Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts


KristinL

Recommended Posts

Gruppevinneren Petit'en var jo bare alldeles skjønn.. Sånn at man får virkelig, virkelig lyst på en, liksom!

(Og norwich terrieren, selv om han ikke vant gruppa - wow!)

Og Emma - jøss? Holdt tilbake? Har jeg aldri hørt om går an, jeg. Men jo - det bør jo være en mulighet å la vær å gi den klasseseieren, da - selv i England, liksom.

Hvis hunden f.eks. er dønn halt, så redd at man ikke kan ta på den, feil farge, eller hvasomhelst. (Har hørt at de HAR lov til å holde tilbake CC'ene hvis de vil, men det gjøres bortimot aldri)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Takk. Får ikke sjekket resultatene fordi denne derre greien man finner rasene på ikke funker på mobilen :blink: Liksom :blink:

Men den hunden der syns jeg er fin. Ble vel beste valp der i fjor. Yodel, vet du om oppdretteren/eieren har hjemmeside?

Men beste vorstehhund hadde mer pointerhode...

Nei, tror dette er eneste kullet til disse oppdretterne. Jeg elsker elsker pappan hennes. Han er en Am. imp. Har god kontakt med hans oppdretter Carol Webb (som heller ikke har noen hjemmeside). Hun er en av de "grand old ladies" i USA. Pappan hennes ble forøvrig beste hannhund (Kazor's Make Way For Riley). Elsker elsker han, og har vært på nippet til å importer avkom etter han, men nå har jeg alerede en import planlagt, så får vente litt tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo ikke god til dette. Hvordan logge inn og hvordan få sett freestylen. Det må jo ha vert noe freestyle på crufts?

Gratis får du kun sett en kort pressentasjon av heelwork kl 21.05 norsk tid. Alt annet kan du se dersom du kjøper en billett på cruts tv nettside etter at du har registrert deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne man se rasebedømmelser? Det visste ikke jeg, vet du om det er mulig å se rasebedømmelse i reprise?

Nei man kan ikke se rasebedømmelsene. Det blir til tider lagt ut noen små videoer av noen få raser som man får se litt av utvelgelsen av bir hunden på, men dette er som sagt kun noen få raser og langt fra hele rasedømmingen.

blir dette lagt ut gratis om noen uker eller kanskje en måned ?

Nei det blir ikke gratis på crufts tv. Billeten som du kjøper varer i et år frem til neste crufts etc. Men mange klipp blir lagt ut på youtube etterhvert og der er det som vi alle vet gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junior handlere nå, og må bare si at jeg ikke liker bruken av utstillingslina hos mange.. Strammer den inn oppunder øra på hundene når de skal stille de opp osv. Er det virkelig så nødvendig? Noen der er jo veldig flinke og tar hensyn til hunden i tillegg til å få den til å se bra ut.. Veldig forsiktige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på gruppebedømmelsen av utility group nå.

Sorry altså, men jeg ble ikke veldig imponert over kommentatorenes kommentar når det gjaldt bulldogens "flotte" bevegelser. Det var da en bitteliten runde den vraltet seg sakte gjennom. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter fra utility gruppa!

Legger til etter hvert.

-American akita

-Boston terrier

-Engelsk bulldog (egentlig ingen favoritt, men jeg synes den beveget seg flott til å være bulldog)

-Shiba

-Lhasa apso

-Mellompuddel

-Storpuddel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...