Anette Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 kylling med brie og seranoskinke, ris, agurksalat 2013-01-13 17.58.18.jpg Dette så forøvrig helt himmelsk ut! Tror jeg må prøve den,selv om jeg sverger til baconsurret kyllingfilet fyllt med brie og timian Er kjekt å variere litt ;-) godt var dette også. Siter
Maria Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Jeg har hatt biffsalat i dag jeg. Kjempegod. Med strimler av ytrefilet, perleromat, sukkererter, avokado, asparges, rødløk og fetaost. Det var skikkelig snadder Siter
Whoopsis Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Laksefilet og grønnsaksmos i dag. Jeg har fått helt dilla på mos av potet, gulrot og brokkoli! Jeg har nå kjøpt inn både poteter, gulrot, brokkoli og kålrot, så nå skal jeg slenge meg på den bølgen! (Det blir bølge om vi er to?) I går og i dag spiste jeg hjemmelaget tikka-masala, etter denne oppskriften: http://trinesmatblogg.no/2011/10/07/chicken-tikka-masala-med-raita/ NAM. 1 Siter
Guest LXT Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Dagens middag før riding: Et "grovt" rundstykke laget av luft og pumpet opp i volum (det var det som var igjen kl 14 på dagen) med grovhakket makrell i tomat (namnam) og go' morgen yoghurt med vanlije til dessert. After dinner dinner på vei hjem, nok en go' morgen vanilje og så en appelsinjuice. Til kvelds, en kopp kirsebær te. Siter
Symra&Pippin Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Ehrm. Dagens middag ble inntatt på Vertshuset på Røros. Lammestek med rotgrønnsaker, sopp og saltbakte mandelpoteter. 3 Siter
Guest LXT Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Ehrm. Dagens middag ble inntatt på Vertshuset på Røros. Lammestek med rotgrønnsaker, sopp og saltbakte mandelpoteter. Gud a meg, nå ble jeg sulten! *sikle* Siter
HHC Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Skrevet 16. Januar 2013 Er litt 70 år, så har en lettsaltet svineknoke på kok med erter og senere grønnsaker 1 Siter
Mud Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Skrevet 16. Januar 2013 Indisk take-away!!! Typen henter nå *glede seg* Siter
Symra&Pippin Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Skrevet 16. Januar 2013 Sykehusmat er kanskje ikke på nivå med restaurantmiddager, men plukkfisk var godt det. Kanskje litt fordi jeg hadde fastet i atten timer. 2 Siter
Tricolor Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Skrevet 19. Januar 2013 Der jeg jobber får de sykehusmat og som regel er den kjempegod. Restaurantmat er ofte oppskrytt. Mye pynt og stæsj og mindre mat. Siter
Maria Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Skrevet 19. Januar 2013 Fajitas i sunn drakt! Masse grønnsaker og slikt. Ble digg det, gitt! Siter
HHC Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 2x frokost, 2x lunsj og 2x 3-retters middag på Gardermoen i helga 1 Siter
borderen Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Skrevet 21. Januar 2013 Har jeg fortalt at jeg har fått dilla på denne brokkolisuppa? Etter jeg fikk en superbra stavmikser har det åpnet seg en ny verden! Brokkolisuppe med kesam 2 Siter
Ingvild Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Skrevet 21. Januar 2013 Nå har jeg litt grønnsaker jeg må få brukt før de blir dårlige, så i dag tenker jeg å steke dem sammen med strimlet svinekjøtt. Og kanskje litt nudler? Siter
Gjest Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Skrevet 21. Januar 2013 Der jeg jobber får de sykehusmat og som regel er den kjempegod. Restaurantmat er ofte oppskrytt. Mye pynt og stæsj og mindre mat. Det kommer vel litt an på hvilken type restaurant du går på... Men jeg er helt enig, sykehusmat er ofte undervurdert. Jeg lurer på hva jeg skal finne på i dag... Er hjemme hos foreldrene mine, og de har litt... lite spennende råvarer (tenk fiskepudding, potet og amerikansk grønsaksblanding fra fryseren). Noen som har forslag til spennende mat av ikke så spennende råvarer? Krydderutvalget er heldigvis ganske bra. Siter
Symra&Pippin Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Skrevet 21. Januar 2013 Har jeg fortalt at jeg har fått dilla på denne brokkolisuppa? Etter jeg fikk en superbra stavmikser har det åpnet seg en ny verden! Brokkolisuppe med kesam Den skal garantert testes! Siter
Maria Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Skrevet 21. Januar 2013 Fiskekaker i brun saus med potetmos.. hoho! Kjæresten kjøpte 2 kg steinbitkarbonader av en kompis som jobber for fiskebilen, så vi har NOK fiskekaker i fryseren i alle fall Men det er sunt og godt da. Siter
Debbie Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Skrevet 21. Januar 2013 i helga hadde jeg tortilla med salat, og kyllingstrimler som jeg dyppet først i egg, så i finknust ostepos- herreli det var utrolig godt. Siter
Tavi Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Skrevet 21. Januar 2013 I dag blir det latmannsmiddag. Spagetti, kjøttdeig og kjøttsaus fra Toro. Heldigvis er det godt, da Siter
HHC Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Skrevet 21. Januar 2013 Den brokkoli suppa så nam ut I dag er det kremet pasta med laks og grønnsaker Siter
Ane Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Skrevet 21. Januar 2013 Steikt ørretfilet, poteter, kokt grønnsaksblanding, rømme, og hjemmelaga agurksalat! Siter
Hermes Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Skrevet 21. Januar 2013 Fiskeboller i hvit saus, med kokt potet, gulrot, og brokkoli. Får sette på potetene... Siter
mokken Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Skrevet 22. Januar 2013 I går hadde i suppe, med en smak av Thailand, fra Rema 1000 sitt oppskriftshefte. Kjempegod ble den, skal lages igjen Siter
Recommended Posts