Gå til innhold
Hundesonen.no

2 juni


Enits

Recommended Posts

Skrevet

Tolv :) Det går en buss fra Jernbanetorget 1148 som er på Ekeberg Camping akkurat 1200, jeg har i alle fall planer om å ta den. :)

Siden jeg er i Oslo og har (foreløpig) fri på torsdagen lurer jeg på om jeg kan slenge meg med deg og Enits og møte dere ved ark-7/11? Jeg bor på Thon Hotel Terminus og det er rett ved. :)

Da er jeg der fem på halv, ikke helt at jeg har skjønt hvor ark 7/11 er eller hvilken av alle disse a-g stoppene vi skal med! men jeg har nummeret til Ingvild, så ser dere en fortumlet person med to hunder og en stol rop på meg da! :P

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

du har nr mitt og anette. Når du kommer opp fra toget så skal du til høyre. Ned rulletrappene og så ser du hvor du skal :P

Skrevet

Kos dere masse i dag og jeg forventer masse bilder :D

Det skal du få! Synd du ikke fikk vært med :( Men vi får ta et Drammenstreff til sommeren! :D (pluss hyttetur og greier!)

Nå er det bare å gjøre seg klar :) Deretter en tur innom butikken for å handle med meg det jeg trenger så fær me avgårde!

Skrevet

Kom jo på inatt at det var helligdag idag så får håpe jokern er åpen og har noen pølser osv... :P Jeg har ihvertfall på meg en sort jakke og en lys lys bukse, og hestehale..! Hvis noen skulle få øye meg... :P DA skal man dra! :) Er sikkert nedpå bussholdeplassen tidlig jeg.. typisk meg det.. å være tidlig ute til alt :lol:

Skrevet

Treffet får begge tomlene opp! :thumbs:

Signerer! Men kroppen min er ikke så glad for jeg er blitt maks solbrent :P

Skrevet

kjedelig at jeg måtte dra med en gang, men sånn går det når hesten min plutselig ble alene hjemme og ble litt engstelig... "/

Skrevet

Signerer! Men kroppen min er ikke så glad for jeg er blitt maks solbrent :P

Jeg er også solbrent! Knallrød på armer og bryst :lol: Får huske solkrem neste gang :P

Skrevet

Jeg er også solbrent! Knallrød på armer og bryst :lol: Får huske solkrem neste gang :P

Hehe ja :P jeg er knall rød på skulder, øvre rygg, bryst og i ansiktet :P bergenser oppdager solen. Haha

Skrevet

Det var veldig koselig, ja! :D Ble litt asosial der jeg satt med et stk rottweiler og en liten valp, men ble litt komplisert til tider :lol:

Skrevet

Det var veldig koselig, ja! :D Ble litt asosial der jeg satt med et stk rottweiler og en liten valp, men ble litt komplisert til tider :lol:

Jeg kunne passet på den ene men litt for sent nå :P

Skrevet

Jeg kunne passet på den ene men litt for sent nå :P

Haha, jaa! :P Rottisen er veeeldig glad i valper, og må krype bort til alle hun ser (dersom jeg har bedt henne ligge stille... :P). Er glad jeg ikke hadde med tredjemann, da hadde det blitt kaos! :whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...