Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts


KristinL

Recommended Posts

Mine favoritter fra utility gruppa!

Legger til etter hvert.

-American akita

-Boston terrier

-Engelsk bulldog (egentlig ingen favoritt, men jeg synes den beveget seg flott til å være bulldog)

-Shiba

-Lhasa apso

-Mellompuddel

-Storpuddel

Storpuddel på første, lhasa apso på andre, american akita på tredje og shih tzu på fjerde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Mine fravoritter fra toy gruppa.

Legger til etter hvert.

-Bichon Frise

-Cavalier king charles spaniel

-Chihuahua langhår (den var lekker!)

-Chinese crested

-Bichon havanese

-Løwchen

-Malteser

-Mops (må jo bare heie på den :ahappy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg griner litt snart.. jeg kom ani mailknappen min så jeg datt ut, så kom jeg inn i ett hakkete ******* :(

Ånei, håper det ordnet seg igjen!

Oi, satt bare og ventet på at den papillonen skulle bite dommeren. Den så IKKE veldig glad ut på bordet liksom...

Jeg og satt å venta på det :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke øynene og underlinjen til Martha. Men ellers syns jeg hun er ett fantastisk eksemplar av rasen, hun shower og.. det syns jeg var herlig å se. :)

Jeg ble litt furten når de ikke nevnte at hun var oppdrettet i norge men bor til daglig i finland.. Hmmf! :P

Btw, jeg liker "underskriften" din powers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine fravoritter fra toy gruppa.

Legger til etter hvert.

-Bichon Frise

-Cavalier king charles spaniel

-Chihuahua langhår (den var lekker!)

-Chinese crested

-Bichon havanese

-Løwchen

-Malteser

-Mops (må jo bare heie på den :ahappy: )

JA, mopsen videre!

Overrasket over at chihuahuaen ikke ble plukket ut. 6 av mine 8 favoritter er med videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for tredjeplass! :)

Bichon frise på første, løwchen på andre, mops på tredje og pomeranien på fjerde. (hmm, pommen skulle jo være med på lista mi, men har visst glemt den)

Nå blir det spennende i BIS'en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, satt bare og ventet på at den papillonen skulle bite dommeren. Den så IKKE veldig glad ut på bordet liksom...

Hva gjorde den for noe? Jeg så bare at den hadde ørene nede, og det har min hund også på bordet, men det har med at hun ikke føler seg trygg der i høyden og liker ikke å bli flyttet på når hun har så liten plass å stå på. Hun ville aldri funnet på å bite dommeren.

Fikk ikke sett den kjente mopsen, måtte spise middag.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde den for noe? Jeg så bare at den hadde ørene nede, og det har min hund også på bordet, men det har med at hun ikke føler seg trygg der i høyden og liker ikke å bli flyttet på når hun har så liten plass å stå på. Hun ville aldri funnet på å bite dommeren.

Den gjorde ingen ting, men det så veldig ut som om den hadde lyst til å sette tenna i fingrene til dommeren :D. Blikket, ørene - hele hunden utstrålte "pass deg eller jeg biter snart" liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...