Gå til innhold
Hundesonen.no

Presentasjon: FranskDogge


FranskDogge

Recommended Posts

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar
Jeg kommer aldri til å dokumentere noe annet enn utseendet mitt her inne. (Det betyr ikke at det er 100%feil det jeg ikke dokumenterer). Når det gjelder dokument av utseende, vil du ha ett bilde? :D:heart:

Jeg er ganske sikker på at ditt utseende er det minst interessante du trenger å dokumentere her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløbig må jeg bare si at jeg ikke føler meg herjet med på C-forumet jeg da. Kan være fordi jeg moderer meg selv en hel del og føler jeg holder meg innenfor linja som oftest :) Selv om jeg tror jeg har fått advarsel 1 gang hvertfall... Det var høyere takhøyde før, og flere diskusjoner også... Det er da ikke artig å diskutere med seg selv heller...

Jeje, så var det slutt på diskusjonen her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, FranskDogge! :) Jeg håper du vil like deg på sonen. Jeg har vært litt inne på Canisforumet tidligere, men gikk raskt lei da trådene hadde en sterkt tendens til å bli ødelagt med alt for mye tullprat. Jeg fikk ofte følelsen av å komme inn i en privatsone av en syklubb i tråder som opprinnelig hadde et interessant hundetema. Det blir for kjedelig å måtte sortere vekk fjolleprat fra mulig interessant hundetema i lengden. Sånn sett er hundesonen helt annenledes, for her holdes kvaliteten nedover side på side med hundeprat, og fjolleprat holdes imponerende godt til egne tråder eller på chat'en. Dermed trives jeg best her på hundesonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, vi prøver å ikke la forumet bli en baksnakkeplass mot andre forum eller nettsteder. Det som skjer på f. eks Canis eller Dyrenett er noe som må tas med de som regjerer der, og ikke her på Hundesonen. Ber om at dette respekteres. Har dere et problem med en admin som ikke er på denne siden, så får dere ta de opp med personen det gjelder.

Om dere har diskutert med hverandre på andre forum så tilhører det også det andre forumet, ikke dra med krangler og dårlig stemning hit :)

Videre OT omkring Canis eller andre nettsteder vil fra nå av bli fjernet fra tråden. Tilbakemeldinger på moderering kan tas på PM.

Velkomme til FranskDogge, håper du vil trives her. Vær derimot forberedt på at folk kanskje ber om kilder, humor kan mistolkes i skriftlig format, og selv om vi prøver å ha god takhøyde så tillater vi hverken at nye eller gamle medlemmer oppfører seg ufint :)

Moderator IW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke dokumenterer utseendet mitt, så kan det jo være jeg løyv i presentasjonen og det ville jo vært katastrofalt med tanke på at det er endel av tråd-emnet.

Shlush: Ja, slutt på den.. Noen har nok vært innom her og testet ut rapporter knappen. Den virket hvertfall, godt å vite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkomme til FranskDogge, håper du vil trives her. Vær derimot forberedt på at folk kanskje ber om kilder, humor kan mistolkes i skriftlig format, og selv om vi prøver å ha god takhøyde så tillater vi hverken at nye eller gamle medlemmer oppfører seg ufint :)

Moderator IW.

Takk :) Jeg har vært her siden sommer, men ikke vært aktiv før nå. Pga. folk vil ha dokumentasjon og jeg har verken lånekort på biblioteket eller scanner på dataen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

OT: Men om man virkelig vil inn igjen på et forum/nettsted, er det jo uhyre enkelt å skifte IP selv? Jeg klarte dette som 11-åring, og er ikke spesielt pc-flink. :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er godkjent på Canis ja, men mente her, at jeg også står på venting her til å bli godkjent... De som ikke er godkjent her må jo løpe ned på biblioteket og printe ut dokumentasjoner på alt de sier.

Ja, meg og Snusken er utestengt for alltid. Snusken har selv sagt at han er sperret, han fikk rødt kort han også. Han protesterte mot at jeg ble utestengt. At Canis folkene finner seg i herjingene til Morten skjønner jeg ikke.. Det er ikke lenge igjen før hele forumet er like firkantet som en PC-Skjerm. Han er vel gretten fortiden og lar det gå utover brukerne. Ifølge meg bidro jeg positivt, den siste tiden hvertfall. Jeg fikk 1 advarsel i fjor.

Er du han som har ett nick på F? Jeg tviler på du blir utestengt, men er ikke godt å vite... Jeg registrerer meg ikke der. Når han endag finner ut han har gjort feil og slepper oss inn, skal jeg heller bruke det.. Er ikke velkommen der før det.

Har et nick på F ja, men er en hun :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere
OT: Men om man virkelig vil inn igjen på et forum/nettsted, er det jo uhyre enkelt å skifte IP selv? Jeg klarte dette som 11-åring, og er ikke spesielt pc-flink. :no:
Men skrivestil og slikt som kjennetegner deg som person på nettet er det vanskeligere å bli kvitt :) På den andre siden er det vel ikke spesielt vanskelig å følge spillereglene for nettstedet, det er å bruke vanlig nettikette det, så slipper man utestenging i det hele tatt. Å briljere med at man kommer til et nytt nettsted bare fordi man er ekskludert fra et annet p g a dårlig oppførsel synes jeg blir i dummeste laget :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med å henvise til kilder er jo rett og slett for at man ikke bare skal kunne kaste ut av seg argumenter som fremmer sine egne synspunkter i hytt og pine (og kanskje finne på ting). Såklart, en del ting i hundeverdenen vil bunne ned til personlig mening og preferanser, mens enkelte ting som hvilken mat er giftig for hunder, læringsprinsipper osv kan man ikke forandre på eller bare MENE at er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Slipp Snusken fri! :lama:

Kjekk ung ( les; ung i utseendet ) og høy arisk herremann med like kjekk HUND endelig fri etter 5 års elendighet.

Godt nytt hundeår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere
Velkommen hit :) Bra det er flere som rømmer fra Canis galskapen :P
"Canis galskapen" er vel grei nok? Det handler vel mest om å respektere regelverket for de foraene man deltar i? At noen ekskluderes fra et fora er nødvendigvis ikke noen berikelse for andre fora. Tror jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å lese igjennom hele denne tråden.. jeg vil bare ønske deg velkommen! :) Jeg liker veldig godt rasen "din", har/skal du lage en bildetråd? :innocent:

Takk :D Nei jeg kommer ikke til å legge ut bildene offentlig, men du kan sende en melding så kan du få tilsendt noen.

Velkommen hit :) Bra det er flere som rømmer fra Canis galskapen :P

Haha, takk :)

"Canis galskapen" er vel grei nok? Det handler vel mest om å respektere regelverket for de foraene man deltar i? At noen ekskluderes fra et fora er nødvendigvis ikke noen berikelse for andre fora. Tror jeg.

I noen tilfeller er det best å vite hva vi snakker om. Du har ikke peiling på hva du snakker om nå om den meldingen er hintet til meg. Har du peiling så kan du vel dryppe det ut litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere
I noen tilfeller er det best å vite hva vi snakker om. Du har ikke peiling på hva du snakker om nå om den meldingen er hintet til meg. Har du peiling så kan du vel dryppe det ut litt mer.
Det er vel nok å vise til hva du hittil har bidratt med på dette forumet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel nok å vise til hva du hittil har bidratt med på dette forumet?

Ja da får du vise til det da. Jeg har ikke vært innom biblioteket ennå, men om det skulle finnes en dokumentasjon der.. Kan ikke du bare gå inn å hente den selv? Dokumentasjonen vil jo ikke være god nok for dere her inne uansett. Dere vil jo ha en attpåtil dokumentasjon over den nevnte dokumentasjonen. Er det lov å ringe en venn? En forsker? Jeg har glemt å skreve opp noen da jeg kom inn, kan du ikke heller fjerne 2 gale svar?

Jeg har ingen interesse av å svare deg videre. Kan du ikke heller begynne å ønske folk velkommen når de starter en presentasjonstråd? Alt du har kommet med frem til nå i denne tråden er negativt søppel, det merkelige er at folk liker det. Har noen av dere hatt en dårlig dag så er det bedre å finne seg en egen tråd om problemene enn å kakle om negative ting i denne tråden. Jeg er ikke dum og jeg skjønner at du og de som trykker liker på innleggene dine her egentlig ikke vil ha folk som blir kastet ut ifra andre fora, inn her på Sonen.

Skal du snakke om regler så får du merke deg i at moderatorer på forumet heller ikke fulgte reglene. Når ikke engang de klarer det og gang på gang bryter reglene så blir det ganske vanskelig å vite hvor grensen går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dokumentasjonen vil jo ikke være god nok for dere her inne uansett. Dere vil jo ha en attpåtil dokumentasjon over den nevnte dokumentasjonen.

Men lille venn - nå må du lære deg å lese vet du, for det er ingen som har bedt deg skaffe til veie dokumentasjon på dokumentasjonen - vi vil bare at du dokumenterer de PÅSTANDENE du stadig slenger ut av deg (og som de fleste betviler sannhetsgehalten av).

Kan du ikke heller begynne å ønske folk velkommen når de starter en presentasjonstråd?

Du vet at man må gjøre seg fortjent til respekt? Så langt kan jeg ikke se at du har gjort deg fortjent til det...

Jeg er ikke dum

Har du dokumentasjon på det ? :whistle:

og jeg skjønner at du og de som trykker liker på innleggene dine her egentlig ikke vil ha folk som blir kastet ut ifra andre fora, inn her på Sonen.

Og du skjønner fortsatt ikke hvorfor?

Jeg kan komme med et tips til deg:

- Når du skal diskutere med andre mennesker, så lønner det seg å legge vekk neanderthalmentaliteten og heve seg opp på det nivået de andre debattantene befinner seg på. Det er mulig at du i all din manndom synes det er morsomt og skrekkelig givende å skrive som en bola 14-åring, men skal du framstå som noe som helst troverdig, så er ikke det måten å snakke med voksne mennesker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0k, er det noe jeg skal ta meg nær av? Jeg har ikke bedt om å ha dere inn i tråden her engang, dere har kommet frivillig inn for å lage en dårlig stemning. Har jeg bedt dere komme inn å snakke på denne måten? Jeg kan lage dårlig stemning tilbake igjen, men da vet jeg hvordan det ender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...