Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder fra Sonenmesterskapet 2011


pippin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nei! Det der er en hund som aldri har vært i en sånn setting,han er seks år,har trent på øvelsene et par små uker og har en helt annen hverdag enn de fleste av våre hunder. Bare å bøye seg dypt i stø

Kommer ikke over hvor imponert jeg er over Mana! SÅ ung og så flink!

Steinar er så blid på dette bildet Han har pratet om denne store hunden i barnehagen i flere dager nå

Så flink du er til å fange øyeblikkene, Siri :ahappy: IA er jo kjempe herlig! Smiler og ler hele tiden :wub:

:icon_redface: Jeg hadde en veldig fin dag! :lol:

Jeg ser jo i ettertid at alle stilte opp etter å ha fått premiene sine. Det gjorde visst rekruttene også, bortsett fra meg. Jeg var opptatt med å sitte der og være lykkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange flotte bilder altså :D Herlighet, det er mange pene hunder på sonen! Kan ikke nevne navn, for da måtte jeg ramset opp alle navna ;)

Og så fint med noen bilder av Java også :wub:

Jeg får ikke sett alle bildene nå pga dårlig nett, så skal dra til mamma i morgen for å få sett resten :P

SiriE: Seriøst, hva skjer med beina til Günther på det innkallingsbildet?! Hahahahahaha! Ser han sånn ut?! Tror jeg dæver :lol:

Fine bilder! Gaaad, nå fikk jeg lyst på puddel igjen :P

:thumbs: Java er både søt OG flink hun :wub:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SiriE: Seriøst, hva skjer med beina til Günther på det innkallingsbildet?! Hahahahahaha! Ser han sånn ut?! Tror jeg dæver :lol:

Han gjorde tydeligvis det, så det ikke før jeg kom hjem, og måtte se nøye etter for å skjønne hva som er hva!

Fikk også en fin bildeserie av enkeltdekken hans, først ligger han pent, så går nese, så følger hodet etter, deretter forbeina.. og vips så trasker bamsen rundt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gjorde tydeligvis det, så det ikke før jeg kom hjem, og måtte se nøye etter for å skjønne hva som er hva!

Fikk også en fin bildeserie av enkeltdekken hans, først ligger han pent, så går nese, så følger hodet etter, deretter forbeina.. og vips så trasker bamsen rundt :P

Hahaha! Utrolig morsomt bilde ihvertfall :lol:

Ja jeg fikk sett den bildeserien! Genialt at du fikk med hele greia :lol: Utrolig flotte bilder altså, kan jeg stjele dem? Og bildene av Java også var supre :D Du fikk jammen med at hun gikk rundt hinderet tilbake til meg også :whistle: Lydige hunder jeg har :icon_redface::lol:

Bildene jeg tok ble greie de også? Noen ble jo fine ihvertfall så jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Utrolig morsomt bilde ihvertfall :lol:

Ja jeg fikk sett den bildeserien! Genialt at du fikk med hele greia :lol: Utrolig flotte bilder altså, kan jeg stjele dem? Og bildene av Java også var supre :D Du fikk jammen med at hun gikk rundt hinderet tilbake til meg også :whistle: Lydige hunder jeg har :icon_redface::lol:

Bildene jeg tok ble greie de også? Noen ble jo fine ihvertfall så jeg :)

Ja fikk fanget noen morsomme øyeblikk der, bildene du tok ble mye bra, kameraet har vært i manuelt fokus så det var ikke bare bare, men du har gjort en bra jobb :D

Java var morsom å ta bilde av, liker det hvor hun står i ruta, hun står så fint akkurat på bildet :P Og da kan man glemme det hun drev med på forhånd.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fikk fanget noen morsomme øyeblikk der, bildene du tok ble mye bra, kameraet har vært i manuelt fokus så det var ikke bare bare, men du har gjort en bra jobb :D

Java var morsom å ta bilde av, liker det hvor hun står i ruta, hun står så fint akkurat på bildet :P Og da kan man glemme det hun drev med på forhånd.

Så bra :D

Ja det rutebildet var innmari kult :thumbs: Så lenge det ser bra ut på bilder så kan man late som om det så like bra ut i virkeligheten også :whistle::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening er oppskrytt. Hilsen Kovu.

Hilsen Marvin også. Han mener man bare kan slenge seg inn i ringen og se hvordan det går han, og la være med all denne treningen ellers når det er så mye annet spennende å fordrive tiden med :|

Om noen tilfeldigvis har bilde av Ikke de 15 minuttene hun var ute av bilen, så si ifra! :P Altfor mange bilder av rumpen min og mitt superkonsentrerte ansikt :icon_redface:

Min rumpe også, med en herlig strømpebukse under som jeg ser nå ikke var helt plass til. Lekkert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer bildeskred fra meg, jeg har knipset i vilden sky som vanlig og jeg tror de aller fleste er med et eller annet sted. De som er forbigått får ikke ta det personlig. :P

Sandra har tatt de første, av Kaja med Tesh og meg med Argyr (takk!), resten har jeg tatt.

IMG_6229.jpg

IMG_6230.jpg

IMG_6232.jpg

IMG_6237.jpg

IMG_6239.jpg

IMG_6240.jpg

IMG_6244.jpg

IMG_6246.jpg

IMG_6248.jpg

IMG_6251.jpg

IMG_6253.jpg

IMG_6255.jpg

IMG_6257.jpg

IMG_6258.jpg

IMG_6262.jpg

IMG_6265.jpg

IMG_6267.jpg

IMG_6276.jpg

IMG_6279.jpg

IMG_6280.jpg

IMG_6283.jpg

IMG_6290.jpg

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...