Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens Middag


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg tror jeg sprekker... To flotte blomkålhoder brekt i store buketter, forvellet i vann til nesten møre. En god liter hvit saus med muskat over blomkålen (som ble sirlig stappet ned i en ildfast fo

Omnomnomnomnom!!!

Jeg leste først... Morrabrød

Posted Images

I går ble det kalkun grillpølser med potetmos. Fancy me! :o

Jeg lurer på om jeg skal lage meg taco i dag... Men til bare meg selv? Det er litt kjedelig da.

Kan forøvrig anbefale "taco"lompene fra olalompa! De er av potet, men er tilpasset tacobruk. Dødsgode :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begynt med ukemeny; vi planlegger alle ukens middager på lørdag formiddag og handler inn til middagene på lørdag. Økonomisk, også slipper jeg å finne på middager hver dag, dra i butikken og så ende opp med masse jeg ikke trenger;) I dag hadde vi sånn "Maggie juicy chicken taco", egentlig bare kryddermix og en stekepose, puttet oppi oppdelte kyllingfileter, og stekte i ovnen. Delte opp salat, paprika mm og varmet tortillas--> middag:) I morgen er det fiskesuppe (sånn fryst fra findus) med ekstra reker og krepsehaler, onsdag- spaghetti og kjøttsaus (for da er det tidlig agilitytrening, så det må være enkelt), og torsdag er det noe som jeg fikk fra denne tråden faktisk; kyllingfileter med poteter i tomatsaus:) Fredag er det agilitytrening igjen så da tror jeg det blir brødskiver på benken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrabistappe og kokte poteter :)

Har aldri smakt det før , men fungerer det med hjemlagd rotmos også da kanskje ? Planen er uansett å lage stygge mengder rotmos i dag og fryse ned. Rotmos passer til det meste.. jeg bruker mye kålrot, smør og fløte i rotmosen. Men den er mildere enn kålrabistappe siden jeg bruker endel poteter og gulrot. Må passe godt til ? Eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri smakt det før , men fungerer det med hjemlagd rotmos også da kanskje ? Planen er uansett å lage stygge mengder rotmos i dag og fryse ned. Rotmos passer til det meste.. jeg bruker mye kålrot, smør og fløte i rotmosen. Men den er mildere enn kålrabistappe siden jeg bruker endel poteter og gulrot. Må passe godt til ? Eller ?

Gjør det sikkert. Vi bruker litt gulrot og poteter i kålrabistappen for å få den mildere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens meny består av noe vi kaller "cowboy-mat" :D Det er veldig populært hos husets minstemann, så vi har det ca en gang i uka. Da spiser han masse!

Det er skiver med oppskåret, pannestekt Falukorv, potetbåter stekt i ovnen og rikelig med tomatbønner til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...