Regn, Rim og Isi har flyttet alt. Dis flytter 11. mai og Lune flytter rundt denne tiden hun også. Så hun som blir igjen her hos meg er Fjellbris (nr. 6) Regn har fått låne capsen til sin nye "matfar" Rim har dekorert stua før sin avskjed morgenen etter Isi, som nå heter Naisha, har funnet ut hvordan hun skal komme seg opp i senga til sin nye eier og her hjemme er Dis, Lune og Fjellbris ofte å finne i vilter lek. Lune Dis Fjellbris 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Nydelige er dem som er igjen og da. Godt alle har fått nye hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2012 Jeg, Amos og Ilva (Kendra) møtte Rim igår, vi Skikkelig nydelig frøken. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2012 Herlig! Har alle beholdt navnene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts