xxx12345 Skrevet 24. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Tja, jeg kan jo sondere hvor mye kø det er når jeg kommer lørdag, og justere etter det? Jeg vil gjerne være der i god tid, jeg mener bernerringen bare hadde to langsider, så en bør være tidlig ute for å få sitteplass. Gjør det. Jeg vil gjerne være der i rett tid selv jeg altså. Har du en ekstra stol å låne bort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 24. November 2011 Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Jeg tar toget og prøver å være på plass i nitiden Tar med meg stol! Herregud så jeg gleder meg. Det er helt teit, men jeg gleder meg såå mye selv om jeg ikke skal stille selv 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 24. November 2011 Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Gjør det. Jeg vil gjerne være der i rett tid selv jeg altså. Har du en ekstra stol å låne bort? Jupp, stol har jeg, bord har jeg, bur har jeg, seng har jeg, mat kjøper jeg i morgen - noe mer du trenger da? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 24. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Jupp, stol har jeg, bord har jeg, bur har jeg, seng har jeg, mat kjøper jeg i morgen - noe mer du trenger da? Kommer sikkert på noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 24. November 2011 Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 noen som vet hvor mye det koster per time å parkere der oppe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 24. November 2011 Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Jeg flyr bort for å ta en titt (og et tonn med bilder ) på lørdagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 24. November 2011 Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Hurra for Tollerdamene! På strak arm flyttet de over i min bil, slik at vi kan kjøre sammen! Nå ser jeg lysere på turen Åh, nå blei jeg glad! Antar vi blir stand-partnere igjen i løpet av helga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Røyskatt Skrevet 24. November 2011 Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Me kjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 24. November 2011 Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 *pakkehelvette* - rart hva man gjør for å dyrke hobby altså.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 24. November 2011 Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 *pakkehelvette* - rart hva man gjør for å dyrke hobby altså.. Der sa du noe, skulle jeg aldri finne senga?? Får ikke reist før kl 13 i morgen uansett, pga jeg må vente til skredderen er ferdig med dressen min - så da må man presse inn eksamenslesing :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 24. November 2011 Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Jeg skal rigge stand i morgen ettermiddag. Håper mange tar turen innom shibastanden for å si hei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 24. November 2011 Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Jeg gleder meg! I morgen kommer mamma og Knut med en hel haug med hunder, og jeg skal møte den nye hunden til min mor for første gang! Også flytter jeg i helgen, så jeg driver og pakker ned alt som ikke trengs til d4a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Heldiggriser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Jeg skal rigge stand i morgen ettermiddag. Håper mange tar turen innom shibastanden for å si hei. Kommer innom og sier hei på lørdagen ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Åneeeei, jeg kjører mot østlandet om 2 timer og får ikke sove... nervene begynner å melde seg Slit å komme langveisfra ja, men satser på nervene holder meg våken gjennom hele turen også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 noen som vet hvor mye det koster per time å parkere der oppe? På hjemmesiden til Norsk Varemesse står det: Pris parkering: 1 time: kr. 20,-, 2 timer: kr. 40,-. 3 timer: kr. 60,-. Påfølgende timer: kr. 10,- Døgn: kr 140,-. Rigging av stand på fredag kveld, kos, se på beardiser, stille Moxy og shoppe på lørdag, stå på stand og rigge ned stand på søndag. Tror det blir en hyggelig helg, jeg! Men hvis man skal orke med alt det der, bør man kanskje finne senga' snart... Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Oppvasken unnagjort, gulvene sveipet over - hundebaggen pakket (med klotang), fotobaggen pakket, klær til meg pakket - det eneste jeg tror jeg har glemt er faktisk utstillingslina til Noah og det er jo ikke så gøy, men kanskje ligger den i bilen... I totiden setter jeg kursen mot Kløfta - i drittværet. Håper det er litt bedre vær i morra altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 NSHK skal ha stand, og det blir også mulig å prøve en kort tur som passasjer på spann utenfor messebygget. riktignok med vogn, og ikke slede, men dog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 så utrolig kult Meg! Opp å pakke bil, vaske tesh en gang til, drittungen tissa i senga (kua altså) og tesh har sovet oppi det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Gleder meg Kommer først søndag, men tar kanskje en tur innom Lillestrøm lørdag. Da skal det være noe hundeopplegg på torget fra 12-15. Romerike Fuglehund Klubb kommer og ei med Breton skal holde foredrag om klikker trening. Lyst til å få med meg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 lurer på om jeg må glemme bankkortet hjemme, og heller ta ut en viss sum før jeg drar... ender alltid opp med å kjøpe mer enn jeg hadde tenkt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 På hjemmesiden til Norsk Varemesse står det: Pris parkering: 1 time: kr. 20,-, 2 timer: kr. 40,-. 3 timer: kr. 60,-. Påfølgende timer: kr. 10,- Døgn: kr 140,-. Susanne er det mulig å være så blind... men tusen takk hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Kos dere masse og lykke til til dere som skal i ilden! Mikke ble kastrert på tirsdag, så da blir det ingen tur for å titte i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Lykke til alle som skal. Hadde vært arti å fått oppleve å dra dit engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Iiik! Gleder meg! Blir gøy å konkurrere begge dagene! Fikk mail idag om at Amira og jeg har vunnet NKKU's årskonkurranse og skal inn i finaleringen på søndag Det er alltid stas. Det jeg gruer meg til er å vise "basic lydighet og triks" og bable om hvordan jeg trener hund i finaleringen på formiddagen. Det er alltid like uplanlagt og flaut... Men har visst ikke noe valg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts