Gå til innhold
Hundesonen.no

Presentasjon: FranskDogge


FranskDogge

Recommended Posts

Hei, jeg er nesten ny her på forumet. Siden jeg ikke har peiling på hva som skal presenteres så kan jeg begynne med å si at jeg tror jeg er 183 cm høy, norsk, hannmenneske, blå øyer.

Om noen har lyst å be meg med på middag så er det bare å legge inn en avtale i innboksen så vil jeg svare etterhvert som jeg blir sulten, en drink er jeg også med på men da vil jeg svare etterhvert som jeg blir tørst.

Jeg liker folk som har selvironi. Jeg har det selv uten at jeg skal gå inn på om jeg er selvdigger eller ikke.

Før var jeg på Canis, det er jeg ikke nå lenger. Grunnen til det er at "sjefen" mener jeg ikke bidro positivt, men jeg bidro hvertfall, og det er det som er det viktigste. Det er grunnen til at jeg kom inn her, jeg har tenkt å bidra her. Regner med ledelsen her har en bedre forståelse på humor enn visse andre nettfora har.

Av hva jeg er mest interesert i hos hund så er det Helse og ernæring. Jeg er en smule nøye på helsen og ernæringen til mine. De 2 tingene er noe av det viktigste i ett normalt hundehold.

Jeg skal bidra positivt her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar
Guest Yellow

Velkommen hit!

Har selv blitt utestengt fra forum, men aldri noe hundeforum. :D Hva måtte til for at du ble dette?

Trodde hundeforum, spesielt Canis, var til for nettopp å diskutere, lære og høre andre sine synspunkter, man må da tåle at andre har forskjellige syn og meninger, slikt gjelder med alt.

Red: Er også på Canis, ja, og husker å ha diskutert litt med deg tidligere, som sagt, alt kan man ikke være helt enige om heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til hundesonen! Jeg har en bruker på canis (Berganden), dog ikke så veldig aktiv.. Utrolig hva slags (intime) saker man diskuterer på canis, flira meg ihjel av den ene tråden der :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit. Vi setter alltid pris på nye mannlige medlemmer! :D Vi trenger folk som bidrar på ulike områder, og vi prøver å ha en grei takhøyde så lenge folk klarer å vise en viss høflighet og ikke angriper enkeltpersoner. Vi har jo også debattkjelleren hvor takhøyden er enda større, så der er det fullt mulig å få slått ifra seg litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ein del som er Canis medlemmer også her inne. Eg er det, og eg hugsar deg godt igjen! :P

Jeg kjenner igjen nicket ditt, men så mye mer vet jeg ikke. Grunnen til jeg lurte var fordi på Canis vet jeg hvem som har greie på hva osv. så om noen av de hadde vært her, hadde det vært greit å vite det.

Velkommen hit!

Har selv blitt utestengt fra forum, men aldri noe hundeforum. :D Hva måtte til for at du ble dette?

Trodde hundeforum, spesielt Canis, var til for nettopp å diskutere, lære og høre andre sine synspunkter, man må da tåle at andre har forskjellige syn og meninger, slikt gjelder med alt.

Red: Er også på Canis, ja, og husker å ha diskutert litt med deg tidligere, som sagt, alt kan man ikke være helt enige om heller. ;)

Åja, jeg kan sende den på melding. Jeg hadde aldri trodd det gikk ann å bli utestengt av den grunnen. Er ikke du ny på Canis? Vært der noen mnd eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Åja, jeg kan sende den på melding. Jeg hadde aldri trodd det gikk ann å bli utestengt av den grunnen. Er ikke du ny på Canis? Vært der noen mnd eller noe?

Jo, er ganske så fersking både på Canis og her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til hundesonen! Jeg har en bruker på canis (Berganden), dog ikke så veldig aktiv.. Utrolig hva slags (intime) saker man diskuterer på canis, flira meg ihjel av den ene tråden der :lol: :lol:

Jeg også, så håper det kommer en sex tråd her snart :D (hvis det var den du mente?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han kan styre seg litt om jeg tråkket venninnene hans på tærne. Han med schäferhunden i tråden ble utestengt fordi han protesterte.

Er det mange ifra Canis som er medlem her?

Hva? Jeg har ikke fått meg meg :) Hvilken tråd var dette da?

(antar du "kjenner igjen" meg).

Jeg er mest på canis jeg da :) Litt på hundesonen, men jeg syns det er vanskelig å finne frem *ler* Slik er det når man er vant til den ene plassen, vanskelig å bli vant til noe annet. Men er her inne for å lese litt her og der da :) hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor overlapp mellom her og Canis - det vil si, jeg tror godt over halvparten her er på Canis, men ikke omvendt. Folkeskikk hører hjemme på alle fora, og det er de som mener det er lavere toleranse her enn på Canis, noe jeg synes er en god ting. Men det har nok litt med størrelse å gjøre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere
"Hunden min bjeffer når vi har sex" - eller noe sånt, het den vel. Er ikke mange dagene siden.
Åja :) Linken til den tråden gikk som en farsott på Facebook. Hva man kan få seg til å skrive - liksom :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med humor vil ikke ha noe problemer med å lese tråden. (er det noen lignende tråder her inne? Jeg vil snakke sex og hund igjen som en kominasjon).

Ja Shlush, deg husker jeg jo.. Du fikk jo en nominasjon av meg just :) Ja jeg fant også lettere fram på Canis, men blir vel vant med disse omveiene her inne etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kjenner veldig på det samme. Da min var 11 tenkte jeg "jøss, er det dette som er gammel hund?", for jeg så ingen tegn til alderdom. Nå som hun er er 13 er det derimot veldig tydelig at hun er gammel i kroppen, mens hodet fortsatt vil så mye... Det knuser meg å se henne sånn.
    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...