Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten dose sonevalper

Marthe

Recommended Posts

Skrevet

Fiiine! Russel er SÅ søt! Så bedårende også DEN benmassen da :wub: (Null ide på hvordan rasen ser ut som valper :lol: )

Også Nik som begynner å bli ungdom :ahappy: og Action da :wub: Langbeinte nydelige elegante saken :wub:

Skrevet

Sukk, cattledogbaby er jo nesten sukkersykefremkallende! Jeg har ikke sett de på den alderen før, men denne var skrekkelig søt - også ble Russel så veldig mye mer valpete sammen med Action og Nik, de har mer voksenpreget fått.

Men ser ut som om de hadde mye moro! :lol:

Skrevet

Her kommer litt bilder av Russell 3 mnd (eier "Taz"), Nik 5 mnd (eiere "Caranthir" og "2ne") og Action 4 mnd.

IMG_1999.jpg

:lol: :lol: :lol:

Hvorfor MÅ belgervalper (og voksne) alltid se mest mulig teite ut når de leker?

Det er ingen andre raser som ser fullt så idiotiske ut. Rart man må elske de? :wub:

Og Russel ja, blanding av isbjørn og hund stemte godt, man får bare lyst til å kosemose han. :wub:

Skrevet

Belgere! :D Kan ikke noe for at jeg bare elsker de jeg.. MÅ bare ha en sånn en en gang i fremtida! Og så Russel da! Så søt og kompakt i forhold :wub:

Skrevet

Her kommer litt bilder av Russell 3 mnd (eier "Taz"), Nik 5 mnd (eiere "Caranthir" og "2ne") og Action 4 mnd.

IMG_1908.jpg

Her er han trøtt. :P

Russell er ikke 3 mnd engang på de bildene. :P Han hadde akkurat blitt 12 uker.

Men fiiine bilder av nydelige valper (inkl min egen :whistle: ) :ahappy:

Fiiine! Russel er SÅ søt! Så bedårende også DEN benmassen da (Null ide på hvordan rasen ser ut som valper :lol: )

Takk, han er en kraftig gutt. :ahappy:

Herreguuuuuuuud, så søte! :wub:

TAZ! GI MEG RUSSELL NÅ! Han er jo blanding av hund og isbjøøøøørn! :wub:

Takk takk. :D:ahappy:

Jeg har hørt sølvrev, isbjørn og sel om han. :blink:

Sukk, cattledogbaby er jo nesten sukkersykefremkallende! Jeg har ikke sett de på den alderen før, men denne var skrekkelig søt - også ble Russel så veldig mye mer valpete sammen med Action og Nik, de har mer voksenpreget fått.

Men ser ut som om de hadde mye moro! :lol:

:ahappy:

Han er ikke gamle karen på de bildene og er enda ikke 3 mnd gammel, om ett par dager da.

Russell var ikke bare valpete i utseende når han møtte Action, men også i bevegelsene. Klønete og treig i forhold til elegante og langbeinte Action.

Action var så snill med han. :wub:

:lol: :lol: :lol:

Hvorfor MÅ belgervalper (og voksne) alltid se mest mulig teite ut når de leker?

Det er ingen andre raser som ser fullt så idiotiske ut. Rart man må elske de? :wub:

Og Russel ja, blanding av isbjørn og hund stemte godt, man får bare lyst til å kosemose han. :wub:

Jeg skal legge ut ett bilde av Kiwi, så kan du se at det ikke bare er belgere som kan se teite ut når de leker. :lol:

Men søte belgerene ja. :ahappy:

Ble forelsket i Action. :wub:

Belgere! :D Kan ikke noe for at jeg bare elsker de jeg.. MÅ bare ha en sånn en en gang i fremtida! Og så Russel da! Så søt og kompakt i forhold :wub:

:ahappy:

ååååh! Gi meg en cattledogvalp! :wub:

:ahappy::wub:

Skrevet

Ole Brumm i hundeformat! :wub:

:wub::ahappy:

Tusen takk for fine kommentarer :D

Beklager at jeg tok litt feil på alderen Taz :icon_redface:

Det gjør da ingenting. :ahappy:

Men han er 3 mnd nå da. :ahappy:

Herlige bilder,skjønne småtter med lille Russel som ekstra :wub: :wub: :wub:

Russell som ekstra. :wub::ahappy: