Gå til innhold
Hundesonen.no

Aro


LinL
 Share

Recommended Posts

Endelig er han her! Aro er en veldig tøff og trygg valp. Han løper opp i fanget på alle han ser, og så langt har han ikke vært redd en eneste ting, han har vært her 1 dag. Aro er 8 uker og kommer fra kennel Exigor's. En ser fort at han har fått mye oppmerksomhet og vært med på mye forskjellig hos oppdretter, for han er virkelig tøff og uredd! Han har den nydeligste rød fargen. kommer ikke helt frem på bildene, men han er dyp rød og veldig vakker :wub:

så spretten som han er, er det ganske vanskelig å få tatt bilde av han, blir mest av bakenden :P , sitter jo aldri på en plass lengre en ett sekund :P men, her er noen bilder av lille nurket!

04062011331.jpg

04062011330.jpg

04062011329.jpg

DSC00209.jpg

skjønnheten :wub:

DSC00206.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har Aro gått MH. Det var kjempe spennende Jeg forventa mye lyd, og jammen fikk jeg det. Resultatet får jeg skrive inn her senere, så får det holde til nå med at han fikk 1 på skudd

Så herlig han eeeer! Og de ørene da Godt å høre det gikk bra på kurset!

Taaakk :D han er virkelig en god klump, og er enig i at han er veeeldig fin :wub:

teamtwo: man må være forsiktig, en kan fort forelske seg i en sånn liten tass ;) Jeg blir nok å se mye i sommer vil jeg tro ;)

synnøve: det blir å la han ha hengeører ja :) begge foreldrene har det, litt av grunnen til at jeg ville ha fra det kullet :innocent: elsker hengeører. :wub:

DSC00565.jpg

DSC00222.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taaakk :D han er virkelig en god klump, og er enig i at han er veeeldig fin :wub:

teamtwo: man må være forsiktig, en kan fort forelske seg i en sånn liten tass ;) Jeg blir nok å se mye i sommer vil jeg tro ;)

synnøve: det blir å la han ha hengeører ja :) begge foreldrene har det, litt av grunnen til at jeg ville ha fra det kullet :innocent: elsker hengeører. :wub:

Å, kanskje vi sees på noen torsdager da :) Hilser gjeerne på DP - valp vi :innocent:

Jeg synes DP er finest med hengeører jeg, men jeg er kanskje litt påvirket av å ha en pinscher selv, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teamtwo: man må være forsiktig, en kan fort forelske seg i en sånn liten tass ;) Jeg blir nok å se mye i sommer vil jeg tro ;)

Hehe, jeg vet. Med to valper rundt om i sommer blir det kjipt å være valpesjuk :innocent:

Men jeg gleder meg likevel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synnøve: det blir å la han ha hengeører ja :) begge foreldrene har det, litt av grunnen til at jeg ville ha fra det kullet :innocent: elsker hengeører. :wub:

Ja, er morro å ha noe som er litt anderledes men likevel godkjent

Jeg må jo bare si at nedoverørene er kjempefine! :)

Enig der, syns begge deler er pent, Men de blir litt mer "skarpe" i uttrykket med oppover ører kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, han gjør nok ikke valpesyken bedre akkurat :P fine gutten min :D Jeg er jo veldig fan av hengeører, og i tyskland har de begynt å snakke om å endre rasestandarden, til hengeører, fordi det er mer pinscher :P men det er nok maaaaaaaaaaaange år i fremtiden vil jeg tro. Men synes de ser litt mer ut som en større hund, og de får et mildere uttrykk :wub:

Men si meg, er det ikke typisk, han har masse nye leker, men favoritten er en 4 år gammel "ihjel"tygd leke som allerede har vært igjennom 2 valpe og unghund tider :P

DSC00224.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aro er blitt 9 uker og 4 dager, og vi forsøker oss på ståbilder. Ikke så lett for en sånn nybegynner (meg). Resultatet ble så som så, men gutten er jo så fin så må vise frem uansett :wub:

DSC_0402.jpg

Litt lei, "er vi ferdig??"

DSC_0404.jpg

Så har ørene begynt å reise seg litt, er spent på hvordan det ender. Akkurat nå er vi litt flaggermus..

DSC_0386.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så nydelig han er da, og så herlig med flaggermus ører akkurat nå :D de er herlige i den perioden fra ørene begynner å reise seg til de står helt :wub:

så bilder ja, det har vi ikke tenkt tanken på engang..kanskje lurt å øve på det her i huset også :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...