Gå til innhold
Hundesonen.no

Aaaargh!


simira
 Share

Recommended Posts

Hva har han gjort nå da? :lol:

Synes egentlig unghunder er litt småfestlige (men ja, skjønner frustrasjonen din og!)

Ikke noe mer enn "det vanlige". Problemet er at jeg har fri i dag, men ikke overskudd til å gjøre noe. Kovu hadde fri i går, og har ligget til lading mesteparten av gårsdagen. Når vi da i tillegg har håndverkere utenfor stuedøra som hundene ikke får hilse på, og som gjør at de ikke kan være ute i hagen, så er verden dødsurettferdig! De siste fire timene har Kovu vekslet mellom å pipe, herje med Odin (til det eskalerer så mye at jeg stopper dem), ligget stille i 5 minutter, piper på stuedøra, herje med Odin, slappe av i 5 min, pipe, finne på noe ugang for å få oppmerksomhet, mase på Odin, pipe...

Akkurat nå ligger han stille i 5 minutter. Og håndtverkerene har avsluttet tror jeg, så de skal få ut i hagen om litt. Og så kommer gubben hjem og da blir det både middag og tur, og verden blir fin igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 15 mnd. Uæ! Og folk kan si hva de vil om store hunder i små kropper, store hunder ER mer hund!

Amiga er ca like gammel, vi får bytte noen dager ;) hun er ganske mye faenskap i men jeg får ialefall litt fred :whistle:

edit: eyh, hun er 17mnd idag hun :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Huff, de kan være ganske så irriterende til tider ja! Nitro er fortsatt unghund, selv om han nærmer seg 3 år. * gaah grow up! !* :P

Min konklusjon er at schäferen her på snart ti år, har ikke skjønt at hun er gammel hun. Det er jo den som er mest slitsom, ikke bc'ene på 5 mnd eller 2 år.. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en grunn til at jeg er "ferdig" med valpesyken :P

Jeg har en hund som ligger som en skinnfell inne, men så snart det skjer noe er hun klar som et egg. Fineste Supra'n det :)

Som regel sier man jo at valpefakter og "mas" går over, men utfra noen av svarene her, så gjør det vist ikke det bestandig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier man om den seks år gamle hunden som fortsatt får raptus og henger i buksebeinet, da? Eller som prøveligger alle møblene, noe hun har begynt med det siste halvåret. Herregud, jeg klarer ikke beskrive Chessea med ord, hennes sære sider må bare oppleves. Tidvis jæklig slitsomt og som regel utrolig morsomt.

Husker unghundperioden da... Jeg hadde ikke truser igjen. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...