Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts


KristinL

Recommended Posts

Da er Crufts i gang igjen, bare å benke seg foran pcen å se. Håper det blir som i fjor, at vi får se masse agility. Men hvor på siden er det man finner progamet? Tidsskjema for når de ulike tingene vises?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

oppdrettere, kan lite om utstiling, men oppdretterklasse?

Ja skjønte det var oppdretter klasse rett etterpå, pga de sa hva mops kennelen het :lol:

Ja, oppdretterklasse. Kjemperare aussier, hadde forventet at de skulle være mye mer showete! De ser jo mer ut som gjeterhunder enn border colliene, jo :blink: Og gordon setterne var jo selvfølgelig rare, men de mangler jo omtrent tanfarge?

Ja, jeg og reagerte på aussiene. Samt at Gordonsetterene nesten ikke hadde tan, men at kommentatoren snakket masse om fargen fordiom.

Og.. var det bare meg eller var whaten terrierene feite? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, oppdretterklasse. Kjemperare aussier, hadde forventet at de skulle være mye mer showete! De ser jo mer ut som gjeterhunder enn border colliene, jo :blink: Og gordon setterne var jo selvfølgelig rare, men de mangler jo omtrent tanfarge?

Må si jeg er enig, og jeg kan tilogmed lite om raser!!

Hvorfor var ikke caroline der på oppdretter? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare bra at aussiene ser ut som gjeterhunder a? :lol:

Det er helt greit det, jeg ble bare litt overrasket. Trodde først BC-ene var aussier og omvendt, og slik pleier det jo ikke akkurat å være. :P

Herlige labradorer :blink: Får nesten lyst til å tørke støv av Tinka, jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes noen av hundene var litt "rare", ikke helt det vi er vandt til her :blink: Mopsene hadde kanskje litt for mye fett på kroppen og? :lol:

Syns ikke mopsene var noe særlig tjukke. Helt ok, heller ha de såpass enn tynne. For Tynne mopser er ikkenoe pent.

Mopser skal ikke opp i buken, men rett bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...