Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er din favorittlyd?


Debbie
 Share

Recommended Posts

Lyden av rolig hestepust eller hester som står på stall å spiser høy

Bølger som slår i fjæra

Sauebjelle

Stillheten ute i naturen kl 3 på natten

Ordene "mamma, æg e gla i dæg" som tusler gjennom rommet

Barna som ler når de sover og drømmer

Den første gråten når barnet er født

Knitring fra bål eller peis

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker lyden av en liten, klukkende bekk som renner rolig nedover steiner.. Det må være det beste..! jeg vil ha sånn liten vannfontene i huset mitt :D

Etter det kommer den rolige høstvinden, og lyden av blader som faller. Så ulvehyl - mulig den må lengre opp.. Den lyden når meg helt i sjela, på en god måte! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar utgangspunkt i de lydene som er normale der jeg bor - og ikke lyder jeg kunne ønske meg - og det beste jeg hører når jeg legger meg er regnet som øser ned utenfor soveromsvinduet, gjerne iblandet litt vind som stryker meg over ansiktet :). DA sovner jeg godt, da :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det alle beste jeg gjør er å kose med en hest når den er fornøyd og spiser. Lyden og følelsen av den varme pusten og lyden når den spiser høyet sitt... Men da må det også være stille i stallen og ikke andre folk der for at det skal bli perfekt! :wub:

ÅRRRhhh Jeg savner virkelig godjenta mi jeg, skulle gjort alt for å få en siste dag sammen der vi bare sto og koste og hun kunne tygge høy. :icon_cry: Hun la alltid hode sitt på skulderen min og sånn stå vi å kose i flere timer så lenge jeg ga henne litt høy som hun kunne få tygge men hode hennes lå der. Prinsesså mi det :wub:

Jeg har rett og slett problemer med å velge men det er helt fantastisk lyd av en fornøyd hund som ligger med hode på fange mitt og sover :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...