Gå til innhold
Hundesonen.no

D4A


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Nå har jeg også fått sjekket hvor seint jeg skal gå, og i år som i fjor skal jeg gå seint :P Nr 72 er sist i klassen og jeg er 69! Får ihvertfall landet og våknet litt da :ahappy: Det er jo fordelen med å gå seint!

Jeg kommer muligens med min kjære mamma jeg. Det blir i såfall spennende siden Java er fullstendig opphengt av henne. Men men! Da har vi en unnskyldning hvis det går dårlig :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 532
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

59 franske bulldoger på lørdag. Syntes egentlig det var litt mindre enn forventet, men spennende likevel! Jeg skal stille en unghund og en champion, begge tisper.. Og 6 campinghunder (aka amstaff)

Ha! Bæremeisen! Ask er et hav av tålmod i bæremeisen! Godt jeg kom på det denne mandagen og ikke neste... Ser dere en rødtopp i en rød bæremeis så er det gullet. Det lett rødsprengte og slitne ansikte

Iiiiik.. da er Strider meldt på!! Og Jeanette skal gå/kjempe med apekatten i ringen så det er helt suverent! (Men jeg er redd for jeg blir gående rundt med det vanlige kvadet "Altså, han er ikke sånn

Posted Images

Æsj,vet enda ikke hvordan vi skal kjøre og hva som er lettest for å bli droppet av. Skal ikke parkere bare bli kjørt dit. hmmmessss!

Som jeg sa på chatten i går. Kjør til der Big Horn ligger og inn på mottsatt side. Der kan du slippes av på "rampen" til messesenteret. Samme sted som man kjører inn til hotelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj,vet enda ikke hvordan vi skal kjøre og hva som er lettest for å bli droppet av. Skal ikke parkere bare bli kjørt dit. hmmmessss!

Som jeg sa på chatten i går. Kjør til der Big Horn ligger og inn på mottsatt side. Der kan du slippes av på "rampen" til messesenteret. Samme sted som man kjører inn til hotelet.

Etter tunnelen, rett frem i første rundkjøring, rett frem i andre, så inn til høyre. Der kan du bli sluppet av ved hotellet, som også er ganske nært (og det nærmeste du kommer å bli sluppet av) hovedinngangen til messa :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ, oppdretteren min, som skulle stille Oliver for meg, kommer ikke nedover likevel, så da mangler jeg en handler i championklassen! Jeg kan stille både Oliver, Fredrik og Gross (alle i champion) foran dommerbordet, men jeg får ikke stilt alle i lineupen. Eieren av Fredrik tar nok Gross, hun er vant til å stille han og gjør det bra, men Oliver/Fredrik trenger også en handler. Er det noen snille erfarne soniser som kan å stille opp(ikke fristille) store hunder som har mulighet til å hjelpe til rundt klokka halv 11-11 på søndag?

Jeg har mulighet men har ikke øvelse i å stille opp store hunder/Berner. Så om du ikke vil det forstår jeg det godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan tenke seg å samkjøre fra Steinkjer-Trondheim? (Ned fredag, hjem søndag)

Eller ta med "haiker m shiba".

Kjenner plutselig at det ikke frister så veldig å kjøre helt alene...

Jeg skal bo på Thon arena, så jeg trenger ikke å ha bil der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mannen allerede på plass fo å rigge. Må si jeg gleder meg litt til det er over, for han har ikke jobbet med stort annet de siste ukene, og jeg kan trygt si at vi ikke har fått mye tid til TV titting og slikt. Det har blitt jobbet både kvelder, i helger og netter med forberedelser her i huset iallefall.

Fordelen ved at han jobber der ( Er teknisk ansvarlig) er at vi får hotell, så i morgen drar også jeg avgårde til Messe-hotellet :)

Ellers gleder jeg meg til finalene søndag. Svigers er nemlig blitt tildelt NKK's hederspris for oppdrettere for sitt arbeid innen rasen Shetland Sheepdog, og det må jeg få med meg + forevige med kamera!

Er jaggu ikke mange som kan skimte med en slik utmerkelse.

Jeanette H: Jeg er der og kan også ta bilder under finalene søndag, og har godt kamera som du sikkkert kan låne for en kort periode om det ikke er OK at jeg tar bildene :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan tenke seg å samkjøre fra Steinkjer-Trondheim? (Ned fredag, hjem søndag)

Eller ta med "haiker m shiba".

Kjenner plutselig at det ikke frister så veldig å kjøre helt alene...

Jeg skal bo på Thon arena, så jeg trenger ikke å ha bil der heller.

Fikk du meldingen min? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette H: Jeg er der og kan også ta bilder under finalene søndag, og har godt kamera som du sikkkert kan låne for en kort periode om det ikke er OK at jeg tar bildene :)

Fikk beskjed i dag om at utdelingen er på lørdag så da har jeg Siri sitt kamera :)

Men tusen takk for tilbudet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kan vi ikke kalle det excellent og very good, så slipper folk å tro at very good er tilsvarende fjorårets blå? Mange tror at very good er en dårlig premiering, og det henger igjen en del "misnøye" med å få "blått". Very good er ikke en dårlig premiering.

Ja, om du kommer på det tidspunktet hvor alle andre kommer (0815-0845) er det mye kø - og særlig ved parkeringsautomatene, fordi det ikke er så mange av dem. Det er ikke sååå mye kø for innkjøringen, men det blir fort propp ved inngangsdøren, siden det bare er én, en må gjennom sluser med all pikkpakk, det er kø for betaling, det er kø for scanning av startnummerstrekkoder, og det er lite smidig når "alle" skal inn samtidig. Så kom ekstra tidlig eller noe senere.

Når kjører vi på søndag? :yawn:

Det var ikke i 2001, men i 2007. Når jeg tenker etter så var det kanskje ikke nordisk vinner, men norsk vinner.

Men da eksisterte det ikke noen juniortittel, da dette er nytt av året på Norsk Vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, og her er et bilde av plassjef lærlingen. Med den eneste genseren i sitt slag.

310859_133135393462262_100002974071175_166236_633734198_n.jpg

Herlig! :)

Jeg gleeeder meg! Har fått overnatting hos eier av søster til valpis sammen med masse trivelige svensker fra i morgen kveld - blir kos :) Skredder har lovet at den nye dressen min skal være klar til i morgen også, wii :D

EDIT; Også må jeg lage min del av tradisjonskoldtbordet etter bedømmelsen i kveld da - blir jo sulten av å se på liste over hva alle skal ha med seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var i 2001, så gikk tittelen til unghund og ikke til junior...

Nei, men i 2002 - det var nordisk unghundvinnertittel da.

Det var ikke i 2001, men i 2007. Når jeg tenker etter så var det kanskje ikke nordisk vinner, men norsk vinner.

Nordisk vinner ble ikke arrangert i Norge i 2007. Det arrangeres i Norge hvert fjerde år, så 2002, 2006, 2010, 2014 har vi nordisk vinner.

Når kjører vi på søndag? :yawn:

Tja, jeg kan jo sondere hvor mye kø det er når jeg kommer lørdag, og justere etter det? Jeg vil gjerne være der i god tid, jeg mener bernerringen bare hadde to langsider, så en bør være tidlig ute for å få sitteplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...