Maria Skrevet 26. August 2012 Rapporter Skrevet 26. August 2012 I går ble det kalkun grillpølser med potetmos. Fancy me! Jeg lurer på om jeg skal lage meg taco i dag... Men til bare meg selv? Det er litt kjedelig da. Kan forøvrig anbefale "taco"lompene fra olalompa! De er av potet, men er tilpasset tacobruk. Dødsgode Siter
tm100021 Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2012 Laks, poteter og rømme Siter
Stine Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Hjemmelagd pizza, og nå er det eplekake med vaniljesaus til dessert Siter
tm100021 Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2012 Hjemmelagd pizza, og nå er det eplekake med vaniljesaus til dessert Jeg er dødsmisunnelig! Og jeg har aldri likt eplekake engang 1 Siter
Mardina Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 I dag hadde jeg lyst på taco, så da ble det det Siter
Red Merle Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Kalde pølser haha, kylling og kalkun wiener pølser i fra prior. Kjedelig middag i dag rett og slett Siter
Mud Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Vi spiste laks med couscous, sopp , grønnsaker og creme fraiche. Men dere ; jeg har kjøp spekesild i dag. What to do ? Bill.mrk. enkelt , raskt og godt.. Siter
Siri Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Men dere ; jeg har kjøp spekesild i dag. What to do ? Bill.mrk. enkelt , raskt og godt..Flatbrød og potet??? Her ble det stekt egg på ristet brødskive med stekte kantareller til . Siter
Ingidano Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Men dere ; jeg har kjøp spekesild i dag. What to do ? Bill.mrk. enkelt , raskt og godt.. Kålrabistappe og kokte poteter Siter
edlitam Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Idag er det urtemarinert kyllingfilet, qinoa, aubrgin, avocado og tomat blading Siter
*Marianne* Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Vi har begynt med ukemeny; vi planlegger alle ukens middager på lørdag formiddag og handler inn til middagene på lørdag. Økonomisk, også slipper jeg å finne på middager hver dag, dra i butikken og så ende opp med masse jeg ikke trenger;) I dag hadde vi sånn "Maggie juicy chicken taco", egentlig bare kryddermix og en stekepose, puttet oppi oppdelte kyllingfileter, og stekte i ovnen. Delte opp salat, paprika mm og varmet tortillas--> middag:) I morgen er det fiskesuppe (sånn fryst fra findus) med ekstra reker og krepsehaler, onsdag- spaghetti og kjøttsaus (for da er det tidlig agilitytrening, så det må være enkelt), og torsdag er det noe som jeg fikk fra denne tråden faktisk; kyllingfileter med poteter i tomatsaus:) Fredag er det agilitytrening igjen så da tror jeg det blir brødskiver på benken;) Siter
Mud Skrevet 28. August 2012 Rapporter Skrevet 28. August 2012 Kålrabistappe og kokte poteter Har aldri smakt det før , men fungerer det med hjemlagd rotmos også da kanskje ? Planen er uansett å lage stygge mengder rotmos i dag og fryse ned. Rotmos passer til det meste.. jeg bruker mye kålrot, smør og fløte i rotmosen. Men den er mildere enn kålrabistappe siden jeg bruker endel poteter og gulrot. Må passe godt til ? Eller ? Siter
Ingidano Skrevet 28. August 2012 Rapporter Skrevet 28. August 2012 Har aldri smakt det før , men fungerer det med hjemlagd rotmos også da kanskje ? Planen er uansett å lage stygge mengder rotmos i dag og fryse ned. Rotmos passer til det meste.. jeg bruker mye kålrot, smør og fløte i rotmosen. Men den er mildere enn kålrabistappe siden jeg bruker endel poteter og gulrot. Må passe godt til ? Eller ? Gjør det sikkert. Vi bruker litt gulrot og poteter i kålrabistappen for å få den mildere Siter
Stine Skrevet 28. August 2012 Rapporter Skrevet 28. August 2012 Hjemmelagd potetstape med hvitløks pølser Siter
WheatenMali Skrevet 28. August 2012 Rapporter Skrevet 28. August 2012 Prøver å få litt inspirasjon fra denne tråden, jeg er kresen og misliker mer enn 5ingredienser i en rett Siter
Ingvild Skrevet 28. August 2012 Rapporter Skrevet 28. August 2012 I dag har jeg fiskekaker, hollandaisesaus og dampkokt blomkål og gulrot. Og masse pepper! Veldig godt. Siter
Karianski Skrevet 28. August 2012 Rapporter Skrevet 28. August 2012 Jeg har hatt spagetti og kjøttsaus. Enkelt å lage (hjemmelaget kjøttsaus) og veldig godt Siter
Siri Skrevet 28. August 2012 Rapporter Skrevet 28. August 2012 Ost og kjeks... Det passer fint på en tirsdag også, faktisk . Og smørbar cheddar er bare ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! Siter
Tricolor Skrevet 28. August 2012 Rapporter Skrevet 28. August 2012 Fjordland raspeballer. Passer også veldig godt på en tirsdag når 50% av familien er bortreist. 1 Siter
MiO Skrevet 28. August 2012 Rapporter Skrevet 28. August 2012 Dagens meny består av noe vi kaller "cowboy-mat" Det er veldig populært hos husets minstemann, så vi har det ca en gang i uka. Da spiser han masse! Det er skiver med oppskåret, pannestekt Falukorv, potetbåter stekt i ovnen og rikelig med tomatbønner til. Siter
Guest Yellow Skrevet 28. August 2012 Rapporter Skrevet 28. August 2012 I dag blir det tortilla. Tacokrydret krøttdeig, salsa, paprika, perletomater, salat, agurk, rødløk og rømme i lefser. Siter
tm100021 Skrevet 28. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2012 Hjemmelagde elgkarbonader, poteter&gulerøtter og soppsaus Nam nam nam. Når magen har fått litt plass blir det jordbær til dessert Siter
Anette Skrevet 28. August 2012 Rapporter Skrevet 28. August 2012 Dolly dimples :-D Imorgen blir første lagde måltid på 11 dager :-P oi oi Siter
Symra&Pippin Skrevet 28. August 2012 Rapporter Skrevet 28. August 2012 I dag har jeg rester fra i går, nemlig magre kjøttpølser i salsa. Salsaen kjøpte jeg i en sånn liten pappboks. Kjepegod var den! Siter
Recommended Posts