Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts


KristinL

Recommended Posts

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Nå begynner det noe nytt, men jeg tror flyball gikk nettopp? (Jeg var innom for en liten stund siden, da var det i alle fall flyball, men det gadd jeg ikke å se på :blink: )

Type rett frem bane med 4 hinder, og så hentet de en ball på slutten og snudde.. Er det flyball?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt en ting, og jo mer jeg tenker på det, jo rarere høres det kanskje ut, jeg veit ikke! Men jeg spør, jeg. Ikke drep meg fordi dette er noe jeg burde vite, da.

Hvordan er det med cert og sånt i England? Det jeg har hørt, er at de som er championer fortsatt kan få cert? Altså, at for å få cert/bli champion/whatever, så må man ha en hund som blir BIR/BIM? Er det noe i det, eller har jeg misforstått skikkelig (noe som ikke er umulig i det hele tatt)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett SoppenCamilla - beste hann og beste tispe får CC (challenge certificate) uansett om de er champions eller ikke.

Altså må man denge ALLE champions for å få et cert - og man må ha tre av dem for å bli champion...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett SoppenCamilla - beste hann og beste tispe får CC (challenge certificate) uansett om de er champions eller ikke.

Altså må man denge ALLE champions for å få et cert - og man må ha tre av dem for å bli champion...

Susanne

Må ta det som et h*elvetes kompliment å få det, da! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte de sa at de synes kelpiene også skulle bli forbudt i den abc også, fordi de var så kjappe.

Vet vi diskuterte det ifjor også: hva er forskjell på working og vanlig kelpie.

og er working collie arbeidsutgaven av utstillingsvarianten av BC i de har i england?

Totalt forvirret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...