Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Lillestrøm Dogs4All


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Jeg har funnet ut at jeg skal la eksamen være eksamen og dra på Dogs4All. :P Jeg MÅ jo, når det er bare ti minutter med toget, liksom. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal dra en eller begge dager... 150 kroner for å komme inn er drøyt, syns jeg, og når jeg ganger med to og plusser på togbilletter, blir det plutselig nokså kostbart. Kanskje noen har et startnummer til overs? :P

oi,hadde ikke tenkt over inngang jeg... :P

Må folk som jobber på stand også betale? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi,hadde ikke tenkt over inngang jeg... :P

Må folk som jobber på stand også betale? :P

Nei. Men snakk med standansvarlig og prøv å få tak i inngangsbevis på forhånd. Da går det litt lettere å komme inn. (I fjor måtte jeg krangle meg inn fordi jeg var den av oss som skulle stå på stand som kom først, men det gikk jo greit.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at jeg skal la eksamen være eksamen og dra på Dogs4All. :P Jeg MÅ jo, når det er bare ti minutter med toget, liksom. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal dra en eller begge dager... 150 kroner for å komme inn er drøyt, syns jeg, og når jeg ganger med to og plusser på togbilletter, blir det plutselig nokså kostbart. Kanskje noen har et startnummer til overs? :P

Du kan jo høre med noen om de har et startnummer til overs ene dagen? :P Mange som melder på flere hunder og kun bruker et startnummer til inngang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... :P Klasse 1 er på lørdagen og starter kl. 9. Jeg har ikke fårr noe startnr enda. Jeg er ekstra nervøs fordi vi ikke har noen erfaring med å gå i hall, men vi skal nå gå og så får vi bare se hvordan det går :P Blir jo en opplevelse ihvertfall!

Spennende, og masse lykke til :P Kanskje jeg får tittet innom, klassen til Chico begynner ikke før 12.

Ang. kjennetegn, jeg blir om mulig enda mer ugjenkjennelig enn deg Lola Pagola, jeg har jo med feil hund :P Og har enda ikke bestemt meg for om jeg lar Tinka bli med eller ikke.. (på lørdagen altså).

Vi burde virkelig fått oss t-skjorter/gensere/jakker/bukser eller lignende med noe Hundesonen greier på :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, og masse lykke til :P Kanskje jeg får tittet innom, klassen til Chico begynner ikke før 12.

Ang. kjennetegn, jeg blir om mulig enda mer ugjenkjennelig enn deg Lola Pagola, jeg har jo med feil hund :P Og har enda ikke bestemt meg for om jeg lar Tinka bli med eller ikke.. (på lørdagen altså).

Vi burde virkelig fått oss t-skjorter/gensere/jakker/bukser eller lignende med noe Hundesonen greier på :P :P

Siri:

Du må ta med Tinka på Søndag da så jeg kan kosemose med henne også :P

Trur ikke det er så mange her inne som vil kjenne igen meg da jeg kun har treft på Marianne/Java,Anette/Amiga og Siri/Tinka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke til at noen av våre stiller, selv om jeg vet at dommeren liker typen hoffe vi har :P sånn er det når store utstillinger arrangeres litt for langt unna og sambo jobber sent dagen før :P

33 påmeldte i lydighet klasse 1... Så mange har jeg aldri konkurrert mot før altså... :P Men fordelen er at da blir man lettere en i mengden bare :P Skummelt og spennende! :P

Nå må du "roe ned litt", klart at dere fikser biffen! :P Og kosemose ekstra med Günther og Java fra oss :P

Om noen trenger hjelp i en form så er jeg der begge dager, skal bare stå litt på standen til corgi klubben også tusle rundt med Amiga. Bare å huke tak i meg om du kjenner igjen oss :P

Jeg hadde kanskje kjent igjen Amiga :P Hadde nok snudd ryggen halvveis til og lokket på hunden for å sjekke at hun er den riktige Amiga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, og masse lykke til :P Kanskje jeg får tittet innom, klassen til Chico begynner ikke før 12.

Ang. kjennetegn, jeg blir om mulig enda mer ugjenkjennelig enn deg Lola Pagola, jeg har jo med feil hund :P Og har enda ikke bestemt meg for om jeg lar Tinka bli med eller ikke.. (på lørdagen altså).

Vi burde virkelig fått oss t-skjorter/gensere/jakker/bukser eller lignende med noe Hundesonen greier på :P :P

Hihi! Takktakk! Det blir nok gøy uansett hvordan det går :P Vi koser oss i ringen vi!

Ble ikke til at noen av våre stiller, selv om jeg vet at dommeren liker typen hoffe vi har :P sånn er det når store utstillinger arrangeres litt for langt unna og sambo jobber sent dagen før :P

Nå må du "roe ned litt", klart at dere fikser biffen! :P Og kosemose ekstra med Günther og Java fra oss :P

Jeg hadde kanskje kjent igjen Amiga :P Hadde nok snudd ryggen halvveis til og lokket på hunden for å sjekke at hun er den riktige Amiga :P

Hihi! Jammen jammen! Det er jo alltid skummelt å skulle konkurrere da..! Men vi skal nå gjennomføre ihvertfall :P Synd dere ikke kommer altså... Du må jo hilse på Günther!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri:

Du må ta med Tinka på Søndag da så jeg kan kosemose med henne også :P

Trur ikke det er så mange her inne som vil kjenne igen meg da jeg kun har treft på Marianne/Java,Anette/Amiga og Siri/Tinka :P

På søndagen skal hun nok få bli med, håper bare jeg ikke ender opp med å måtte skrive. Ved en feiltakelse har det blitt satt opp at jeg kan hele helgen, og jeg meldte ifra at jeg ikke hadde mulighet på Dogs4All, men har nå sagt at hvis det er krise på søndagen så skal jeg se hva jeg får til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt man sparer togpengene jeg vanligvis brukte til hamar 2-3 dager når det var der, så skal ikke klage på inngangsbilletene. Luksus med en så stor utstilling i gangavstand :P

Jeg er ganske sikker jeg kommer begge dagene, men vet ikke om det blir til at jeg har med noen hund i år eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at vi får kattepasser så da kommer vi begge to. Blir mest sannsynlig til at vi tar lørdagen i oslo, og kun drar inn på utstillingen på søndagen. Er ikke alle som syns det er like gøy å reise over fjellet for å kun sitte i en sal hele helgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså... Jeg har meldt på og betalt for 4 hunder på søndag, da er det vel mulig å bruke ett av disse numrene på lørdag? Synes da vitterlig jeg har betalt nok for å oppholde meg i hallen der i to dager liksom...

Om de skanner startnummeret så bør det i teorien gå an å bruke et startnummer ene dagen, og et av de andre tre på søndagen. Spørsmålet er vel bare da om startnumrene kun er gyldig aktuell dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså... Jeg har meldt på og betalt for 4 hunder på søndag, da er det vel mulig å bruke ett av disse numrene på lørdag? Synes da vitterlig jeg har betalt nok for å oppholde meg i hallen der i to dager liksom...

Mannen sier at det kan du. Men et startnummer kan kun brukes en gang, men altså uavhengig av dag. Han prøver forresten å få tak i deg, han trenger skrivere :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen sier at det kan du. Men et startnummer kan kun brukes en gang, men altså uavhengig av dag. Han prøver forresten å få tak i deg, han trenger skrivere :hmm:

Ååå, er det han som ringer altså? :) Jeg er kronisk skeptisk til nummer jeg ikke kjenner til skjønner du (er ikke så mange som har nummeret mitt) :) Men det kan det jo hende jeg rekker! Er det lov å komme med preferanser da? :ahappy: Har lovet å groome hund på morgenen, men det bør jeg jo rekke først uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...