SandyEyeCandy Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 I give you de røde farer! But action: Tryner: Siter
LilleZara Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 I give you de røde farer! But action: Noen som har sett "The human centipede" ? Haha,masse herlige bilder her inne! :wub: Angrer nå på at jeg ofte har slettet "misslykkede" bilder.... Siter
Papillon Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 Hehe, ja, han har sine øyeblikk den kållien Slutter aldri å forundre meg over den svæære munnen hans! Siter
plutte Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Haha, fantastisk tråd! Me har vore hjå fotograf i sommar, og fekk med oss dette nydelige bildet heim. Siter
Mirai Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Haha, denne tråden har fått meg til å le mye 1 Siter
Siri Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Haha, denne tråden har fått meg til å le mye Weeeee... med baby-Willers over seg jo *ler*. Dronningen her i huset er jo vanligvis en ærbar dame som ikke ser rar ut på bilder... bortsett fra en gang... Vi kjører reprise (tilgi meg Babs): 2 Siter
Tonje Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 jeg synes dette er et litt snedig bilde. Felix spotter endelig den irriterende flua The ball is really stuck! 3 Siter
ceccy Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Litt flere fra meg bilder som jeg kom over her nå ... Ally prikkedyr som jeg hadde tidligere Og Era prikkedyr igjen Era og Aikogull Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Dronningen her i huset er jo vanligvis en ærbar dame som ikke ser rar ut på bilder... bortsett fra en gang... Vi kjører reprise (tilgi meg Babs): Det. Er. Det. Sykeste. Jeg. Noengang. Har. Sett. 1 Siter
vima2k Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Etter og ha lett litt til på hardisken osv fant jeg en rulle av bilder til bare spammer litt til *(Ikke hund)Litt vanskelig og holde styr på beina* Det var ikke store plassen jeg skulle få til og sove på gitt.. Brutus da.. kanskje hu e LITT for lita... Store forhåpninger til lille BamseLazy er så uskyldig 1 Siter
idaemiliee Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Hahaha, herlige bilder! Denne tråden skal jeg huske på når jeg har en dårlig dag! Siter
Margrete Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Uta synes kanskje det var litt unødvendig å ta bilde når hun var naken... Varm sommerdag blir ikke det samme uten cola, øl, røyk, dagbladet og solkrem! Morsomme her er frk Ailien Mocca som brått har fått vinger og flyr Asti synes ikke grime er så morsomt han *ler* Heldigvis ikke noen hysteriske bilder av han på det siste halve året 4 Siter
Grim Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Hahaha! Likte også uttrykket ditt på nederste bilde Margrete... 1 Siter
Margrete Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Hahaha! Likte også uttrykket ditt på nederste bilde Margrete... Jah Han var jo så enkel håndtere på ett tidspunkt i oppveksten sin Siter
Cloudberry Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 :lol: Fluebildet er jo bare bedårende Siter
LilleZara Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Tror aldri jeg kunne sagt nei til en hund med så store dådyrøyne! Og kanskje fordi hun ser litt gal ut 1 Siter
Maria Skrevet 20. September 2011 Rapporter Skrevet 20. September 2011 Haha.. Det her, og bildene av dress-Babs fikk meg virkelig til å le! Seeee såååå søøøt jeg eeeer! Siter
Kristiin Skrevet 20. September 2011 Rapporter Skrevet 20. September 2011 Kunne blitt fint om Milla hadde tatt en annan pose Siter
Aya Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Hahaha, det bildet av Siri&Willy (hihi) og det bildene av Babs er bare ubetalelige! Jeg har noen gamle bilder fra da min forrige hund var valp (Felix), og vi gikk tur med Marianne og jentene hennes! Siter
Recommended Posts