Gå til innhold
Hundesonen.no

2 juni


Enits

Recommended Posts

Siden jeg er i Oslo og har (foreløpig) fri på torsdagen lurer jeg på om jeg kan slenge meg med deg og Enits og møte dere ved ark-7/11? Jeg bor på Thon Hotel Terminus og det er rett ved. :)

Selvfølgelig! Jeg burde nesten lage meg et skilt det står "hundesonen" på. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Jeg kommer med t-banen, men fra andre retningen. Fra Stovner går det en t-bane klokken 1105, den er på Jernbanetorget akkurat halv tolv. Når du går av t-banen, går du helt til den bakre enden av plattformen (det er skiltet til Jernbanetorget og Bussterminalen der, tror jeg - i alle fall Jernbanetorget). Der er det en rulletrapp som du tar opp. Da kommer du opp til et område med noen billettautomater og slikt, og du vil se en 7/11 og en Ark-butikk. Hvis du bare står ved de billettautomatene, kan jeg godt møte deg der halv tolv, også går vi til bussen sammen. :)

Ja, over veien på en måte - helt inntil Nille-butikken og Narvesenkiosken.

Oki, skal prøve å finne det frem. Og notere, tbane klokken 11:05. er det fra stovner? eller kalbakken? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline: Ta med Avalon! :heart: Er så lenge siden jeg har sett nydelingen nå :heart:

Anette & Amiga: Se pm ;) Det er pittelitt trangt hos meg akkurat nå, Villa er ikke helt klar for å dele bur med horny Tarzan ennå (selv om han egentlig har sluttet å mase). OG jeg tar med hinder og hele lekekassa til Marvin. (Pill leker jo ikke :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha med Alma, så jeg tror det er litt urettferdig ovenfor henne å ha med Avalon som også krever så mye oppmerksomhet, men jeg får se :) Hadde egentlig tenkt å ha med meg Saeta og Alma.

Og kanskje Sirius...? :whistle: Da veit jeg om to røde farer som blir glade i alle fall (og jeg da). :lol: Han kan sitte på fanget mitt og vaske ørene mine hvis Imouto har glemt det, det synes han nemlig er best. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da joiner jeg alle som møtes someplace sometime med mine 2 gærninger, fint at en går ann å ta på skuldra og den andre i armene :icon_redface:

Jeg joiner også der, altså på bussholdeplassen rundt 10 over halv-kvart på ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som ett koselig treff.

Dere få kose dere:-)

Hadde vært gøy og blitt med men har en hanne som ikke liker andre hanner så da vet jeg ikke helt hvordan han blir over lang tid,kjenner han ikk så godt enda:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som ett koselig treff.

Dere få kose dere:-)

Hadde vært gøy og blitt med men har en hanne som ikke liker andre hanner så da vet jeg ikke helt hvordan han blir over lang tid,kjenner han ikk så godt enda:-)

Jeg lar mest sannsynlig min hannhund være hjemme, for han krever så utrolig mye at det bare blir stress... Så da er det i hvert fall en hanne mindre dersom du vil komme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke møtt noen her inne før og har veldig sosial angst men det hadde vært helt supert og fått til:-)

Du er ikke alene.. Jeg merker at jeg har litt angst for å dumme meg ut osv, har jo ikke sett NOEN av de jeg skal treffe på torsdag i real life.. så DET kan bli spennende.... :lol: Men! Man får bedre selvtillitt osv av å bare hoppe på slike treff osv.. :) Hjelper veldig for meg og jeg har blitt flink i det siste til å møte folk jeg egentlig ikke kjenner osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj hehe...merker jeg blir litt nervøs her hehe...men kan tro man føler seg bedre når man klarer noe man har angst for.kan man ta m barn tro?har ei på 5år,og barnehagen er stengt den dagen

Sleng deg med! Og kan ikke se at det er noe feil med å ha med barn nei :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...