Gå til innhold
Hundesonen.no

Aro


LinL
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har Aro gått MH. Det var kjempe spennende Jeg forventa mye lyd, og jammen fikk jeg det. Resultatet får jeg skrive inn her senere, så får det holde til nå med at han fikk 1 på skudd

Så herlig han eeeer! Og de ørene da Godt å høre det gikk bra på kurset!

Nydlingen :)

Skal du stille han?

Kjekkasen min ja :D Ja, har tenkt å prøve hvertfall. Skal på valpeshow i Klæbu 17. september, og letohallen 2. oktober. HJELP. Aner liksom ikke hva jeg holder på med i det hele tatt :icon_confused: Har aldri vært på utstilling før :P Men vi skal prøve oss, så får vi se, tror egentlig han blir for stor. er 4,5 kg og 28-29 cm høy allerede så:P Er jo ikke krise om det ikke går så bra, var ikke derfor jeg kjøpte meg hund :D skal prøve oss på agility når han blir stor nok tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er han blitt 5 mnd allerede? Tida flyr altså! Nydelig gutt, med utrolig kule ører :wub::D

Hvis du er i trondheimsområdet så har jo pinscherklubben ringtreninger/skravletreff på torsdager kl 19 på parkeringen ved trondheim dyrehospital. Som regel mange dp (og en og annen pinscher og basenji, og av og til en irsk ulvehund) og en fin plass å plukke opp tips til utstilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er han blitt 5 mnd allerede? Tida flyr altså! Nydelig gutt, med utrolig kule ører :wub::D

Hvis du er i trondheimsområdet så har jo pinscherklubben ringtreninger/skravletreff på torsdager kl 19 på parkeringen ved trondheim dyrehospital. Som regel mange dp (og en og annen pinscher og basenji, og av og til en irsk ulvehund) og en fin plass å plukke opp tips til utstilling :)

Åh, så bra at det er flyttet til torsdager, for når jeg først er hjemme så er det langhelger! Da kommer jeg torsdag 15. september faktisk :D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille søte Aroen! Jeg syns han og Kua kan ha DP date en gang :D (lek og slikt altså, ikke hankypanky)

DET synes jeg også! Skal si fra når vi er i området en gang, søstersen er litt sånn deltidsinnbygger i Oslo nemlig, og er ikke lange biten fra Lillehammer :)

Må streke under INGENhankypanky, Aro kan glemme seg... begynner nemlig å bli litt pubertetsguttebass med tissetassen frem titt og ofte :P Synes litt synd på han da, han skjønner ikke helt hva som foregår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe bildet av det, men vi var på første kursdag (valpekurs/grunnkurs) i går, og det gikk jo kjempe bra! Har aldri vært på plassen før, var mye som foregikk samtidig, bla. agility trening rett ved siden av= MASSE bjeffing og ståk, og husky uling, 12spann som kjørte forbi i hytt og pine. Ble jo litt sosing, mye å følge med på, men han ble fort ferdig og tok kontakt og gjorde som han skulle, fine gutten min :wub: Har fått uttelling for kontakttreninga iallefall, selv om han er opptatt av alt som skjer, kommer fokuset på meg med en gang jeg sier i fra! Riktig stolt er jeg :D Èn ting jeg iallefall har fått til! Jeg er jo en riktig fersking, halvparten av tiden vet jeg ikke hva jeg holder på med, så blir kjekt med litt hjelp fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på vår aller første "utstilling", altså valpeshow. Jeg var kjempe nervøs, og ante ikke hva jeg skulle gjøre, men det er ikke noe noe problem når Aro tydligvis har vært utstillingshund i et tidligere liv... Han gikk kjempe fint i ringen, sto fint på bordet, og ga dommeren et par kyss :) Flinke gutten min! Var bare Aro i 4-6 mndr, så han fikk jo gå enda en gang i ringen for å konkurrere om BHK, men en kjekkas fra kennel kinkade stakk av med den, men det er helt greit, det var en virkelig kjekkas. Og Aro var jo SÅ FLINK , så jeg er så stolt! Han fikk også kjempe fin kritikk:

Vakkert hode og uttrykk, god over og underlinje. Beveger seg bra bak, og stabilt framme. gode vinkler foran og bak, god benstamme, godt pigmentert, god brystvidde, men på den større siden. Noe kort overarm, god nakkebue.

Trivelig helhet og velvist.

JA, han er stor:p godgutten er 5 mndr, 5 kg og 30 cm :P Var størst av alle dp'ene (6 stk), og han er yngst. hihi :) Har ikke noe bilde nå, Aro er kjempe sliten stakkar, sover bare nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er en søting uten like :) Heter Exigor's Brilliant Aro på stamtavla ;) Han har ikke akkurat små ører nei, de er overalt :P haha

Nei, han var vel kanskje ikke størst, men han er god og rund, så blir nok enda litt større kan jeg tro :P Fikk iallefall høre at han var i meste laget. Men god er han uansett :D nå skal det soves, sliten vovve i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...