Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts


KristinL

Recommended Posts

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

rar hale på flaten.. :P

Tipper terriern.. Husker ikke hvilken rase d var..:P Uten at jeg har noe peiling.. Eller boxern.. Eeeeller puddelen..

Approspo haler, liksom?

Halen til den terrieren virker ikke helt sann. Har hørt om ståltråder og sånt i halene, men forhåpentligvis ble den der "født slik", men....

Håper på den unge basseten, jeg...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gjorde ingen ting, men det så veldig ut som om den hadde lyst til å sette tenna i fingrene til dommeren :D. Blikket, ørene - hele hunden utstrålte "pass deg eller jeg biter snart" liksom...

Ah, ja, kanskje når du sier det så var blikket litt slik.

Liker flatten jeg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Approspo haler, liksom?

Halen til den terrieren virker ikke helt sann. Har hørt om ståltråder og sånt i halene, men forhåpentligvis ble den der "født slik", men....

Håper på den unge basseten, jeg...

Susanne

Ja jeg og stusset litt på det, den så unaturlig stiv ut.. Men dommeren hadde vel kjent det om det var ståltråd der..

Wow! Flaten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Likte faktisk flatten minst jeg av alle finalistene, ville gjerne sett Basseten forann der :rolleyes2:

Basseten derimot syns jeg hadde en super utråling! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydlig skjønner jeg meg ikke på flat'er.. Syntes ikke den var noe enestående, jeg. MEN det er den sikkert!

Moro med basseten, synes jeg. Den eldste og yngste i ringen (hhv.9 år og 17 mndr gamle)

Da var det over for denne gangen.. Neste år har vi en fra Sonen der, ikke sant??

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...