Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder fra Sonenmesterskapet 2011


pippin
 Share

Recommended Posts

høyre klikk og velg kopier bildelink? :) du kan stjele rett fra sonen eller fbook også :P

har mange av deg men alle er skikkelig crappy lys på. Skal prøve og fikse noen av deg jeg!

Prøvde, men skal prøve igjen jeg! No stress, jeg trodde du mente meg nemlig i det bildeinnlegget når du sa du hadde flere bilder av Marianne og Marie, for du skrev nemlig Maria. Men skjønte etter å ha lest det en gang til at det ikke var meg, og det gjør absolutt ingen ting, Maren tok mange fine! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nei! Det der er en hund som aldri har vært i en sånn setting,han er seks år,har trent på øvelsene et par små uker og har en helt annen hverdag enn de fleste av våre hunder. Bare å bøye seg dypt i stø

Kommer ikke over hvor imponert jeg er over Mana! SÅ ung og så flink!

Steinar er så blid på dette bildet Han har pratet om denne store hunden i barnehagen i flere dager nå

Prøvde, men skal prøve igjen jeg! No stress, jeg trodde du mente meg nemlig i det bildeinnlegget når du sa du hadde flere bilder av Marianne og Marie, for du skrev nemlig Maria. Men skjønte etter å ha lest det en gang til at det ikke var meg, og det gjør absolutt ingen ting, Maren tok mange fine! :ahappy:

pft, se posten over ;) skrapet ut noe brukbart av hvite maria og ella :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er fnisejentene i skogen? :lol: Og hva gjør de der? :P

Det ser super koselig ut! Håper dere etter å ha arrangert det føler for å repetere det hele en gang :D

jeg tar gladelig og ordner kataloger, skjemaer, kritikker, påmeldinger og alt en gang til :D

men la oss få noen mnd hvile nå :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er fnisejentene i skogen? :lol: Og hva gjør de der? :P

Det ser super koselig ut! Håper dere etter å ha arrangert det føler for å repetere det hele en gang :D

Jeg og Kaja gikk en tur i skogen, og kom ut på helt feil sted. Aiko syntes dessverre det var like morsomt som oss at vi plutselig stod midt i ingenting, og ville gjerne være med på morroa :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er fnisejentene i skogen? :lol: Og hva gjør de der? :P

Det ser super koselig ut! Håper dere etter å ha arrangert det føler for å repetere det hele en gang :D

Det var meg og Ia ja.. Vi ødela inkallingen på Aiko, hihi. Vi viste jo ikke det da :P Og da vi oppdaget det så vel, var det litt morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Kaja gikk en tur i skogen, og kom ut på helt feil sted. Aiko syntes dessverre det var like morsomt som oss at vi plutselig stod midt i ingenting, og ville gjerne være med på morroa :lol:

Det var vel igrunnen mens hun var i ringen og igrunnen skulle komme på innkalling, det. Bra tajma, damer :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argyrsen min er fokusert, han! :wub: At jeg ser ut som et vandrende telt er ikke så nøye det, jeg blir helt glad av bildene likevel.

Jeg har også noe bilder (og som alltid, mer fra utsiden av ringen enn innsiden), men orker ikke gå gjennom og redigere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det feil å si at dette er kanskje den fineste hunden jeg har sett i mitt liv?? (Bortsett fra min egen da :lol: ).

Håper forøvrig at det blir flere slike mesterskap, jeg kjente at konkurranselysten våknet!

Nei! Det der er en hund som aldri har vært i en sånn setting,han er seks år,har trent på øvelsene et par små uker og har en helt annen hverdag enn de fleste av våre hunder.

Bare å bøye seg dypt i støvet for en stødig,fantastisk vakker OG dyktig hund.(Og eier da som har fått ham sånn :punk: )

Endret av Toril
  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Det der er en hund som aldri har vært i en sånn setting,han er seks år,har trent på øvelsene et par små uker og har en helt annen hverdag enn de fleste av våre hunder.

Bare å bøye seg dypt i støvet for en stødig,fantastisk vakker OG dyktig hund.(Og eier da som har fått ham sånn :punk: )

Håper jeg er så heldig at jeg får møte denne mannen en dag :icon_redface: Det var forrresten veldig mange fine bilder av fine hunder her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ser ut som et vandrende telt er ikke så nøye det, jeg blir helt glad av bildene likevel.

Et vandrende telt! Skjønneste du! :wub:

Er det feil av meg å si at jeg blir ganske flau over å ha en hund som går dårligere lineføring etter ett år med trening enn han derre digre greia der? :whistle: Nei? :lol:

Jeg legger ut bilder seinere i dag. Har bl.a. noen fine Argyr-portretter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Det der er en hund som aldri har vært i en sånn setting,han er seks år,har trent på øvelsene et par små uker og har en helt annen hverdag enn de fleste av våre hunder.

Bare å bøye seg dypt i støvet for en stødig,fantastisk vakker OG dyktig hund.(Og eier da som har fått ham sånn :punk: )

Jeg og Argyr tar imot rosen uten å mukke! :D

Håper jeg er så heldig at jeg får møte denne mannen en dag :icon_redface: Det var forrresten veldig mange fine bilder av fine hunder her inne :)

Argyr er "mann", jeg er ikke. :P

Et vandrende telt! Skjønneste du! :wub:

Er det feil av meg å si at jeg blir ganske flau over å ha en hund som går dårligere lineføring etter ett år med trening enn han derre digre greia der? :whistle: Nei? :lol:

Jeg legger ut bilder seinere i dag. Har bl.a. noen fine Argyr-portretter. :)

Nei. :lol: Men du får jo kurs til halv pris da, det er jo fint. :aww:

Venter spent på Argyr-portretter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...