Gå til innhold
Hundesonen.no

Presentasjon: FranskDogge


FranskDogge

Recommended Posts

Dere spurte meg ikke hvor jeg fikk infoen ifra. Dere forlangte dokumentasjon. Jeg kopierer ikke andres tekst. kanskje dette forumet skulle het "hundelaboratoriumet"

Ja, kanskje det - hvis du leser gjennom litt så ser du at de aller fleste faktisk er her for å lære, diskutere og dele erfaringer. Skravling og slikt gjør vi i "Alt mulig"-delen av forumet eller på chatten. For å bli bedt om å dokumentere påstander som er nye, uvanlige eller ukjente må du faktisk påregne å bli bedt om her. Blir du snurt og sier "vilikke!" blir du ikke tatt seriøst - men det er jo såklart opp til deg om du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Jeg tenker vel heller at det er en annen tråd som startet irritasjonen, ikke denne.

For de som er interessert: http://hundesonen.no...afler-saa-godt/

Det kan godt være, men jeg postet bare min velkommen til FD av egen erfaring på sonen og utfra hva jeg leste i denne tråden.

Jeg kunne like godt sagt meg enig med Djerv eller andre her inne som prøver å si at denne tråden er blitt ufin og OT.

Brent barn skyr ilden, og av erfaring her inne så blir jeg nok mer og mer den som bare leser og prøver å lære, kommer med dumme OT kommentarer og ikke tør hive seg med i diskusjonene. Kanskje til og med noen av de med lang fartstid og moderatorer ser at det ikke bare er "reven" som ikke føler seg velkommen her inne uansett hvor mye sløyfer eller kilder man har på utsagnene sine :geek:

(bare at jeg skriver dette får mange til å himle med øynene over meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller frst må jeg gratulerer deg med tidenes instruksjonstråd:D Selv om du ikke kan ta all æren for det selv...

Du og jeg har hatt våre "fighter" på canis (dogangel her) men jeg har også tastet liker på noen av dine innlegg og vært enig med deg innimellom.

Husker spes tråden du lagde der du beklaget deg og ønsket å forbedre deg, desverre ser det ut som du selv har glemt den :(

Der ble du mottat med respekt, forståelse og alle var villig til å gi deg en ny sjanse og tok i mot deg med åpne armer...du fikk respekt...

Og da var det velfortjent og jeg likte den FD veldig godt og håper den FD snart kommer tilbake!

Når det gjelder "sex tråden" så vil jeg igjen bare presisere at det ikke var DEG jeg kalte for syk slik du og snusken virker og tro og heller ikke at du kom med de eksemplene i den forstand. Men selve eksemplene for syke...

Slik du nå holder på å legge all "skyld" over på alle andre syns jeg er trist, det lærer du ikke noe av og får iallfall meg til å miste all respekt for deg...Om du skal være en "bad as" så er en del av å være det å stå for det man gjør og ta ansvar, ikke hyle og skrike om at det var noen andre som begynte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være, men jeg postet bare min velkommen til FD av egen erfaring på sonen og utfra hva jeg leste i denne tråden.

Jeg kunne like godt sagt meg enig med Djerv eller andre her inne som prøver å si at denne tråden er blitt ufin og OT.

Brent barn skyr ilden, og av erfaring her inne så blir jeg nok mer og mer den som bare leser og prøver å lære, kommer med dumme OT kommentarer og ikke tør hive seg med i diskusjonene. Kanskje til og med noen av de med lang fartstid og moderatorer ser at det ikke bare er "reven" som ikke føler seg velkommen her inne uansett hvor mye sløyfer eller kilder man har på utsagnene sine :geek:

(bare at jeg skriver dette får mange til å himle med øynene over meg)

Jeg skjønner godt hva du mener jeg. Og jeg kjente veeeldig på det tidligere. Og man får harde kommentarer tilbake her inne, uten tvil. Og jeg er ikke den med tykkest hud her. Men det er faktisk utrolig mange som kan mye her og jeg har alltid en million spørsmål og elsker innspill - så da får jeg tåle det negative også. Og det blir jo fort noen man ser mye til, jeg må innrømme at jeg ikke har bitt meg merke i nicket ditt. Hold ut du - husk på hvor mye du lærer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Nei, man innlemmer en person i noe, eller informerer en person om noe og man innleder eventuellt et innlegg med noe. Det er lurt å bruke ord slik de er ment å brukes. Ellers så risikerer du at sånne som meg ikke forstår hva du snakker om.

Så, man innleder f.eks et møte, et kurs/foredrag, regler osv, og det heter innledelse, men da blir til gjengjeld ikke personer innledet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke fulgt med så nøye, men om jeg ikke minns feil skrev webmaster at xx var utestengt fra forumet. Hverken mer eller mindre? Morsommere blir det når webmaster ikke skriver om andre utestengninger og et totalt fremmed nick starter en ny tråd med beskjed om at nå er yy utestengt. Den tråden ble visstnok ganske raskt fjernet? Så hvordan webmaster ønsker å forholde seg er ganske så likegyldig dersom noen ønsker å kverulere på avgjørelsen.

At innlegg modereres eller evt fjernes fra en diskusjon er vel heller ikke noe som er spesifikt for Canis?

Og hvordan får du til og tolke det jeg skriver til dette? Uthenging er uthenging. Moderering er selvfølgelig greit, men moderering bør være nøytralt og det var det ikke her :) Så utestenging er greit, moderering (gjort riktig) er greit. Uthenging er ikke greit. Jeg synes det er så ukult at jeg sendte en PM til Morten og deretter slette jeg brukeren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall lært noe i denne tråden, så dagen og tråden har ikke vært borkastet, til tross for at jeg er på et diskusjonsforum, og ikke på skolen! Jeg har lært et helt nytt ord, "INNLEDELSE" - og jeg som i min enfoldighet har trodd at det het innledning.

Takker og neier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi stopp for flisespikkeri, hakking på gamle tråder, antakelser av hvem som mente hva osv osv.

Ønsker dere å diskutere "gamle og nye medlemmer" så er det en tråd i Alt Mulig allerede (forutsetter at den holdes hyggelig og ikke utarter seg som denne tråden!).

Velger å stenge denne tråden, vil dere diskutere ting som har skjedd på Canis og hva dere personlig mener om hverandre så får dere ta dette på PM.

Tilbakemelding på moderering kan tas på PM.

Moderator IW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...