Wanderlust Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Jeg kan ta med engangsgrill, men håper flere tar med også
Ingvild Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Det er meldt strålende solskinn og nitten grader på torsdag! Jeg kan godt ta med en engangsgrill jeg, også.
SandyEyeCandy Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 De røde farer kommer! Og jeg har med grill.
Anette Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 så bra, da blir det iallefall nok griller Jeg tror jeg skal ha nok med å finne frem og lose alle hunder og personer riktig vei
Enits Skrevet 30. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 så bra, da blir det iallefall nok griller Jeg tror jeg skal ha nok med å finne frem og lose alle hunder og personer riktig vei Jeg skal jo hjelpe deg med hundene =)
Martine Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Jeg og kjæresten min kommer og er med på grilling Har vi nok engangsgriller eller skal vi også ta med en?
Anette Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Er det noen som har LP hinder de kunne tatt med?
pippin Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Jeg holdt på å glemme! Jeg kommer! Det skal bli morro! Jeg kommer ikke til å kjenne igjen så mange sikkert, så jeg kommer til å føle meg totalt lost! Så får jeg se om jeg finner frem da.. Jeg busser også og har aldri vært rundt omkring egentlig, bare i sentrum. Men så lenge det står forklart så skal det vel gå greit å finne frem.. Busser fra Jernbanetorget tipper jeg. Får ta en titt på trafikanten.
SandyEyeCandy Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Jeg holdt på å glemme! Jeg kommer! Det skal bli morro! Jeg kommer ikke til å kjenne igjen så mange sikkert, så jeg kommer til å føle meg totalt lost! Så får jeg se om jeg finner frem da.. Jeg busser også og har aldri vært rundt omkring egentlig, bare i sentrum. Men så lenge det står forklart så skal det vel gå greit å finne frem.. Busser fra Jernbanetorget tipper jeg. Får ta en titt på trafikanten. Buss 34 utenfor Peppes på Jernbanetorget (tvers overfor Trafikanten) til Ekeberg camping.
Nirm Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Trur jeg slenger meg med her først. Trener, spiser og så drar til Voss.
pippin Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Buss 34 utenfor Peppes på Jernbanetorget (tvers overfor Trafikanten) til Ekeberg camping. Ok! Takk Kan ikke være så vanskelig å hive seg på rett buss og gå av på rett holdeplass. Regner med jeg ser sonisene fra Ekeberg Campingholdeplassen? Eller er det et lite stykke å gå?
SandyEyeCandy Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Ok! Takk Kan ikke være så vanskelig å hive seg på rett buss og gå av på rett holdeplass. Regner med jeg ser sonisene fra Ekeberg Campingholdeplassen? Eller er det et lite stykke å gå? Når var det vi skulle møtes der oppe igjen? Minn meg på det, så tar du jo bare bussen opp med meg og jentene.
pippin Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Var vel klokken 12 man ble enige om? Det går ihvertfall en buss klokken 11.48 som er fremme klokken 12
Ingvild Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Når var det vi skulle møtes der oppe igjen? Minn meg på det, så tar du jo bare bussen opp med meg og jentene. Tolv Det går en buss fra Jernbanetorget 1148 som er på Ekeberg Camping akkurat 1200, jeg har i alle fall planer om å ta den.
Anette Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Tolv Det går en buss fra Jernbanetorget 1148 som er på Ekeberg Camping akkurat 1200, jeg har i alle fall planer om å ta den. Da tar jeg den om ikke MArvin har plass til meg Sambo går på krykker og blir ikke med, så jeg har en hund ekstra da
SoppenCamilla Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Sambo går på krykker og blir ikke med, så jeg har en hund ekstra da Hils Sambo fra meg og si god bedring! Jeg kommer KANSKJE, og da tar jeg med meg Caroline evt. Får vite mer i morgen.
pippin Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Tolv Det går en buss fra Jernbanetorget 1148 som er på Ekeberg Camping akkurat 1200, jeg har i alle fall planer om å ta den. Da tar jeg den om ikke MArvin har plass til meg Sambo går på krykker og blir ikke med, så jeg har en hund ekstra da Da kan jo hele gjengen ta bussen sammen da! Jeg kan sikkert ta en hund Anette Veldig greit å ta samme buss så er det bare for meg å finne en stk. kelpie, en corgi, en bc, 2 røde farer, er det fler? Kan vel ikke være mange av disse som trasker rundt i sentrum rundt de tidene
Anette Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Da kan jo hele gjengen ta bussen sammen da! Jeg kan sikkert ta en hund Anette Veldig greit å ta samme buss så er det bare for meg å finne en stk. kelpie, en corgi, en bc, 2 røde farer, er det fler? Kan vel ikke være mange av disse som trasker rundt i sentrum rundt de tidene Blir bare en AK og en Corgi Bc'en blir igjen i sør. Men om du vil låne 1 stk hund har jeg til utlåns
pippin Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Oj, der kunne jeg sendt Pippin på skikkelig utur! Men når det var alt jeg rota med, etter 20 år, er jeg fornøyd jeg Så Pippin, RØDE merkinger er skiløyper, BLÅ merkinger er sommerløyper/stier Prøver å sende meg ut på villspor med EN gang ja! Blir bare en AK og en Corgi Bc'en blir igjen i sør. Men om du vil låne 1 stk hund har jeg til utlåns Jeg kan være hundeholder jeg hvis du har behov for det! Ha en fin träff allihopa! Skikkelig synd at du ikke kommer deg bortover altså! Satser på at du får blitt med neste gang! Kan spise en ekstra pølse for deg!
Vimsan Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Skikkelig synd at du ikke kommer deg bortover altså! Satser på at du får blitt med neste gang! Kan spise en ekstra pølse for deg! Jah supertrist. Men jah du får äta en extra korv för mig du
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar