pippin Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Legger ut noenbilder jeg da.. Ganske dårlig kvalitet fordi jeg tok med meg kompaktkameraet og ikke speilrefleks.. Angrer på det ja! Hvis noen har bilde av meg og Mana så blir jeg veeeldig glad hvis jeg kan få låne de altså Glemte HELT og spørre om noen kunne ta bilde av oss, men så det var noen med kamera overalt så Tesh var så herlig! Skjønner hun ble en favoritt ja Pene OG flinke Argyr! Fellesdekk klasse 1 Ikke og labbis. Jeg får skikkelig lyst på kelpie når jeg ser den ivern de har altså! Elwira synes ikke det er stress med fellesdekk i det hele tatt Maren og Kiter Amira Søte, lille Mayah Premier Flinke valpen Gleder meg til å se flere bilder! Bedre bilder også! Siter
pippin Skrevet 25. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2011 ååå får jeg stjele? Ja såklart! Liker virkelig kontakten dere har på det siste bildet der! Siter
Kaja Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Man får ikke stjelt fra hundesonen Om du har veeeeldig lyst, kan du sende det siste bilde på mail? [email protected] gjerne de andre også med det siste var så fint Mamma fikk ingen fine av oss. Jeg har noen bilder av dere, legger ut i morgen! Har ikke min data hos mamma Siter
Lola Pagola Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Joda man får stjelt, men du må trykke på bildet, også kan du høyreklikke etter det har åpnet seg opp så og si Fine bilder, gøy å se Håper på maaaaaaange flere! Siter
Kaja Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Joda man får stjelt, men du må trykke på bildet, også kan du høyreklikke etter det har åpnet seg opp så og si Fine bilder, gøy å se Håper på maaaaaaange flere! Fungerte nå, men ikke ista. De ble små da Men bedre enn ingenting Siter
Ia Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 *laster opp bilder* *jeg og* Siter
Vimsan Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 IIiiiih det såg så trevligt ut *glädjer mig till fler bilder* Siter
pippin Skrevet 25. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2011 Fungerte nå, men ikke ista. De ble små da Men bedre enn ingenting Ja jeg har redigert de litt og lagret de på 500 px for å passe bloggen... Håper det går bra uansett da Gleder meg til å se flere Siter
borderen Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Her er link til albumet jeg har lastet opp! https://picasaweb.go...esterskapet2011 Det er lov å låne bilder, men skriv at bildene er hentet fra http://borderen.wordpress.com (evt link bildene til den adressen). Dagens mest fornøyde? Disse ER visst sånn....: Siter
simira Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Masse bra bilder Maren! Og Odin ser superoppmerksom ut på alle bildene. Jeg stjeler de av hundene mine, skal legge ut adresse og navn! Siter
Mud Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Mana var vannvittig nydelig...Det blå blikket Tesh så jo skikkelig proff ut! Synes hun har skikkelig bra kontakt på alle bildene, både Pippin og Maren sine. Fine bilder , det så utrolig koselig ut Gleder meg til jeg skal være med! 1 Siter
Anette Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Jeg har tatt masse bilder også. Marianne og Maria, Marie så har jeg mer av Ellie og Balrog, samt Marvin, så om dere vil ha bare si ifra så kan jeg sende alle Sandy følger nøye med rekrutten Glad eier og hund Måtte legge med at Gunther ville mosekose Labbis Verdens fineste Tinkulf kan komme på innkalling! picaboo Argyr (han lystret meg også ) kontakt! Günther Marie og Ellie søt fancy dommer Siter
Anette Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Jeg kapret fnisejentene....... Marianne og Marvin Er enda litt mer bilder her. Fritt å låne men gjerne link til http://corgilicious.net/ Siter
Whoopsis Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Så mange flotte bilder! Har et lite teknisk spørsmål. Hvor finner man bildelinken man kan bruke for å legge ut bildene på blogg el? Fra Picasa. Siter
Ia Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Jeg kapret fnisejentene.... HAHA, her så vi jo ikke lite slemme og utspekulerte ut heller, da! Beklager, Sandra :Whitsle: Dere må jo bli fryktelig lei av denne forelskelsen min. Beklager. Men herlighet, dette fortjener noen hjerter! :heart: Siter
Gjest Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Yey supre bilder Tar gjerne flere / låner Siter
Anette Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Så mange flotte bilder! Jeg vil gjerne ha Anette Har et lite teknisk spørsmål. Hvor finner man bildelinken man kan bruke for å legge ut bildene på blogg el? Fra Picasa. høyre klikk og velg kopier bildelink? du kan stjele rett fra sonen eller fbook også har mange av deg men alle er skikkelig crappy lys på. Skal prøve og fikse noen av deg jeg! Siter
Ia Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Å, det glemte jeg å si! Det viser seg at kameraet har vært å manuell fokus i hele dag, og ikke helt riktig fokusert kan man si. Jeg klandrer fotografen for ikke å ha oppdaget det, og låner bilder av Maren og Anette. Med link, naturligvis Siter
Maria Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Masse fine bilder! Var hyggelig i dag altså Meeen. Det viktigste av alt er at jeg klarte å snike meg med på et bilde! Siter
ida Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Å, det glemte jeg å si! Det viser seg at kameraet har vært å manuell fokus i hele dag, og ikke helt riktig fokusert kan man si. Jeg klandrer fotografen for ikke å ha oppdaget det, og låner bilder av Maren og Anette. Med link, naturligvis Siter
Peers Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Flotte bilder, morsomt å se Siter
borderen Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Kommer ikke inn på piacsa-linken din AnetteH! Siter
Anette Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Kommer ikke inn på piacsa-linken din AnetteH! jah ser den er way off. HER er riktig link. slet virkelig med lyset i starten så here goes Siter
Recommended Posts