Gå til innhold
Hundesonen.no

D4A


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Hmm, hva mener du med krav? *føle seg blond* Hmm, altså hvis bare 1 av bildene blir bra fks, er det jo synd å betale full pris for det, synes jeg.

Må få en oversikt over hvem som er intressert og lage et ordentlig skjema med klokkeslett, hvilken hall og ring osv :lol:

Jeg er vedlig interessert på søndag! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 532
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

59 franske bulldoger på lørdag. Syntes egentlig det var litt mindre enn forventet, men spennende likevel! Jeg skal stille en unghund og en champion, begge tisper.. Og 6 campinghunder (aka amstaff)

Ha! Bæremeisen! Ask er et hav av tålmod i bæremeisen! Godt jeg kom på det denne mandagen og ikke neste... Ser dere en rødtopp i en rød bæremeis så er det gullet. Det lett rødsprengte og slitne ansikte

Iiiiik.. da er Strider meldt på!! Og Jeanette skal gå/kjempe med apekatten i ringen så det er helt suverent! (Men jeg er redd for jeg blir gående rundt med det vanlige kvadet "Altså, han er ikke sånn

Posted Images

Snille, søte deg, bare erter jeg. Bryr meg nada om hva du har på deg så lenge du er ren, pen (og det er du fra naturens side) og hel :) Uansett hvordan en vrir og vender på det vil dere soleklart se bedre ut sammen enn om jeg hadde vraltet rundt i ringen og så lenge du viser en pen fremtreden og gjør ditt beste er jeg strålende fornøyd :)

Marie du blir nok fin uansett hva :D Se hvor fint du kler kelpien :aww:

262448_10150741087665464_804145463_19724628_3572971_n.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, okey, skjønner hva du mener nå :) Ja, må jo det da :) Uæææ, er bare så redd for at folk skal bli skuffet og si "jeg betaler ikke penger for DET altså" :lol:

Derfor jeg spør, fordi de 2 andre klarer du nok fint knipse - men det er helst den vanskelige hunden jeg vil ha bilder av nemlig ;)

Men kjipt for deg å bruke tid på det, kjipt for meg å bruke penger på det - om du skjønner? Jeg vil jo helst ha av ham i ringen ergo min 1 maks 3 forsøk liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg spør, fordi de 2 andre klarer du nok fint knipse - men det er helst den vanskelige hunden jeg vil ha bilder av nemlig ;)

Men kjipt for deg å bruke tid på det, kjipt for meg å bruke penger på det - om du skjønner? Jeg vil jo helst ha av ham i ringen ergo min 1 maks 3 forsøk liksom :P

Ja :)

Kan vi ikke si det sånn, hvis du vil ha 1 bilde tilsendt (1 bilde du er fornøyd med :) ) så koster det 50 kr - vil du ha alle koster det 100 kr :) Kjipt å betale 100 kr for 1 bilde liksom..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske fantastisk, men "mine" to ringer ligger faktisk vegg-i-vegg, så det blir en full dag med kikking på beardiser og bostoner som er hhv først og sist i sine ringer. Meget praktisk!

Gleder meg, jeg. Og spennende å se om de nye salgsartiklene jeg har kjøpt inn til Bostonklubben slår an. Dessverre har lille bostondyr bestemt seg for å ha løpetid akkurat nå, og for å si det litt diplomatisk: det SYNES.. Men, men, hun er neppe alene om dèt..

Ang. inngang, så sa de tydelig i fjor at man kan komme inn på samme nummerlapp begge dager. Så hvis katalognummer 10 blir scannet på lørdagen så kan ingen komme inn på det nummeret den dagen. Men på søndagen kan man bruke det igjen som inngangsbillett. Noe annet er jo urimelig, synes jeg. Man får jo gratis adgang med nummerlapp til utstillngen - ikke bare den dagen.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få en oversikt over hvem som er intressert og lage et ordentlig skjema med klokkeslett, hvilken hall og ring osv :lol:

Høres ut som meg det :P Jeg har et skjema over når jeg skal være hvor :P Men det er fordi jeg skal stille.

Snille, søte deg, bare erter jeg. Bryr meg nada om hva du har på deg så lenge du er ren, pen (og det er du fra naturens side) og hel :) Uansett hvordan en vrir og vender på det vil dere soleklart se bedre ut sammen enn om jeg hadde vraltet rundt i ringen og så lenge du viser en pen fremtreden og gjør ditt beste er jeg strålende fornøyd :)

Haha, altså, det kunne jo være du var seriøs :P Mamma var veldig nøye med det når jeg gjalt valpen sin liksom! Heldigvis fikk jeg stille i det jeg selv ville stille i tilslutt :P Men det er bra! Da kommer jeg i rød og vi skal begge se smashing ut!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Noen som vet om det er noen som skal ha "fotograf-stand"? Altså, et ministudio med profesjonell fotograf? Jeg tenker ikke på fotografering av BIR-BIM hundene, men skulle gjerne hatt noen bilder av alle hundene mine sammen for å få på lerret :)

Seriøst??

Kan du ikke bare spørre Siri om hun orker å ta en fotoshoot med deg, utendørs så du får litt herlige ramme rundt bildet? Alternativt spørre Jeanette, eller meg for den saks skyld he he he he. Studiobilder er skjelden fint liksom..... (vel, det er min mening da).Teknisk sett så kan de bli fine, men studiofoto av hunder ser ofte svært lite "livaktige" ut - blikket blir ofte litt dødt og det er bare ikke tiltalende. Hunder skal være ute og hunder skal se ut som om de er i live og ikke utstoppa.

Men det er sikkert fotostand der utenom BIR/BIM fotografen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst??

Kan du ikke bare spørre Siri om hun orker å ta en fotoshoot med deg, utendørs så du får litt herlige ramme rundt bildet? Alternativt spørre Jeanette, eller meg for den saks skyld he he he he. Studiobilder er skjelden fint liksom.... (vel, det er min mening da).Teknisk sett så kan de bli fine, men studiofoto av hunder ser ofte svært lite "livaktige" ut - blikket blir ofte litt dødt og det er bare ikke tiltalende. Hunder skal være ute og hunder skal se ut som om de er i live og ikke utstoppa.

Men det er sikkert fotostand der utenom BIR/BIM fotografen.

Ja, jeg elsker en god del studiebilder, jeg. Det var en fotograf på Bø et år som overhodet ikke tok fine bilder, men da var det jo bare å la være å kjøpe bildene.

Jeg liker denne stilen og endte opp med dette bildet på et enormt lerret i stuen

41239_461761196302_530141302_6976383_4705858_n.jpg

Kunne derfor ha tenkt meg samme stilen med de andre hundene, men det koster jo litt da...

Men om noen av dere er der på lørdag/søndagen og har tid til å knipse noen bilder så må dere si fra. Jeg vil gjerne ha litt bilder av meg sammen med alle hundene før Memphis drar sin vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg sånn jeg til å dra dit! Aldri vært der før så det kribler i magen rett og slett :D

Synes studiobildet til Benedicte er kjempekult jeg! Liker det veldig godt.. Veldig detaljrikt.

Jeg kan jo fortsatt tipse om at Cilje skal gå rundt der å ta bilder, kan hende hun har litt tid til å få til å ta noen bilder innimellom de andre bildene hun skal ta. Blir jo ikke studiobilder da, men garantert fine bilder. http://www.krop.com/cmfoto/#/

Nå er det bare en uke til! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg elsker en god del studiebilder, jeg. Det var en fotograf på Bø et år som overhodet ikke tok fine bilder, men da var det jo bare å la være å kjøpe bildene.

Jeg liker denne stilen og endte opp med dette bildet på et enormt lerret i stuen

41239_461761196302_530141302_6976383_4705858_n.jpg

Kunne derfor ha tenkt meg samme stilen med de andre hundene, men det koster jo litt da...

Men om noen av dere er der på lørdag/søndagen og har tid til å knipse noen bilder så må dere si fra. Jeg vil gjerne ha litt bilder av meg sammen med alle hundene før Memphis drar sin vei.

Kan godt knipse noen bilder for deg, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææ! Begynner å få skikkelig nervesammbrudd. Kiter kan plutselig ikke innsitt, har nada konsentrasjon og motivasjonen holder ca 2 min, selv MED belønning...! Kanskje jeg må trekke meg...? Nei, må vel komme og prøve i hvertfall, men H.P. Pettersen tror jeg vi kan se langt etter! Hehe... Skulle ønske klasse 1 var på søndagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hva som må til for å få junior- eller veterantittel - holder det å vinne klassen, eller må man ha CK?

Holder med klassevinner, og da selvfølgelig excellent :)

Og vi må dessverre gå ut av konkurransen, altså blir ikke Yaris med, oppdretter skal nemlig ha en periode og jeg foretrekker å få litt hjelp til å få litt skikk på ham. Men Chico og Iver er med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...