Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva har du dilla på?


LilleZara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Iskaffe.

Åh. Når jeg skal sove så MÅ jeg ha en hund i enden av sengen... Det er ikke tull engang. Jeg får ikke sove hvis jeg ikke har en hund i sengen... Det er noe med å kjenne hunden ligge tungt på beina din

Jeg har dilla på smågodt, men ikke alle typer. Candykings salte skaller, sure kirsebær, hval-sjokolade med små nonstop i og sånne sure klumper i fine farger med pulver inni. Bare dette. Og så har

Åh. Når jeg skal sove så MÅ jeg ha en hund i enden av sengen... Det er ikke tull engang. Jeg får ikke sove hvis jeg ikke har en hund i sengen... Det er noe med å kjenne hunden ligge tungt på beina dine, tryggheten og den gode følelsen og å høre hunden lage mmmmmmmmmm godlyd før hun/han sovner :ahappy: Selv på verdens minste seng på en crappy liten hytte fikk jeg, Lyra og Oliver plass :lol:

Heldigvis har mannen det på samme måte, bare at han er avhengi av å sove med Ivy (Så jeg kan aldri ta henne med noen sted..) så det ikke blir stor krangling her hjemme :lol: Han innså det her om dagen når han hadde kommet hjem fra nattskift og kom og hentet Ivy fordi han fikk ikke sove uten henne :ahappy:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. Når jeg skal sove så MÅ jeg ha en hund i enden av sengen... Det er ikke tull engang. Jeg får ikke sove hvis jeg ikke har en hund i sengen... Det er noe med å kjenne hunden ligge tungt på beina dine, tryggheten og den gode følelsen og å høre hunden lage mmmmmmmmmm godlyd før hun/han sovner :ahappy: Selv på verdens minste seng på en crappy liten hytte fikk jeg, Lyra og Oliver plass :lol:

Heldigvis har mannen det på samme måte, bare at han er avhengi av å sove med Ivy (Så jeg kan aldri ta henne med noen sted..) så det ikke blir stor krangling her hjemme :lol: Han innså det her om dagen når han hadde kommet hjem fra nattskift og kom og hentet Ivy fordi han fikk ikke sove uten henne :ahappy:

Noe så søtt! :wub:

Andre ting jeg glemte:

Snus :icon_redface: Etter 8mnd som snusfri. Så skulle vi unne oss bare en.... :aww:

Og Cola Zero! (Var hekta på vanlig før,men fant tilslutt ut at jeg måtte kutte ut cola med så mye sukker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har periodediller, jeg. Periodene kan være lange, men så orker jeg plutselig ikke synet av dilla på lenge. En lang stund var det eplegelè på brødkive. Det siste året har jeg vært hekta på brun go morgen yoghurt. Bare den. Vanilje med nøtter, eller ingen yoghurt. Har alltid et par tre i kjøleskapet. Spiser det ikke hver dag, men må ha det tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for tiden dilla på to ting: Knekkebrød med nugatti og morrpølse (men nå er jeg tom for begge de to siste ingrediensene, så da blir det slutt på det) og sjokoladerosinene vi har på jobben (de er billige og veldig, veldig gode, så jeg må alltid kjøpe med en pakke eller to når jeg har vært på jobb). Namnamnam!

Samtidig? :huh:

Jeg har dilla på popkorn med cheddarost fra Maarud. Lattelig godt! Og løping, løper hele tiden :P Har tråkket over nå, og etter tre dager uten en tur flyr jeg på veggen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp. på "mat" og slikt, så har jeg dilla på sjokolademelk og baguetter med fersk og fin grønn salat. Det er så godt... Også har jeg dilla på mentos.

5072-MentosFruit.jpg

MEN det MÅ være fruit-typen. De andre smaker høgg. F.eks den der "rainbow" typen, som jeg bare kaller homo-mentos. :P Smaker forferdelig spør du meg.

... Ellers har jeg dilla på klær og sko. Og sminke. Slik har jeg vel vært siden jeg passerte 11-12 år tror jeg. Blakker meg titt og stadig fordi jeg bare MÅ kjøpe noen sko eller et klesplagg. Heldigvis er jeg ikke så dyr i drift, og kjøper sjeldent dyre designer-greier. Bare om det er billig på salg. *tenker på acne-skjerfet sitt*

Også har jeg dilla på potteplanter, dvs. stueplanter. Jeg får sinnsyke cravings når jeg ser fine buskete planter i butikken. Vinduskarmene er fulle av planter, nå gjenstår bare gulvet og noen vegger. Elsker å ha planter rundt meg inne, det roer meg ned og gir meg en god følelse. Også er det moro å se dem vokse og utvikle seg. Orkideer feks, er jo kjempe fine og spennende å ha. Har 5 orkideer for nå, hvorav to er i blomst. Så har jeg en lilje-sak som blomstrer. Og igår klipte jeg ned den høye marginataen og plantet noen mindre stiklinger i samme potte som den store for å få mer busk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke så mange diller for tiden ... De vanlige; lakris, snus og trening, men ingen splitter nye tror jeg? I sommer hadde jeg en helt sinnsyk dille på en middagsrett som jeg spiste fire-fem dager i uken :lol: Blandet salat, fullkornspasta og stekt kyllingfilet med smeltet jarlsberg på toppen! *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå om dagen har jeg dilla på denne:

I'm sick of the tension, sick of the hunger

Sick of you acting like I owe you this

Find another place to feed your greed -

While I find a place to rest

I want to be in another place

I hate when you say you don't understand

(You'll see it's not meant to be)

I want to be in the energy, not with the enemy

A place for my head

Jeg kan høre på den om igjen og om igjen og om igjen og om igjen, bare fordi den er kul :aww:

Sånn utenom det, så er jeg full av dårlige vaner, jeg veit ikke om det kan kalles diller, men jeg trenger Marlboroen min. Sjokolade spises også altfor ofte *host*

På den litt sunnere siden, så drikker jeg litervis med grønn te, enten med mint eller med sitron. Jeg har også fått en greie for Bon Aqua med sitron, uten kullsyre.

Hmm.. Det var mindre enn jeg trodde, jeg må ha glemt noe? *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitaminbjørner, lime og Oldens kullsyrevann med eplesmak. Jeg liker ikke vann med kullsyre, en gang. Det finnes visst unntak.

Morsom historie? En gang, for to dager siden, kom jeg hjem med feil vann. Med sitron, liksom. Trodde helt serriøst at jeg skulle dø. Men så innså jeg at det var to minutter til butikken stengte, så jeg løp bort og rakk det akkurat. Har aldri løpt så fort før, jeg. Har vel egentlig ikke som vane å løpe så mye i det hele tatt.

Happy ending, altså.

:heart:

Olden_M_50cl_Eple_31600.gif (produkt).gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitaminbjørner, lime og Oldens kullsyrevann med eplesmak. Jeg liker ikke vann med kullsyre, en gang. Det finnes visst unntak.

Morsom historie? En gang, for to dager siden, kom jeg hjem med feil vann. Med sitron, liksom. Trodde helt serriøst at jeg skulle dø. Men så innså jeg at det var to minutter til butikken stengte, så jeg løp bort og rakk det akkurat. Har aldri løpt så fort før, jeg. Har vel egentlig ikke som vane å løpe så mye i det hele tatt.

Happy ending, altså.

:heart:

Olden_M_50cl_Eple_31600.gif%20(produkt).gif

Altså, det var hos mormor på Lillehammer. Her ute bruker vi 1,5 time til butikken. Hver vei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha omg jeg glemte den mest dominerende dillen min for tiden, da jeg så at 2ne la ut video :lol:

Here it is! Den går om og om igjen, jeg blir hypnotisert som en undulat! De beveger jo nesten ikke på føttene! Er helt fantastisk! :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=f9LxoptQc10&feature=player_detailpage#t=38s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det iskaffe til å lage hjemme selv, enkelt.. uff da.. nå ligger jeg tynt ann..

Nescafé Ice Coffee, blandes bare med melk. DEN har jeg dilla på og varme Hatting rundstykker med hvitost :drool:

Tur i skogen, har nettopp funnet ut at jeg har mye bedre kondis enn jeg trodde. Og med nyinnkjøpt spesiallaget strikkline (fra troll) blir turene lengere og i raskere tempo enn på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...