Gå til innhold
Hundesonen.no

Snøfrost Værkullet, 6 måneder gamle


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

  • Svar 351
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takk for alle gratulasjoner! Ble ikke rare søvnen. Får ta det igjen nå snart Det går bra med mor og valper. Kvikke og livatte små valper de som har kommet. Jeg har slept mor Denali ut på do 3

Da har værkullet ankommet og jeg er stuptrøtt så jeg skal gjøre som Denali og ta en blund De ble 6stk, 4 svart/hvite og 2 rød/hvite. Kjønn må kontrolleres på nytt når hjernen har fått seg en hvi

Nå har alle flyttet så dette blir vel siste posten her på en stund. Kan jo være fint å oppdatere en gang innimellom Bor nå på Nesodden og heter fortsatt Lune Har flyttet til Sandefjord og h

Er man rar om man til og med synes den lille tissedammen er søt? :icon_redface:

Det er godt mulig man er, men jeg er enig med deg :rofl:

Guri så skjønne!

Herregud! For noen søtinger! :wub:

Kjempesøte er dem hele gjengen

Utrolig søte! :D

Valp nummer 2 :wub:

Så herlige de er :heart:

:wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

Jeg er helt enig med dere de er både søte og skjønne :D:heart::wub::heart:

Hadde jeg vært på utkikk etter valp nå såååååå! (Eller det har ikke noe å si at jeg ikke skal ha valp nå for tenk!) Send over en! :lol::wub:

Vil ha AAAAALLE selv! :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir jo bare søtere og søtere joo :)

Valp nummer 4 var bare utrolig søt :wub:

Helt enig med dere begge :yes:

Hele gjengen kan flytte hit,til de tipper tre måneder :D .

Du kunne heller fått låne de to første ukene, nå begynner de jo å bli morsomme!

Da skal valp nr 5 bo hos meg *bestemme* Digger det oppsynet! Neida, jeg skal ikke ha valp, men lov å drømme om søte små bamser, som blir digre vakre bamser vel?

Klart det er lov!

Gjør det ofte selv jeg ;)

glemmer all jobben det er med en valp når man ser bilder, videoer eller møter en vakker ung skapning

Så fine de er! Digger tegningene, de ser liksom så sinte ut :wub:

De ser ikke så sinte ut når de vokser til, det rundt øynene vil bli mye lysere - så og si helt borte - når de er voksne :)

Oioioi! SH vil alltid være min store drøm (men vil nok forbli en drøm...). Vil de sorte bli grå? Eller er det kun sorte og brune i kullet, ingen grå? Fortell, fortell! Elsket tegningene i ansiktet :heart:

:wub:

Valp 4 blir grå, blir den ikke?

Nyydelige hele gjengen, og hadde du bodd nærmere hadde jeg puppynappa en av de røde :heart:

Neida, alle de 4 svarte blir værende svarte. Nr. 4 og 6 (som begge har disse hvite hårene i pelsen) ligner mamma Denali

Denali 6 uker gammel (fra hjemmesiden til oppdretteren)

a-wurf-adream1.jpg

en grå valp ser helt annerledes ut

F-Wurf12.jpg

6 uker gammel Freke (fra hjemmesiden til oppdretteren)

helt nyfødte grå valper er nesten helt beige, med litt svart/grått over rygglinja.

(de grå er jo genetisk sett svarte, men er aw (agouti - fler bånd av svart og hvit og evt beige på et hårstrå), mens de svarte er a (monokrom farge, svart langs så og si hele hårstråets lengde)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem er jo bare nydelige pelsballer.

Ps! Jeg skal en tur nedover på torsdag så hvis tiden er der og du har tid så kan jeg godt stoppe og kooossse med valper jeg :innocent::w00t:

oida, jeg så ikke denne før nå jeg!

Synes kanskje valpene er litt for unge ennå. Men etter helgen så kan du gjerne komme på besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbelpost i egen tråd.... er det lov?

Uansett.

Valpene var ute for første gang i dag, og det var veldig skummelt. Men også litt interessant. Flere av dem tisset og bæsjet på de ca. 20 minuttene de var ute også :) Flinke valper!

Vel inne igjen fikk de et måltid fast føde, og da var de temmelig kaputt i et par timer etterpå :wub:

3 ukers bildene ble tatt ute

3u_valp1a.jpg

3u_valp1b.jpg

valp1

3u_valp2a.jpg

3u_valp2c.jpg

valp2

3u_valp3a.jpg

3u_valp3b.jpg

valp 3

3u_valp4a.jpg

3u_valp4c.jpg

valp4

3u_valp5a.jpg

3u_valp5b.jpg

valp5

3u_valp6c.jpg

3u_valp6b.jpg

valp6

Når de våknet opp igjen slapp jeg inn Denali som hadde kost seg ute i de siste solstrålene sammen med Freke og fått lekt og beveget seg en hel del i hundegården. Lykke på jord for de små og få stell og melk av mamma etter en begivenhetsrik dag <3

3uker_Denali2.jpg

Lurer på hvordan jeg skal klare å velge min valp av disse her...

endrer favoritt så og si hver gang jeg ser på de :P

Forhåpentligvis så er det noen som peker seg litt mer ut når de begynner å få mer bevegelser og viser sine personligheter ennå mer.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

oida, jeg så ikke denne før nå jeg!

Synes kanskje valpene er litt for unge ennå. Men etter helgen så kan du gjerne komme på besøk :)

Den er grei. Sender en melding når jeg vet at jeg ahr tid til uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...