Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts


KristinL

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Belgerpia: har alle belgerene hatt samme dommer eller?

Nei, jeg tror det er fire dommere, eller tre forskjellige - men det der var skuff - Mallen var ikke så ille, den hadde i alle fall kropp, og laeken - vel, at den ikke er smashing kan forklares med lite antall individer eller noe - men generelt så var det veldig skuffende. Fysj og phøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Her er et bilde fra 4 mnd. siden:

149890_1665370799106_1382362716_31708321_7016781_n.jpg

Fant ingen nyere fra facebooken til eieren.

Kan heller ikke skjønne at han slo Emerson! For ikke hadde han det i bevegelsene heller, i mine øyne..

Jeg fant noen bilder på hjemmesiden deres, og han har kommet seg betraktelig siden jeg så ham sist, men han er likevel ikke helt min type, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen oppdrettere eller eiere av rasen i England. Og da må evt hjemmlandet søke om å ha den med. Men det er jo ikke realistisk at noen i Australia kommer til å gjøre noe med det.

Du får bli australsk og gjøre noe med det :( Men egentlig så passer det meg veldig fint så jeg kan få passe hundene dine når du drar å ser på neste år :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Hvorfor er det så typisk å ta en liten runde før de løper den store runden egentlig? Hjelper det på noen måte?

Du får hunden ut av balanse dermed er det større sjangs for trav :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Og hodet, kanskje?

Men de løper jo sånn *ler*

Bikkja var finsk i alle fall tror jeg - men den gruppa var en trist greie synes jeg. Fysjom liksom. Dommeren var ikke imponert over pudderet på beina til aussien heller ha ha ha ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får hunden ut av balanse dermed er det større sjangs for trav :(

Ah :o Med liten hund så er det veldig sjeldent at de galloperer, så jeg har liksom ikke vært utsatt for den problemstillingen så ofte :P Interessant ihvertfall!

Old english sheepdog hadde et morsomt hode :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den finske lapphunden er veldig fin, dog noe lang og det forsterkes veldig når halen faller. Hvilket de har lov til altså, men det ser nå mye bedre ut når halen er oppe i ringen! Synes ikke han viste seg til sitt beste her. Elsker hodet og uttrykket hans og den flotte pelsen hans! Mye bedre enn den hannhunden som var på topp i fjor, dommer i år var en veldig anerkjent engelsk oppdretter av rasen som har samarbeida mye med noe av de ledende oppdrettere i Finland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...