Gå til innhold
Hundesonen.no

2 juni


Enits

Recommended Posts

Trening/grilling/skravling. :) Ikke ørten hunder løs i uoversiktlig og usunn lek, nei.

Høres bra ut :) Da prøver jeg på å ta turen :) Må bare finne veien, men det gjør jeg nok sikkert. Ser det er godt forklart ovenfor her så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Du er ikke alene.. Jeg merker at jeg har litt angst for å dumme meg ut osv, har jo ikke sett NOEN av de jeg skal treffe på torsdag i real life.. så DET kan bli spennende.... :lol: Men! Man får bedre selvtillitt osv av å bare hoppe på slike treff osv.. :) Hjelper veldig for meg og jeg har blitt flink i det siste til å møte folk jeg egentlig ikke kjenner osv :)

Kom kom! Vi er snille og greie, og har med masse pelsterapi til deg. :banana:

oj hehe...merker jeg blir litt nervøs her hehe...men kan tro man føler seg bedre når man klarer noe man har angst for.kan man ta m barn tro?har ei på 5år,og barnehagen er stengt den dagen

Jeg har ett stk rød fare som vil bli veldig, veldig glad om du tar med datteren din, altså! :wub:

Det er trening ikke sant? Ikke møljehilse? :P Kanskje jeg tar turen jeg også :)

Alle har hundene i bånd, vi er ikke på et friområde. VI prøver vanligvis å trene litt, men det er bare å innrømme at det sosiale er førstepri. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom kom! Vi er snille og greie, og har med masse pelsterapi til deg. :banana:

Weeee! Jeg kommer jo! ;) Gleder meg til å hilse på de røde farene dine jeg! :D Men jeg må innrømme, soniser kan være skumle altså :icon_redface::lol: Neida, jeg gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeee! Jeg kommer jo! ;) Gleder meg til å hilse på de røde farene dine jeg! :D Men jeg må innrømme, soniser kan være skumle altså :icon_redface::lol: Neida, jeg gleder meg! :D

Vi er superskumle. :P Det verste som kan skje, er at vi prater med deg og har det gøy sammen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten mulighet for at jeg kanskje kommer :P I såfall tar jeg med meg Günther. Da blir det lite LP trening, men han trenger å trene på å være i store folke/hundemengder :whistle: Men jeg bestemmer meg nok ikke før onsdag kveld/ torsdag morgen.

HVIS jeg bestemmer meg for å bli med, kan jeg kjøre bak dere da Soppen? Da sender jeg isåfall bare en melding på torsdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg slenge meg m gjengen som møtes v busse?:-)

drar innom trafikkanten og kjøper billetter først så om noen gidder så kan de møte meg der?

Du skal bare ha billett til deg siden det er helligdag, altså går hunden og barnet gratis. Og den billetten kjøper du på Narvesen eller bussen. :)

Iogm at det er så sinnssykt mange som skal ta buss med hund, tar jentene og jeg trikk opp og går bort fra andre siden. Så da sees vi på sletta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg kan ta trikk sammen m deg om du tar den fra sentrum?

så flott at det er gratis for hund og barn:-)

Det er bare å hive seg på bussgjengen hvis du vil det, altså. Flesteparten av oss reiser jo faktisk uten hund opp fra byen. Det er den bussholdeplassen som er på andre siden av veien for Trafikanttårnet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å hive seg på bussgjengen hvis du vil det, altså. Flesteparten av oss reiser jo faktisk uten hund opp fra byen. Det er den bussholdeplassen som er på andre siden av veien for Trafikanttårnet. :)

[/quote

Men da gjør jeg det:-)

jeg kommer med en klipt finsk lapphund og dattra mi:-)

ganske nervøs merker jeg,men skal gå greit etter at jeg har møtt dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da gjør jeg det:-)

jeg kommer med en klipt finsk lapphund og dattra mi:-)

ganske nervøs merker jeg,men skal gå greit etter at jeg har møtt dere:-)

Blir trivelig å hilse på deg :) Gleder meg! En dag igjen joh! Må huske å kjøpe med meg grillmat.. Er det nok griller til alle sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre kjæresten min nekter å bli med (mye jobbing og han mener at han mååå slappe av når han først har fri) så kan vi godt ta med en ekstra grill altså. Litt problematisk å ha med en rottis, en liten valp og masse utstyr på bussen :P Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre kjæresten min nekter å bli med (mye jobbing og han mener at han mååå slappe av når han først har fri) så kan vi godt ta med en ekstra grill altså. Litt problematisk å ha med en rottis, en liten valp og masse utstyr på bussen :P Jeg gleder meg!

du må bare si ifra, så kan jo jeg bare plukke dere opp også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir trivelig å hilse på deg :) Gleder meg! En dag igjen joh! Må huske å kjøpe med meg grillmat.. Er det nok griller til alle sammen?

blir koselig og hilse på deg og:-)og resten av gjengen så klart:-)

føler jeg vil si grunnen til at jeg er så nervøs,håper det er greit.

Jeg er ganske stor,og har ikke helt funnet meg selv så jeg er på ett sted mellom ungdom og voksen.kanskje vanskelig forklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir koselig og hilse på deg og:-)og resten av gjengen så klart:-)

føler jeg vil si grunnen til at jeg er så nervøs,håper det er greit.

Jeg er ganske stor,og har ikke helt funnet meg selv så jeg er på ett sted mellom ungdom og voksen.kanskje vanskelig forklart.

Det er ingenting å være nervøs for! Min erfaring (på de få treningene/treffene jeg har vært på) er at vi samles for å dele en felles interesse, ikke for å dømme hverandre for alt mulig. Jeg vet selv at enkelte folk leter etter grunner for å dømme andre, enten det er fordi man er liten, stor, høy, lav eller går med feil klær. Har ikke møtt noen slike mennesker på sonentreff, og har heller ikke inntrykk av at det er noen sånne her. Så det er ingenting å grue seg for! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amiga og Issi ligger på lading, jeg aner et lite problem ettersom Issi var redd for toget istad, håper jeg får henne på imorgen :icon_confused:

Thorstein satt og ventet på oss og Amiga lå og slappa av og jeg så tydelig Issi var redd for den buldrende tingen, og når toget gikk var den også kjempeskummel :hmm:

kvart på 12! ill be there! (i hope)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amiga og Issi ligger på lading, jeg aner et lite problem ettersom Issi var redd for toget istad, håper jeg får henne på imorgen :icon_confused:

Thorstein satt og ventet på oss og Amiga lå og slappa av og jeg så tydelig Issi var redd for den buldrende tingen, og når toget gikk var den også kjempeskummel :hmm:

kvart på 12! ill be there! (i hope)

Men, du kan jo ikke isolere henne fra tog.. Må jo bare gjøre det og øve og rose når hun er flink. :)

Jeg har kjøpt meg brus, pølser og hotdogsbrød, så jeg er klar for imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, du kan jo ikke isolere henne fra tog.. Må jo bare gjøre det og øve og rose når hun er flink. :)

Jeg har kjøpt meg brus, pølser og hotdogsbrød, så jeg er klar for imorgen :)

Jada, men om hun nekter å gå på og bare tisser finner jeg en annen måte å komme dit på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toget er sikkert ikke skummelt når hun kjører med det? Løft henne inn, og så roer hun seg vel ned når hun kommer inn. Er jo som å kjøre buss når man først kommer på?

Edit: Vet ikke om jeg har misforstått her. Men er hun redd utenfor toget, eller inne i toget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...