Gå til innhold
Hundesonen.no

Presentasjon: FranskDogge


FranskDogge

Recommended Posts

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Jeg også, så håper det kommer en sex tråd her snart :D (hvis det var den du mente?)

Evt. Hunden min skremmer bort fremtidige sexpartnere! (jepp, møtte på en som syntes Frøken var skummel.. BITER DEN?! :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit! Har ikke vært medlem her så lenge selv, så vet ikke om jeg er kvalifisert til å si "velkommen" enda egentlig.

Uamsett fikk jeg med meg at du ikke fikk være på canis lengre, er medlem der inne selv. Trives egentlig mye bedre her, føler ikke man blir fullstendig slaktet av bedreviterne om man kommer med en mening majoriteten ikke sinner inne med. Så du får slå deg løs og se hvor lenge du holder ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit! Har ikke vært medlem her så lenge selv, så vet ikke om jeg er kvalifisert til å si "velkommen" enda egentlig.

Uamsett fikk jeg med meg at du ikke fikk være på canis lengre, er medlem der inne selv. Trives egentlig mye bedre her, føler ikke man blir fullstendig slaktet av bedreviterne om man kommer med en mening majoriteten ikke sinner inne med. Så du får slå deg løs og se hvor lenge du holder ut ;)

Åja, nei jeg får la være å si takk da for jeg er nok heller ikke kvalifisert til å takke ennå. Det er jo endel slakt her inne også. Er det du som kaller deg for Bie på Canis da?

Evt. Hunden min skremmer bort fremtidige sexpartnere! (jepp, møtte på en som syntes Frøken var skummel.. BITER DEN?! :o )

Hahaha... Ja, politiet spurte også meg om det ei gang jeg møtte dem i gata, ble ikke sex på meg heller (ennå). Men jeg vet at hunden en dag vil sjekke opp ei for meg og at det da blir noe hankypanky!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere
Folk med humor vil ikke ha noe problemer med å lese tråden. (er det noen lignende tråder her inne? Jeg vil snakke sex og hund igjen som en kominasjon).
Skal jeg være ærlig, - og det skal man vel? - så synes jeg tråden både var vulgær og "bånn i bøtta" til tross for hederlige forsøk fra et fåtall på å dra den inn på sporet igjen. Trådstarter som syntes å ha et problem som hun ønsket tilbakemelding på forduftet visst ganske fort da hun så hvordan tråden utviklet seg. At du ser noe humoristisk i vulgær sexprat på et hundeforum synes jeg er forstemmende.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, nei. Jeg blir nok å finne mest på canis :) Takk for nominasjonen FranskDogge! Det var koslig :D Men jeg søker litt rundt her for å finne råd og tips, men fordi jeg er vant til canis så blir jeg nok mest å finne der *ler*

Føler jeg ikke helt har kommet inn i sonen-gjengen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit!

Er på Canis selv (under et annet nick!),omtrent hver dag, stiller mange dumme og teite spørsmål og er sikkert veldig irriterende nybegynner, hehe..

Håper du får lov til å komme tilbake dit snart da, synes du er kul jeg, lager litt liv og røre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit!

Er på Canis selv (under et annet nick!),omtrent hver dag, stiller mange dumme og teite spørsmål og er sikkert veldig irriterende nybegynner, hehe..

Håper du får lov til å komme tilbake dit snart da, synes du er kul jeg, lager litt liv og røre!

Uten ferske hundeiere ville det ikke vært noe forum :) Det trengs, alle er nybegynnere en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg ikke helt har kommet inn i sonen-gjengen! :P

Da er vi 2. Jeg står på fortsatt på ventelista til å sleppe inn :(

Velkommen hit!

Er på Canis selv (under et annet nick!),omtrent hver dag, stiller mange dumme og teite spørsmål og er sikkert veldig irriterende nybegynner, hehe..

Håper du får lov til å komme tilbake dit snart da, synes du er kul jeg, lager litt liv og røre!

Åja, haha så du er her også.. Nei jeg er utestengt for alltid sier Morten. Det samme er Snusken. Vi bidro ikke positivt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi 2. Jeg står på fortsatt på ventelista til å sleppe inn :(

Åja, haha så du er her også.. Nei jeg er utestengt for alltid sier Morten. Det samme er Snusken. Vi bidro ikke positivt nok.

Oisann! Så dumt da :( Går ikke an å registrere seg med en annen PC eller noe?

Lurer på hvor positivt jeg bidrar sånn egentlig, hehe.. håper ikke jeg blir kastet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi 2. Jeg står på fortsatt på ventelista til å sleppe inn :(

Åja, haha så du er her også.. Nei jeg er utestengt for alltid sier Morten. Det samme er Snusken. Vi bidro ikke positivt nok.

hehe :) Jeg tror jeg allerede er inne i canisgjengen? Troor jeg!

Ehm? jaha? Unnskyld meg... Men jeg trodde man fikk flere sjansen jeg?`Jeg vet av 1 stk som bare var en plage (i mitt hode hvertfall) som ble utestengt FLERE gangen på canis, men som kom tilbake igjen... Sikker på at den personen var stengt ute 2 ganger hvertfall, om ikke 3! Jeg syns ikke det er bra nok å stenge ut noen å aldri la de komme tilbake igjen?`ALLE fortjener en ny sjanse :) Både du og Snusken bidro til gode diskusjoner, litt morsomt også :) Noen ganger tar det litt av, da bør man få en advarsel om å skjerpe seg før konsekvensen kommer... Men hva skal man med forum om alle skal være enig??

Er snusken utestengt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann! Så dumt da :( Går ikke an å registrere seg med en annen PC eller noe?

Lurer på hvor positivt jeg bidrar sånn egentlig, hehe.. håper ikke jeg blir kastet ut.

Du trenger ikke annen PC :) Bare annen mail! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den snåleste og minst trivelige presentasjonstråden jeg har sett her inne, noensinne. Har dere behov for å baksnakke et annet forum, navngitte administratorer på det forumet, eller annet som ikke angår sonen, så er det greit å ta det et annet sted enn her, kanskje. Eller ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere
Åå, hehe.. Blir vanskelig for moderatorene å holde folk unna da :)

Kjekt å vite det da.

Nja... det finns visst noe som heter IP-sperre? Så da man man vel bruke en annen PC enn den man brukte før?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) Jeg tror jeg allerede er inne i canisgjengen? Troor jeg!

Ehm? jaha? Unnskyld meg... Men jeg trodde man fikk flere sjansen jeg?`Jeg vet av 1 stk som bare var en plage (i mitt hode hvertfall) som ble utestengt FLERE gangen på canis, men som kom tilbake igjen... Sikker på at den personen var stengt ute 2 ganger hvertfall, om ikke 3! Jeg syns ikke det er bra nok å stenge ut noen å aldri la de komme tilbake igjen?`ALLE fortjener en ny sjanse :) Både du og Snusken bidro til gode diskusjoner, litt morsomt også :) Noen ganger tar det litt av, da bør man få en advarsel om å skjerpe seg før konsekvensen kommer... Men hva skal man med forum om alle skal være enig??

Er snusken utestengt?

Ja du er godkjent på Canis ja, men mente her, at jeg også står på venting her til å bli godkjent... De som ikke er godkjent her må jo løpe ned på biblioteket og printe ut dokumentasjoner på alt de sier.

Ja, meg og Snusken er utestengt for alltid. Snusken har selv sagt at han er sperret, han fikk rødt kort han også. Han protesterte mot at jeg ble utestengt. At Canis folkene finner seg i herjingene til Morten skjønner jeg ikke.. Det er ikke lenge igjen før hele forumet er like firkantet som en PC-Skjerm. Han er vel gretten fortiden og lar det gå utover brukerne. Ifølge meg bidro jeg positivt, den siste tiden hvertfall. Jeg fikk 1 advarsel i fjor.

Oisann! Så dumt da :( Går ikke an å registrere seg med en annen PC eller noe?

Lurer på hvor positivt jeg bidrar sånn egentlig, hehe.. håper ikke jeg blir kastet ut.

Er du han som har ett nick på F? Jeg tviler på du blir utestengt, men er ikke godt å vite... Jeg registrerer meg ikke der. Når han endag finner ut han har gjort feil og slepper oss inn, skal jeg heller bruke det.. Er ikke velkommen der før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke er godkjent her må jo løpe ned på biblioteket og printe ut dokumentasjoner på alt de sier.

Så du tror du er den eneste som blir bedt om å dokumentere det du presenterer som fakta? Vi andre dokumenterer hele tiden, jeg gjorde det senest isted jeg, i samme tråd som du blir bedt om det. Og jeg er slett ikke den eneste, alle de "godkjente" har dokumentert minst en påstand hver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror du er den eneste som blir bedt om å dokumentere det du presenterer som fakta? Vi andre dokumenterer hele tiden, jeg gjorde det senest isted jeg, i samme tråd som du blir bedt om det. Og jeg er slett ikke den eneste, alle de "godkjente" har dokumentert minst en påstand hver...

Jeg kommer aldri til å dokumentere noe annet enn utseendet mitt her inne. (Det betyr ikke at det er 100%feil det jeg ikke dokumenterer). Når det gjelder dokument av utseende, vil du ha ett bilde? :D:heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, vil du ikke dokumentere noe så kom ikke med påstander heller. Da slipper du det, lett som bare det! Ja like enkelt som å lære seg å quote flere i samme innlegg. Flink var du forresten :D Skal se du greier den andre biten å :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...